ShamalArabs schreef:De 2e is er!! S.A. Fawziyyah, vanmorgen vroeg geboren, vosje, merrieveulen. Foto's van Reindert in ks-itp
ik heb het gezien
gefeliciteerd Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ShamalArabs schreef:De 2e is er!! S.A. Fawziyyah, vanmorgen vroeg geboren, vosje, merrieveulen. Foto's van Reindert in ks-itp
gefeliciteerd
Kijk eind deze week nog eens
....en weer een prachtige fotoreportage van Reindert... maar nu wel heeeel uitzonderlijk mooi!!
[ik hield het even niet droog!]....Ga heerlijk genieten van je kleine knappe wondertjes!
en de lieve mama's
......
HedwigO schreef:ShamalArabs schreef:De 2e is er!! S.A. Fawziyyah, vanmorgen vroeg geboren, vosje, merrieveulen. Foto's van Reindert in ks-itp
gefeliciteerd met je twee nieuwe aanwinsten. Ik heb de itp topics gezien. Heb je ze expres op dit moment van het jaar geboren laten worden?

, wat een gekken zijn er toch he!!

...

Echt een plaatje van een meisje zo onder het zadel, jullie ogen een mooie combinatie zo, en ik hoop je tzt wel een keer te zien in de zadelrubriek met deze schone dame