En dan mijn Arabje.. Niet echt van mij, maar binnenkort wel mijn leasepony.
Met leren halster Die was eigenlijk van mijn vorige leasepony, Linka. Maar zij is 17-4 ingeslapen. Vanaf ongeveer 1-4 rijd ik Angel en ik had nooit verwacht zo snel een nieuwe klik te vinden. Natuurlijk mis ik Linka (ook Arabisch bloed trouwens), maar Angel maakt veel goed. Angel wordt bijna 6 en was bij haar vorige eigenaren fokmerrie. Ze is nog niet lang onder het zadel, maar zo lief en ze doet het zo goed. Dinsdag 5-5 is ze voor het eerst de bossen op geweest met mij. En wat vond ze het spannend! Maar ze deed het echt fantastisch. Zo braaf. Ze valt heel erg terug op haar ruiter. Zeg jij dat het oke is? Dan is het dat voor haar ook. Ze zoekt echt bevestiging dat ze het goed doet, anders wordt ze heel onzeker. Mijn instructeur vind ook dat het super gaat!
Dit is al een oudere foto van Angel met haar laatste veulen, Najla. Najla is nu nog geen jaar oud.
En ik met Linka Ze lijken uiterlijk vrij veel op elkaar.
Laatst bijgewerkt door Deeskuh88 op 11-05-15 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Bij ons op stal staan veel NRPS-jes, maarja.. Waar zit tegenwoordig niets aan Arabisch bloed in? Echt Volbloed Arabiertjes alleen Angel. Linka had El Beauty als vader, net als mijn eerste ponyliefde Twister, dus wel aardig veel Arabisch bloed, maar allesbehalve volbloedjes. Twister had van mams kant ook Arabisch bloed. Linka was aan mams kant Welsh. En dankje Angel is ook echt fantastisch. Najla is ook al zo prachtig, staat ook op stal. Of nouja, stal.. In de opfok met Surprise, een ander veulen. Beiden van juni 2014.
Woogy
Geplaatst: 11-05-15 23:30
Myth'ara Style, grace, elegance and pure speed. Gisteren open dag bij Zenith Arabians, de stal waar ze twee jaar geleden verwekt is. Hopelijk volgend jaar een broertje voor dit gebouw
En zo goed lopen?! Knap hoor! Zou bij de mijne toch niet lukken, ik voel het al als ze een week niet bereden is geweest .
YildizArabs
Geplaatst: 12-05-15 20:07
Fahkour marcheert lekker!
Set_Elkol schreef:
Jemig yildiz ga eens weg!
Zo niet! Ze is echt zoooo gaaf! Echt perfect gelukt! Type, body, beweging en het allerliefste en knuffelbaarste karakter! Ben helemaal flieft!!!❤️❤️❤️❤️ Sorry voor de spam, maar die roze Wolluk he....
Set_Elkol
Geplaatst: 12-05-15 20:11
Ga weg! hihi. Jemig ze is zo leuk little Miss Attitude