Buitenritten over het strand. In de vakanties.Dus de ijslanderritten maak ik genoeg (zijn leuke dieren, maar heel verschillend onderling, zowel in bouw als karakter).
En de zadels begin er niet over
Ik heb op het moment eigenlijk een Spaans zadel erop, maar die schuift naar voren (aaaalles schuift naar voren) dus daar ga ik maar een staartriem omheen doen. Maar omdat mijn rug even niet meewerkt (je kan op dat zadel niet lichtrijden) heb ik de Wintec van mijn smurf erop. Ik heb voor hem ook een Wintec 500, 17", maar die past niet. De Wintec 500 (speciaal voor kleine pony's) van 15" past echter wel redelijk. De 17" drukt op de schoft, maar de 15 niet, super raar.

Heb er wel contact met de da over gehad, op zich niks ernstigs allemaal, maar ging googlen en las dat die spuit wat buikpijn kan geven, heeft de da dus helemaal niet gezegd. Dus mn vaste da maar bellen, wacht nu tot ze me terug bellen, wil gewoon even meer informatie erover. Ze is niet echt ziek, gewoon beetje duffig, maar toch..
Ik ga ze dan ook gewoon uit de weg, zoek het niet op.
Straks even lekker naar vrienden toe want kan nu toch niks doen, afwachten... Effe weg, afleiding en idd op tijd mn bed in 

Baal baal baal!
Mn neef had even gauw gekeken en niks kunnen ontdekken, maar er draaien 750 sites op dat.....iets.....weet niet meer (