Misschien hebben alle arab-haters gelijk. Ze zijn alleen geschikt om naar te kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat dat gedrag dan altijd wordt gestoken op het arabische bloed wat erin zit...
En haflo's kunnen ook vaak leuk uitpakken vind ik, maar ik vind de haflinger ook wel het leukste koudbloedras
Heb de hengsten van Zitouna hier op bokt mogen aanschouwen in Djerba en echt hele leuke dieren. De één zag je beter dat er Arabier in zat dan bij de ander (grovere hoofden bijvoorbeeld), maar ook een erg leuk ras is dat
Jolindaa schreef:Mijn paarden zijn overigens niet zoals zij en die staan dus op dezelfde stal

want is een schat van een dier) en achter ons staken 2 ruiters de straat over. Pasja al beetje snuiven en toen ging Djuun ff showtje weggeven
Ik alleen lachen, maar het loopt zo onhandig over het fietspad, dus ff met dr neus in het gras geparkeerd en na 3 happen eten was ze vergeten waarom ze ook alweer druk deed
Flapdrol
joysjuh1987 schreef:Mijne is met paint geen quarter. Daar komt haar kleurtje ook weg
Die champagne-kleurige hengstje is zooo mooi
(veulentje) en helemaal verliefd op Djuun. Grote knuffelbeer ook
van je zadel
Ik zou het gewoon eens doen, daarmee starten 
Oud-stalgenootje had het me wel eens aangeboden, maar was toen zelf zwanger, dus paard stond toen niet bepaald in conditie
Sieltjuh schreef:Jes,van je zadel
Ik zou het gewoon eens doen, daarmee starten
IJslanderrit lijkt me idd ook wel eens gaafOud-stalgenootje had het me wel eens aangeboden, maar was toen zelf zwanger, dus paard stond toen niet bepaald in conditie