Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Heel bijzonder eigenlijk Woogy (Lisa was het toch?) dat dat generaties overslaat. Ik weet alleen van Drug dat hij een keer kampioen was op show en hetzelfde jaar ook gewonnen had op de baan ofzo maar hoe of wat verder weet ik niet. Ga je ook zelf de baan op met je paarden?
Tammy_ schreef:We moeten eigenlijk wel een groepsfoto maken in Houten!! Leukste zou zijn met alle paardjes er bij, maar ik weet niet of dat gaat met de heren-inclusief-ballen?Noah is altijd zo gek met hengsten, de twee tuighengsten die schuin tegenover en wat verderop in de gang staan zijn echt z'n besties, altijd even paar minuten snuffelen en gek doen door de tralies
zal morgen eens kijken of ik het kan filmen, vind het zo schattig!
Ik heb de baan niet gekregen, ze willen doordeweeks overdag iemand en ik studeer de komende maanden nog
Sieltjuh schreef:Woogy schreef:Renpaarden moeten vooral veel op de voorouder hengsten lijken.Woogy schreef:Door haar sterke voorouders heeft zij kinderen en klein kinderen(en nou hopelijk ook achter klein kinderen) gegeven die hard kunnen, met minder verervende hengsten
Nu spreek je jezelf toch tegen?
YildizArabs schreef:Iloontjeehh schreef:Heel bijzonder eigenlijk Woogy (Lisa was het toch?) dat dat generaties overslaat. Ik weet alleen van Drug dat hij een keer kampioen was op show en hetzelfde jaar ook gewonnen had op de baan ofzo maar hoe of wat verder weet ik niet. Ga je ook zelf de baan op met je paarden?
Dow... Weet niet meer welk artikel dat was en waar ik het had gelezen, maar schijnt zo te zijn dat vererving niet meer dan 3 hooguit 4 generaties terug loopt. Dus als dat zou kloppen zijn verre verwanten en diens invloed te verwaarlozen?
Woogy schreef:Sorry Siel, had je bericht niet gezien. Renbloed voert beter via moeders. Goed paard op een goede moeder en je krijgt een merrie, kan daar met ene mindere hengst een goed renpaard uitkomen.