En mijn paarden hebben echt nooit een wormbesmetting terwijl ik ze helemaal niet zo vaak ontworm, maar wel op de goede momenten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met Biscuit was dat wel anders, duurde gemiddeld een kwartier 
Ik heb net alleen maar effe geknuffeld, paardjes zijn blij dat ze binnen staan...
Ik ga volgend jaar pas dekken. Gompmans mag daarna ook gezellig bij Nas blijven lopen, moet makkelijk kunnen...zo lang ie maar vreten heeft 
Al moet ik zeggen dat ze erg blij met me waren omdat alles nu in 1x lukte
Maar ik elke keer maar braaf ohhh en ahhh zeggen op info die me al lang bekend was. En dat shoppen was ook nogal in scene gezet, producten werden voor we het gangpad in liepen gauw neergezet.
Duurde ongeveer een kwartier voor Havanna wel wilde proberen een brokje te pakken maar in de uitzending is het net alsof ze er gelijk op aanviel
alles is spannend hier voor velen eerste fokproducten, Jess jij de eerste kindjes van je hengst
ik van mijn merrie
en Annika volgend jaar ook weer een baby!
arme Fuego!

Hoewel ze soms het bloed onder m'n nagels vandaan halen
Zo hebben pech, ze mogen niet meer zonder toezicht in de woonkamer (of in ieder geval m'n ADHDertje, die hangt gelijk in m'n nieuwe bank, tis goed met hem 
)