Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hebben ze de patterns toevallig ook al?
. Je krijgt er dan wel een ander maf stel bij met kind in ROZE
Afstand tot lokatie heel dichtbij. Nog slechts plek voor 2 personen, dankzij helaas het afhaken van een gezellig brabo stel meiden.
alleen als we komen, komen we met z'n 3-en..... of ik moet een matras mogen bijschuiven
yildiz schreef:Haha! Die had ik al gezien! GE-WEL-DIG!!! Die móet Leen zien, hahahaha!![]()
Net ff getraind, moeizaam, moeizaam...maar ook wel verbetering. Vroeg me af; als ik alleen beginners start, zou ik dan de performance onderdelen op shanks en de reining op snaffle mogen rijden?
Ik loop thuis altijd zo
Je bent toch niet preuts
whahaha zijn jouw kids bezorgd door de ooievaar soms??

CounTree schreef:Ja klopt Yildiz, dat mag gewoon.Zolang je het maar niet tijdens het onderdeel doet is er niets aan de hand
En altijd ff checken of ze netjes zijn ingedaald, voordat je dingen gaat doen .![]()
van zaterdag de clinics van Alice en volgens mij Astrid?
Gek gezicht hoor 3 plaatsen en slechts 2 mensen op het podium. Zo gaaf om die jeugd te zien rijden.
De jongste ruiter van de competitie is trouwens 11 jaar, wordt net gezegd. Straks de grotere vanaf 14 jaar. http://www.rh-video.de/powerstream/ yildiz schreef:Thanks Corine! Paulette hè... Verricht wonderen voor je zit! Die pics waren van de clinic zaterdag, van Alice. Bovendien kon ik, na ons eerste avontuur, op zondag niet meer normaal zitten, haha..

Raar paard heb ik toch. hihi