Ja haha, heel herkenbaar verhaal idd! Ik denk echt dat veel problemen kunnen komen door een slecht passend zadel.
Moet eerlijk zeggen dat ik me ook niet meer vaak bemoei met dat soort topics, frustreert alleen maar erg bij mij
En thanks!
Shanna_
Geplaatst: 05-01-13 16:33
Ohh ik reageer ook zelden haha, kijk alleen plaatjes .
Binnenkort komt Amy langs om Shief d'r modellencarrière te starten ( ) dan ga ik is kijken of daar wat gaafs tussen zit van de halsters en welke kleuren me aanspreken. Dan is kijken wat Angela wil, maar misschien dat we allebei wel zelf een halster willen kiezen Dan een bij Amy vandaan en een van jou Haha weet het nog allemaal niet
Denk dat het uiteindelijk een verhaal wordt dat ik niet kan kiezen omdat er zoveel moois is ipv zoeken wat mooi op zwart past. Denk en vrees idd dat heel veel wel gaaf staat
Laatst bijgewerkt door Shanna_ op 05-01-13 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Bordeaux ofzo staat niet mooi op Djuun, maar staat bijvoorbeeld wel altijd mooi op een bruin paard Maar op zwart kan gewoon alles eigenlijk
Shanna_
Geplaatst: 05-01-13 16:37
Haha nee joh je moet lekker verkopen die handel ! Lekker centje voor erbij toch!
Bedenk me dat ik maar weer eens verder moet met mijn eigen opdrachtjes.. M'n eerste mensportretje in opdracht, weet niet of ik die al had laten zien; maar heel pittig meisje:
Ja is leuk om te doen Zit alleen totaal geen gang in Gelukkig al wel een stukje verder dan die foto. Hm ja ik schop mezelf achter de laptop vandaan en ga maar eens wat doen!
Vanavond weer eens 'n avondje bowlen! Altijd leuk. Heb alleen wel altijd spierpijn de volgende dag haha en nee niet eens in mijn arm maar m'n linkerbil? Gooi denk heel bijzonder haha
Haha ja Ik weet het ook niet haha. Ben benieuwd of ik er morgen weer last van heb haha
Thanks!
Barcelano
Geplaatst: 05-01-13 17:26
Zadels Blijft drama.. Binnenkort komt de zadelmaker weer voor me nieuwe zadel heb er nu een in bruikleen. Moet wel even erbij gaan zeggen dat ik er wel een wil zonder piepje erin En kwa zit ziet ie harder dan me Kentauer... Maar hij heeft hopelijk ook nieuwe sommer zadels dus ben benieuwd. Dan even kijken of ie voor Mirka ook echt wel goed ligt..zo op het oog ook maar je weer maar nooit.
Ik zag dat Letitzia over Ninon schutte ervaring zocht. Bij ons op stal is ze voor een Haf geweest die erg tevreden was erover. Zag dat ze nu ook Arab zadels heeft maar daar heb ik nog geen ervaring over gehoord...klink wel interessant..
Maar ik moet echt aan mezelf werken want ik trek zelf door me zit het zadel scheef dus dat werkt ook averechts. Heb gister een mail gestuurd naar de fysio dus ben benieuwd
Zo mooie showhaksters voorbij zien komen Zadels zijn idd erg een probleem heb asal nu een jaar onder zadel maar al 5 zadels gehad. heb nu een knight rider ligt echt top zit ook nog eens heel fijn
Ik wou kentaur op maat laten maken doet iemand hier in de buurt zou ik zou ik 1000 kwijt zijn voor een nieuw zadel op maat maar omdat asal elke keer nog groot wacht ik er nog even mee
Barcelano
Geplaatst: 05-01-13 21:39
Letizia schreef:
Van die Arabian fit Jes? Die beginnen bij €1950,-
Ik denk dat je dan een midden maat hebt Shanna
Die massimo s en sommer zijn rond de 1200 euro.. Maar als de kwaliteit van de Arabian fit s goed zijn...maar wat een prijzen voor een lap leer
Ja, tis een berg geld, maar het is dan wel echt maat werk, dat scheelt natuurlijk wel 'n berg En als je er dan nog 20 jaar mee doet, als he
Barcelano
Geplaatst: 05-01-13 22:21
Letizia schreef:
Ja, tis een berg geld, maar het is dan wel echt maat werk, dat scheelt natuurlijk wel 'n berg En als je er dan nog 20 jaar mee doet, als he
Ja dat is dan de vraag op deze leeftijd. Als ik nu al zie hoe Mo veranderd. idem toen met Barc rond zijn 3e 1,49 en tegen zijn 7e rond de 1.56 plus de bespiering. Ik vrees het ergste:S Maar ik ben ook nog niet helemaal zeker van die massimo hoor tenzij ze een zachtere zitting kunnen regelen...