Ik rij voor mijn werk op IJsco's Buitenritten over het strand. In de vakanties. Dus de ijslanderritten maak ik genoeg (zijn leuke dieren, maar heel verschillend onderling, zowel in bouw als karakter).
En de zadels begin er niet over Ik heb op het moment eigenlijk een Spaans zadel erop, maar die schuift naar voren (aaaalles schuift naar voren) dus daar ga ik maar een staartriem omheen doen. Maar omdat mijn rug even niet meewerkt (je kan op dat zadel niet lichtrijden) heb ik de Wintec van mijn smurf erop. Ik heb voor hem ook een Wintec 500, 17", maar die past niet. De Wintec 500 (speciaal voor kleine pony's) van 15" past echter wel redelijk. De 17" drukt op de schoft, maar de 15 niet, super raar.
Maar ik ben echt een smurfje Pas lijkt op foto's ook altijd een flinke jongen, maar hij is maar 1.48 hoog (en dat met hoge schoft, zijn rug zal ongeveer 1.42 hoog zijn)
Jes ik denk dat die kleur beter op een schimmel staat ik heb eens een groene set op Noah gehad, was op vakantie en Noah stond bij een showstal, ze hadden een hele tuigkamer vol met gave dingetjes zoals pluimen voor op het hoofd, mooie speciale zadels, haflinger show tuig, arabisch show tuig... Echt allemaal mooie dingen Een 15" past mijn achterwerk ook niet in hoor ben al lang blij dat ik na kerst en oud&nieuw nog in mn broeken pas
Jes ik denk dat die kleur beter op een schimmel staat ik heb eens een groene set op Noah gehad, was op vakantie en Noah stond bij een showstal, ze hadden een hele tuigkamer vol met gave dingetjes zoals pluimen voor op het hoofd, mooie speciale zadels, haflinger show tuig, arabisch show tuig... Echt allemaal mooie dingen Een 15" past mijn achterwerk ook niet in hoor ben al lang blij dat ik na kerst en oud&nieuw nog in mn broeken pas
Ik heb bijna alle kleuren anky pas maar op mijne staat wel heel veel al vind ik zelf rood minder mooi en de donkere kleureen heb ik niet zoals zwart en grijs
Gisteren plette Padri mn arm dus daar zit een enorme bult op, kreeg ook nog een radio op mn hoofd... Vandaag virusmelding op mn site, die is nu dus geblokkeerd tot het probleem is opgelost. Gehackt Mn sitebouwer heeft berichten wel gelezen maar nog niet gereageerd, doet ie hopelijk vanavond. Anders ga ik wel iemand benaderen die dit probleem ASAP kan verhelpen, want dit schiet niet op natuurlijk..
Intussen is Nash hengstig gespoten voor het weekend en voelt zich nu niet zo lekker Heb er wel contact met de da over gehad, op zich niks ernstigs allemaal, maar ging googlen en las dat die spuit wat buikpijn kan geven, heeft de da dus helemaal niet gezegd. Dus mn vaste da maar bellen, wacht nu tot ze me terug bellen, wil gewoon even meer informatie erover. Ze is niet echt ziek, gewoon beetje duffig, maar toch..
*zucht*
Als ik nou nu ga slapen en volgende week wakker word, zou ik dan weer wel mn week hebben?
Ahh Soms heb je idd van die pechdagen dat je je heel sterk afvraagt wat er nog allemaal mis moet gaan en wanneer alles weer een beetje mee gaat zitten.
Daya doet eigenlijk nooit druk aan de hand en als hij het wel doet, negeer ik hem en dan trekt hij zich aan mij op. Gaat hij ook alles om zich heen staan negeren, haha. Moet zeggen dat dit mij niet lukt bij die andere paarden van stal Ik ga ze dan ook gewoon uit de weg, zoek het niet op.
Tandarts vandaag bij Day geweest en hoefde niks aan te gebeuren. ''Hij heeft perfecte kiezen''. Jeej.
Thnx voor de support Straks even lekker naar vrienden toe want kan nu toch niks doen, afwachten... Effe weg, afleiding en idd op tijd mn bed in Hopen dat morgen een betere dag wordt
Kijk das heerlijk nieuws!
Druk aan de hand... mwoh. Umoyax is momenteel wel iets manser maar stelt weinig voor. Mijn ervaring is ook dat veel kruisingen drukker zijn dan de volbloeden, maar overal zitten natuurlijk uitzonderingen bij en ik denk ook dat het net is waar je mee kruist Wels x Arabier lijkt mij nooit een geslaagde kruising.. Welshjes zijn enorm eigenwijs over het algemeen en qua werk redelijk onvermoeibaar. Combineer dat met het doorzettingsvermogen van een AV......en je hebt denk ik regelmatig een monster
Vnaaf mn eigen da aan de telefoon gehad en Nas heeft waarschijnlijk gewoon een virusje te pakken, volgens haar kan het bijna niet komen van de spuit. Moest het in de gaten houden maar op zich allemaal geen reden tot zorgen, de verhoging was ook niet zorgwekkend Iig een hoop uitleg gekregen, weet ook gelijk weer waarom ik normaal gesproken hun heb
Barcelano
Geplaatst: 07-01-13 21:11
Amy geen leuk begin dus van het nieuwe jaar. Mirka werd niet ziek van de spuit..Heb hem er zelf ingezet. Maar kan me voorstellen dat ze soms wat lusteloos worden...is toch een bonk hormonen wat je in spuit.
Vrijdag fotoshoot met de paarden Wilde eigenlijk voor die tijd een nieuwe showhoofdstel erbij maar heb net een zadel
Dus als sjoert met het voorjaar/zomer weer komt wil ik wel een tweetal nieuwe. Heb al een hele mooie op een Amerikaanse site gezien.
Maar ik denk dat ik ook even op de Tulip cup een kijkje neem
Leuk Jes, ben benieuwd naar de foto's! Hoop voor je dat het goed weer is
Nou vanavond les was niets hoor. Nog eens goed getjekt, maar zadel was echt verschoven tijdens het rijden. Had hem echt áchter de schouder gelegd en hij lag na het rijden er tegen Baal baal baal! Donderdag komt de zadelmaker.. Gelukkig tijdens het rijden nog ff de ontspanning kunnen vinden en toen maar gelijk afgesloten.
Mn vaste da gaf ook aan dat ze er wat buikpijn van kunnen krijgen, maar dat is binnen max een uur na de spuit.. Ze gaf ook aan dat een evt vruchtje er niet lang genoeg gezeten heeft om problemen te geven, maar bedacht me later dat Umoyax er best een tijdje bij heeft gestaan, dus miss wel vaker gedekt.... Ach, ik houd het maar in de gaten, ben weer gerustgesteld iig
Ook iemand geregeld die woensdag mn site gaat aanpakken. Mn neef deed het maar ik heb het idee dat hij te weinig tijd had, en heb wel iemand nodig die de technische dingen op heel korte termijn kan verhelpen als het nodig is en viavia iemand kunnen vinden Probleem zit wss niet eens op mijn site, host is gewoon prut.. Mn neef had even gauw gekeken en niks kunnen ontdekken, maar er draaien 750 sites op dat.....iets.....weet niet meer ( ) .....dus als er één een probleem heeft worden ze allemaal geblokkeerd. Schiet lekker op dus. Maar goed, dat kan woensdag dus geregeld worden als het nodig is gelukkig.
Ik kan in elk geval rustig gaan slapen, had ik niet verwacht eigenlijk
Jes leuk, shoot! Tulip Cup wil ik sowieso staan met stand Wel leuke show ook om te staan denk ik, stands zijn bij de ring..
Ahhh balen dat het zadel verschoven is! Ik kan nu wel mooi alvast leren welke zadels kans hebben om sowieso goed te liggen op AV
Zadels, stomme dingen ook ik ga voorlopig niet meer op Noah, we blijven lekker wandelen en langzaamaan longeren tot ik tevreden ben over zijn draf. en als er over een paar weken nog nulkommaniks verschil in zit bel ik de DA maar weer op
Even heel iets anders, voor een project op school organiseer ik een paarden evenement! In Bergharen, Gelderland www.facebook.com/paardeneventbergharen entree is gratis, er komen een aantal stands, en natuurlijk demonstraties! We hebben een menkampioen (Arie Dibbits) die een demo vaardigheid geeft, Nienke (JNAWA_Nienke op Bokt) komt een demo vrijheidsdressuur geven met Angelo samen met Cathleen en Mees, er komt een kür op muziek, een springruiter geeft een clinic, en er is een NH demo.
Ben de hele dag al aan het promoten geweest op FB
Barcelano
Geplaatst: 08-01-13 19:14
Vandaag weer op M&M Gereden..ging erg fijn
De shoot wordt vanwege het weer verzet. Dus als mensen leuke halsters willlen uitlenen voor promotie
Laatst bijgewerkt door Barcelano op 08-01-13 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt