Ja bobbel wobbel zoals wij hem noemen heeft heel lang niet meer getuinierd, tot vandaag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Nicky schreef:Leuk topic
Mochten jullie nog interesse hebben.... Past allemaal niet
http://www.bokt.nl/markt/their-ads/118407
joysjuh1987 schreef:ik dat met katten meer als met honden dat je ze op de meest vreemde plekken aantreft, mijn hondjes liggen erg graag in dekentjes
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik vind stom dat je eerst mest moet in leren en dan gaat kuren dat betekend dat je paard al wormen heeft ik ben er liever vooraan
Super trots op mijn asjemenou
Vanmorgen gereden en ineens kreeg ze het wijken door ze gooide de achterhand er onder woooow wat een gevoel zeg, en weer uitgestapt met dekentje op zelf van de kant gepakt en dat allemaal zonder paniek. We zijn weer helemaal op de goede weg
lilskie schreef:Je moet er wel rekening mee houden dat mestonderzoek niet 100% betrouwbaar is idd.Ik ben wel voor dat mestonderzoek eigenlijk. Daarbij dan ook eens per jaar een bloedonderzoek. Zo ben ik het voor. Princesa heeft namelijk elke keer geen wormen en ook geen eitjes. Dan krijgt ze van mij voor ze het land op gaat wel een kuur, maar een minder heftige zeg maar.
__Nicky schreef:Leuke beesten foto's
Fijn Joyce dat Asal het wijken door heeft en zo lekker relaxt met de deken omgaat
Ik heb geloof ik een zadelmak-geboren paard. Hij keek er niet eens naar, sukkel
[ Afbeelding ]
MirandaFuego schreef:Hadden jullie deze gezien, vond hem zo grappig!
jolienvdb @ [ITP] Graphit ontdekt in zijn wei... een merrie (Femme)!
lilskie schreef:MirandaFuego schreef:Hadden jullie deze gezien, vond hem zo grappig!
jolienvdb @ [ITP] Graphit ontdekt in zijn wei... een merrie (Femme)!
Ziet er echt heel lief uit.
joysjuh1987 schreef:whaha echt zooooo schattig, ik was de jongste van ons pas kwijt en waar was ze......
[ Afbeelding ]
Juist boven gauw in ons bed gekropen