Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jalenka_Kiya schreef:eLLe_horse schreef:@ Jalenka_Kiya: Met wat voor een soort knopen heb je de twee buitenste strengen van het showhalster op je site eigenlijk gemaakt?quote]
Ook met macramee, alleen dan twee kleuren. Dan krijg je vanzelf dat motiefje. De andere kant is precies andersom dus donker accent in een lichte streng.
Ik moet de site nog opdaten voor het shopwhalster deel maar ik ga dat na de vakantie doen!
xxitsmexx schreef:ja lijkt me ook wel leuk..
ff vraagje je..hoe zet je de foto's in jou forum??:P
jokari schreef:Bren79, maar da's toch geen materiaal dat je zelf maakt ?
Bren79 schreef:jokari schreef:Bren79, maar da's toch geen materiaal dat je zelf maakt ?
Op die site is ook een instructie video en boek te verkrijgen van hoe je dit alllemaal zelf maakt, en alles wat erop te koop is allemaal gemaakt door verschillende mensen
Aafke_ schreef:Zeker een inspirerende site, maar als je goed kijkt dan zie je dat je die dingen allemaal bij kralenwinkels, en fourniturenzaken, en gordijn- en meubelbekleed zaken kan kopen, da's toch veel leuker om alles bij elkaar te sparen, wordt toch al duur genoeg!
JENNx schreef:Betekend deze stilte dat we allemaal druk aan het knutselen zijn aan de halsters of ....?
Bonjoy schreef:JENNx schreef:Betekend deze stilte dat we allemaal druk aan het knutselen zijn aan de halsters of ....?
Hahaha ja