Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Letizia schreef:Ik moet inderdaad even goed informeren, maar wellicht kan je bij maatwerk zadels toch makkelijker dingen aanpassen?
geen spierpijn te bekennen! Mja bakte er ook niets van haha, vind bowlen leuk hoor maar ik beland altijd ergens onderaan de scorelijst 
Die winter gaat er nog wel komen vrees ik
Shanna_ schreef:Ik hoop heel erg dat de lente gaat doorzetten en we geen winter krijgen, mja dan hou ik mezelf wel echt voor de gekDie winter gaat er nog wel komen vrees ik

) wel eens op vakantie geweest in Hoge Hexel
Was een vakantiepark daar geloof ik. Met een zwembad die ook voor de schoolzwem werd gebruikt. Was ook zo leuk, want we hadden slecht weer en in jullie omgeving waren de vakanties al weer afgelopen, dus de schoolzwem was 's ochtends in het bad, zodat wij kinderen 's ochtends niet eens in het zwembad konden
Jolindaa schreef:@Letizia wat voor zadel hebben jullie dan? ik heb nu mijn trekker classic pro en deze ligt perfect, als enige

Maargoed, we waren toen allang blij dat we een passend zadel hadden.
En volgens mij kan dat idd niet, maar mocht hij idd niet goed liggen, dan kunnen we altijd nog contact opnemen met de verkoopster, maar geloof niet dat de bomen te vervangen zijn.