Oooh wat fantastisch voor Dos. Beter kon eigenlijk niet joh. Gaaf dat je verzorgster het aandurfde.
Esme, spanneend
JustOneBite
Geplaatst: 20-01-15 13:17
Ik heb trouwens een Bruine tekna dressuur en een bruine freemax westernzadel;
Haha dat is het zeker, vandaag kijken of het definitief door gaat zondag!
geshahquille
Geplaatst: 20-01-15 17:49
Hallo nieuwe welkom ben ook net nieuw eigenlijk ook al kon al al een aantal mensen van Face book en van het arabische forum.
Ik heb een kiefer inzel en een Isabel wertel op onze arabieren liggen. Nadeel is vaak dat ze erg kort in de rug zijn en weinig schoft hebben. Maar het is een kwestie van passen en de ene keer ben je zo klaar en de anderen keer is het een hele zoek tocht.
Jeetje moest zo veel bijlezen ben FF de draad kwijt.
Het weer is gelukkig weer wat rustiger dus ik kan weer verder met men kudden van het weekend lekker in de weer geweest en vandaag weer met de kleintjes op stap en die hadden er maar wat zin in .
Hele mooie poster van Nour! erg leuk die beschrijving erbij ook. Welkom nieuwe mensen. Ik heb een macrider zadel erop 17 inch. gister met de mist gereden, ik zag het einde van de bak niet eens haha. straks ook weer les. brr koud.
Gave folder Yil, wauw!! Mooie uitdrukking heeft hij op zijn snuitje Gisteren heeft mijn bijrijdster les gehad met Noah, vandaag ga ik heb even longeren denk ik. Ik kom OM in het schoolwerk, morgenmiddag een rapport inleveren en ik moet nog één compleet hoofdstuk schrijven en de reflectie en evaluatie
Nour mag die poster niet zien anders wordt hij onhandelbaar... Echt heel mooi!
Ik voel me nog steeds niet fit masr als het ff kan ga ik donderdag toch maar weer aan de gang met Fu. Wel lastig hoor, want even rustig aan rijden zit er niet in..maarja, wr zien wel, het kan ook opeens erg verbeteren.
Vroeger droomde ik heel penny van een Arabier en nu heb ik er 1. Ze is nu al bijzonder , houdt me steeds in de gaten en wil bij mij blijven. Als ze iets spannend vind blijft ze heel dichtbij zonder vlucht pogingen
Ha, bijzonder he. Ik had ook altijd van die pennydromen dat ik een heele mooie arabische merrie had enzo En nou heb ik er een. Kan er nog steeds niet aan wennen
Leuk dat ze zich zo aan jouw aanwezigheid optrekt. Dat merk ik ook aan Mish.
Das mooi nieuws Annika, de beste oplossing eigenlijk
Stoere poster Yildiz!
Haha een AV was ook altijd mijn pennydroom
joysjuh1987
Geplaatst: 20-01-15 21:43
Welkom nieuwen @kat ik vind je foto met set zo uber gaaf @tam uk is een schimmel...had helemaal een mega groot bruin paard voor ogen @shanna ik blijf shief echt te gek vinden...knappe dame @Eline91 super stoer van je en leuke foto van het losspringen @yildiz leuke foto's van de clinic ennuh die poster echt mega gaaf @Letizia super leuke filmpjes weer van djuun, jullie genieten er wel optimaal van heerlijk @lisa je hoeft je nog niet te vervelend met je merrie.... @siel dankje ben ook onwijs blij met haar @trusthim ik heb een springzadel een prestige roma op Asal liggen @Annika gefeliciteerd met de verkoop super dat die 2 zon klik hebben
Niet echt paarden nieuws hier, assie geniet van onze winterstop. Ziet er ook echt paard uit haha. Lana maakt het ook goed en leert erg snel. Had deze zomer een tegoedbon gewonnen voor een pastel tekening, deze is nu in de maak van een mooie foto van Fame hebben we een mooi aandenken aan haar. Ook heb ik een nieuwe hobby halsters maken zie de fb pagina SJS Halsters
Tammy_
Geplaatst: 20-01-15 21:47
Ik rijd ook nog een knappe bruine, moet je even een paar bladzijdes terug kijken, U2 En Uk is de schimmel
Ik zag al een paar halstertjes voorbij komen op fb, bling is niet mijn ding maar ze zien er leuk uit! allemaal crea bea's hier
Laatst bijgewerkt door Tammy_ op 20-01-15 22:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha dankjewel allebei, dat vond ik nou ook en lijkt me qua lijnen heel interessant met Vegas, iemand hier daar meer ervarin in die daar eens naar wil kijken?