Alegro:

Alegro's mammie Algeria

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Mooi Yildiz! En nu ga je de combi Jazzmeen x Yentl andersom doen met Jazzeree en Nour he? Ik ben wel heel benieuwd wat dan weer de invloeden van Dakaree en Catalyst zijn in vergelijking met je merrieveulen, super interessant vind ik dat
Iloontjeehh schreef:Mooie uitleg Natascha, erg leerzaam! Maar wat ik me nou afvraag bij jouw combi: Amir staat toch ergens in Israel ofzo (?) iig ver wegHeb jij hem in RL gezien?
Iloontjeehh schreef:Misschien kun je kijken naar de moeder van Set's vader Kat? Daakana, daar heeft Flaxman zelf nog nakomelingen van (ik zag zo snel in Flaxman's Rafica staan) en daar weer nakomelingen van?
sherif schreef:Iloontjeehh schreef:Mooie uitleg Natascha, erg leerzaam! Maar wat ik me nou afvraag bij jouw combi: Amir staat toch ergens in Israel ofzo (?) iig ver wegHeb jij hem in RL gezien?
Amir Ashiraf heb ik jaren geleden in aken gezien, hij is vorig jaar verkocht naar Iran, hij is een bewezen vererver (zeker op hoofd hals)en ondanks dat ik zijn halfbroer op stal heb, vind ik hem beter bij Bahiyaa passen, en kon een dekrecht voor een aantrekkelijke prijs kopen, zeker gezien het feit dat hij nu in Iran staat(want daar mag geen sperma afgetapt worden wegens geloof),.
Voor mij de eerste x dat ik eens veulen ga fokken dus erg spannend
MirandaFuego schreef:Sieltjuh schreef:Ik kan ook altijd enorm slecht tegen slechte of onduidelijke foto's! Net als sites van stallen of advertenties ofzo. Ver-schrik-ke-lijk!!
Ja, daar zet je dan toch je vraagtekens bij, met mijn mobiel maak ik nog mooie foto's dus dat moet toch makkelijk kunnen!