Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:57

Welkom Basarova en wat gaaf. Mooie beessies zeg. En ...I love Araappaloosa's!! Wie zijn de ouders van je paardjes?

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 10:59

Zo Basarova, wat een leukerd! WIe is dat dan? en heb je nog meer foto's??? ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:04

@nancy Dat filmpje van Cyan!!! Geweldig en die muziek er ook bij, hahahaha wat een genot om naar te kijken!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:10

Thanks Claudia, sinds dit jaar maakt ik ze met windows movie maker. Werkt heel makkelijk. En dan zet ik ze op youtube. Je bent wel ff bezig, maar dan heb je ook wat ;-)

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:37

sarahmango

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 11:57

wow kei mooi !

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:10

oh gaaf zeg. En je mag met je mooie paardjes ook bij de dawra starten, allemaal hebben ze min. 50% arab bloed. Tof dat ze weer door een arab gedekt is, volgend jaar een vosje met of zonder stippen.

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 13:42

WOW, basarova, KAS JAck, ik ben stapelgek op hem!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-12 13:54

Welkom Basarova! Nice horsies!!

Jongens en meiden: Alweer 100 !!! Pagina's gezelligheid!! *\o/* *\o/* *\o/*

basarova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 15:58

Ik zou super graag met beiden starten , ze doen het echt super goed onder het zadel .

Ik was ook helemaal gek van kas jack , en ze passen super goed samen .En idd een veulentje met of zonder stipjes van echt benieuwd.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 20:02

Welkom Basarova! Leuke paarden heb je!

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 00:06

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 00:54

Nou de kogel is door de kerk...het EK arabs is afgelast wegens te weinig deelnemers (tja dat krijg je ervan als je beginners uit sluit). Helaas Pindakaas. :(:)

En misschien een beetje gek...maar toen ik het hoorde vond ik het nog geeneens echt erg. De domper dat de beginners niet mee mochten. DAT vond ik pas erg! :(

Wij hadden er al weinig vertrouwen meer in. Dus plan B, wat al klaar lag op de plank, gaan we nu doen. Heerlijk vakantie vieren in Duitsland waarbij ons gezin centraal staat. Stuks minder sportief dan gepland, maar nu wel weer meer het gezins gevoel zoals in eerste instantie de bedoeling was. Er zijn daar genoeg leuke dingen te doen, heb ik horen zeggen, en ook is er 1 of andere staatsstoeterij die de moeite waard is om te bezoeken ;-).

Gaat helemaal goed komen! Cowboyboots eruit, zwemkleding erin! *\o/*

Ben wel benieuwd wie er nu alsnog afreizen die kant op om vakantie te houden, haha maken we er een dawra weekend van zonder paarden :+ :') := . :j

Tjonge en dat allemaal op pagina 100!

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 09:28

NHJAAAAAAAAAA.............. :roll: dit is toch wel heeeel erg gek hoor........ :n .......heeeel vreemd dit verhaal over die EK......... 8)7

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 09:42

allemaal heel vreemd verhaal idd. Maar zoals nancy al zegt, hadden ze de beginners maar niet uit moeten sluiten.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:05

Welkom Basarova, mooie paarden heb je!

Nouja zeg, wat een gedoe met dat EK. Inderdaad dom van ze dat ze de beginners eruit hebben gegooid. Ik vind het echt erg voor alle mensen die zo hard getraind hebben :-(

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:09

Basarova, ook van mij van harte welkom natuurlijk!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 12:25

Het begon allemaal al met zoooooo weinig info op de site. Vervolgens pas twee weken geleden inschrijfformulieren online! En nog altijd weinig verdere info. Er straalde nou niet echt een serieuze aanpak van de organisatie af. Geen idee wat de achterliggende rede ervan is....er zal best een goede rede voor zijn?
Als reiningteam twijfelde wij ook enorm aan de kwaliteit van de grote zandbak die aan de minimale afmeting voldeed cq de reining arena. Dus we hadden ons wel ingeschreven, maar wat zouden we aantreffen? Gaan we dan echt starten als de bak te zwaar is. Desnoods zou ik dan geheel terugtrekken van de reining en alleen Type en Confirmation doen...tja. Dit senario hebben we gister nog besproken. Gelukkig is die onzekerheid nu weg door een soort van verlossend telefoontje.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:16

Wilde zojuist de WRAN vragen Cyann in de L3 op te nemen aangezien ze 30 punten heeft in de L4, maar.....is dat wel zo slim? Misschien is het slimmer om pas in L3 te starten volgend seizoen, dus na het NK. Er is nl. een zogenaamde Rassencompetitie titel bij de WRAN dit seizoen in het leven geroepen.
Het is me nog niet helemaal duidelijk hoe e.e.a. werkt. Dus heb ik zojuist een aantal "kamervragen" gesteld.

In het DAWRA blad heb ik er nog nooit iets over gelezen, maar het zou wellicht interessant kunnen zijn voor onze arabs binnen de wran. Zie http://wran.eu/nieuwsbrieven/previewb.php?blockid=24 en dan ff scrollen naar rassencompetitie.

Ik hou jullie wel even op de hoogte, het seizoen is bijna ten einde en we willen dan natuurlijk niet arab prijzen mislopen doordat we e.e.a. niet hebben doorgegeven :D

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:50

Krista schreef:
yildiz schreef:
Staat m goed die westerntack! Is toch Pladykt? Zadel of onderleggen past niet helemaal maar wauw wat n bink!!

Volgens mij is het Ibn el Tareef, met Sebas erop. Toffe combi! Natascha, ga je hem zelf ook weer western rijden?

Klopt dat is Tareef met Sebas. ;)
Tareef zal hier lekker dienen als reactiepaardje, lekker genieten dmv buitenritjes ;) Voor hem wens ik geen carriere meer toe, hij mag lekker oud worden hier en eens wat dekkingen doen.
Voor Justin overweeg ik nog wel een westerncarriere, maar eerst Engels rijden met hem, daarna omscholen tot westernpaardje *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 15:27

Nou hoe verrassend dat het EK niet doorgaat...NOT!! Met zon late, onduidelijke en mega korte inschrijfperiode is dat niet echt uitnodigend... Hopelijk lukt t ons om het EK volgend jaar naar Nederland te halen?!! Al dacht ik tijdens de bijeenkomst gehoord te hebben dat het in Denemarken georganiseerd gaat worden?
Hoe dan ook, een grote gemiste kans voor de organisatie... -O-

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 22:03

terugkomend op de rassencompetitie...ik heb nl. al antwoord van de WRAN...De rassencompetitie is alleen voor rassen die geen eigen westernvereniging hebben.
Oftewel de arabs, paints, quarters en am. appies komen hiervoor niet in aanmerking. Ok Duidelijk...de aanvraag voor de L3 kan de deur uit :j :D

Edit...is reeds de deur uit *\o/*

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 09:59

@ countree Ik wilde je net het antwoord mailen.
Wij houden ook vakantie in Duitsland dus misschien kunnen we nog wat met zijn alle gaan doen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 13:00

raven schreef:
@ countree Ik wilde je net het antwoord mailen.
Wij houden ook vakantie in Duitsland dus misschien kunnen we nog wat met zijn alle gaan doen.

Ja wat dacht jij dan! Jij wordt onze gids, daar ga je echt niet onderuit komen hoor *\o/* :D

Aangezien jullie dat dikke VVV pakket al thuis hebben _/-\o_ :j :+

Heb je je groene sticker al geregeld? Kunnen we niet in Nederland al afspreken, qua vertrek tijd? Lijkt me wel gezelli.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 14:49

Nemen jullie wel taartjes mee terug? :9

Gaat zondag de wedstrijd door? Ik heb nog geen programma of patterns ontvangen...