Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er volgend jaar misschien zoiets in de wei loopt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
set_elkol schreef:Spannend, castratie![]()
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er volgend jaar misschien zoiets in de wei loopt
[ Afbeelding ]
Ik zal duimen draaien!
__Nicky schreef:Ik heb m'n portemonnee weer even leeg gemaakt. Maar heb ze heel hard nodig met dit poedersuiker weer. Dekens drogen echt voor geen meter!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En die twee Harry's bij Agradi met korting. Krijg er ook nog 2 luxe halster met touwen bij 
ben helemaal voorzien voor de winter, heb dan alleen winterdekens. Een hele warme ook, met een prachtige kleur. Ik hoop langzaam de slechtere dekens te vervangen door goede, mooi passende. Maar financieel is het nu eerst klaar zo 
naja voordeel is dat ik dan de hele maand vrij kan zijn
Mevrouw had er lekker mee liggen rollen
Maar betekend ook dat ze lekker buiten heeft gestaan 

Ging ze staan flemen als een gek 

Goed dat je het zegt, die moet ze deze week
Ik let er extra goed op nu ze drachtig is. set_elkol schreef:Spannend, castratie![]()
[ Afbeelding ]
Waar staat de toekomstige papa van Set haar baby? Wij waren gisteren aan het rondtouren door Duitsland en toen kwamen we langs een aantal weilanden waar volgens mij allemaal zilverappel-kleurige Rocky's liepen!
Barcelano schreef:MirandaFuego schreef:Ik gooi het spul gewoon in de droger moest het nodig zijn..das handig als ze zo dichtbij staan.
Regen dekens ook?