Ik hoop dat iedereen een leuke en gezellige kerst heeft gehad! Alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedreen hier en dat 2008 een fantastisch Aabierenjaar wordt!!!!
Ik maak zelf handgemaakte showhalsters van een goede kwaliteit, ze staan nog niet allemaal op de site, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. http://www.aldershoffarabians.nl
Hallo allemaal! Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven en lezen. Ik zal me eerst eens even netjes voorstellen.
Mijn echte voornaam is:Ester Ik woon in (woonplaats of evt. provincie):Drente Daar woon ik met: Mijn Man. Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam:niet op Bokt In het dagelijks leven ben ik: Medewerkster bij een bank. Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden:Nog geen. De paarden zijn van de volgende bloedlijnen:x Ik heb zelf geen Arabische Volbloed, maar mijn band met de Arabische volbloeden is:Dat ik deze paarden bijzonder mooi vind. Ik fok onder de stalnaam: x Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 poezen. Dit ben ik (foto): Komt nog ik moet eerst een uitvinden hoe het plaatsen van een foto gaat.
Ik wil nog vertellen dat:Ik ben op zoek naar een Arabische Volbloed merrie,dus als iemand een mooie dame voor me weet hoor ik het graag. (het liefst in de Spaanse of Russische lijnen,want die zijn lekker stevig!)
We zijn net terug van de hengstenpresentatie bij C.Jamar. Ik ben helemaal onder de indruk van QR Marc. Wat een pracht hengst, wat me opvalt is zijn nu al droge hoofdje, hals, voorkomen. Hij moet nog 3 worden (hij is nog wel puppie) !! Yep, we zijn weggeblazen door deze pracht, kippevel, emoties bracht hij bij ons los (bij iedereen). We zijn super blij dat we al een dekking van hem hadden Hij is echt geweldig ....
Ik kom mijn gezicht ook weer eens even laten zien, gezien ik officieel nog lid ben natuurlijk Ik wil jullie ook allemaal nog een heel gelukkig nieuwjaar wensen komend jaar!
isabel, ik kan het filmpje niet zien alleen maar wit, en wel geluid..
isabel, ik kan het filmpje niet zien alleen maar wit, en wel geluid..
Hmmm jammer, je weet niet wat je ziet !!!!! Het duurt lang om te laden, misschien nog even geduld hebben ? (of PC is te oud)... Maar IRL is hij NOG mooier
Mijn echte voornaam is: Wendy Ik woon in: Schalkhaar Daar woon ik met: Mijn man en dochter Ik ben getrouwd In het dagelijks leven: zit ik op kantoor de financiele administratie te doen Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden: Poeh nooit geteld, +/- 40 paarden De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: Russisch Ik heb zelf geen Arabische Volbloed, maar mijn band met de Arabische volbloeden is: Arabian Fantasie Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 katten Dit ben ik (foto):
Biblion, inmiddels verkocht
MM Sultan
Binnenkort hoop ik foto's te hebben van Lazio.
Ik wil nog vertellen dat: Ik onwijs blij ben met Arabian fantasie