Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Schattiiiig!
Wie is nou de eigenaar van haar? Zag alleen dat ze verkocht was?

Die was eigenlijk van mijn vorige leasepony, Linka. Maar zij is 17-4 ingeslapen. Vanaf ongeveer 1-4 rijd ik Angel en ik had nooit verwacht zo snel een nieuwe klik te vinden. Natuurlijk mis ik Linka (ook Arabisch bloed trouwens), maar Angel maakt veel goed. Angel wordt bijna 6 en was bij haar vorige eigenaren fokmerrie. Ze is nog niet lang onder het zadel, maar zo lief en ze doet het zo goed. Dinsdag 5-5 is ze voor het eerst de bossen op geweest met mij. En wat vond ze het spannend! Maar ze deed het echt fantastisch. Zo braaf. Ze valt heel erg terug op haar ruiter. Zeg jij dat het oke is? Dan is het dat voor haar ook. Ze zoekt echt bevestiging dat ze het goed doet, anders wordt ze heel onzeker. Mijn instructeur vind ook dat het super gaat!
Ze lijken uiterlijk vrij veel op elkaar.

. Angel kan mij wel bekoren.
Angel is ook echt fantastisch. Najla is ook al zo prachtig, staat ook op stal. Of nouja, stal.. In de opfok met Surprise, een ander veulen. Beiden van juni 2014.
ga eens weg! 
.