en een poos daarvoor is het aangekondigd hehe. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en een poos daarvoor is het aangekondigd hehe.
.
Was t totaaaaal niet met m eens. En intussen je gezicht maar in de plooi houden terwijl je wordt uitgelegd hoe je moet clickeren en wat het nut is. Terwijl ik net daarvoor had verteld dat ik t met de paarden ook gebruik 
Dus misschien was mijn ''ohhh jaaaa???'' reactie niet goed genoeg 
Eigenlijk was het allemaal best heel lollig 

en Setel heeft zo'n buik dat ze ineens haar 175 dekens moeilijk past
heb vandaag even een andere om gedaan met verstelbare buiksingels. Ze is echt een soort dikke tante, staat ook lui te zijn in de wei
alleen als ik roep komt ze aangestormd. 

Citaat:Positieve resultaten in fokkerij
In de fokkerij zijn zeer positieve resultaten bekend over het voeren van Lucerne-mix tijdens de dracht en lactatie van de merrie en de opfok van jonge paarden.
Lucerne-mix kent een hoog calciumgehalte en bevat foliumzuur en β-caroteen, essentiële vitaminen voor de vruchtbaarheid. In de periode van dracht en lactatie is de calcium/fosfor-verhouding van essentieel belang voor de conditie van de merrie en de botvorming van het ongeboren veulen. Het hoge calciumgehalte (3 keer zo hoog als hooi) en de essentiële aminozuren in Lucerne-mix voorkomen OC en OCD en dragen bij aan een optimale ontwikkeling van het botten- en spierenstelsel. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat calcium een positieve werking heeft op het op tijd afkomen van de nageboorte.

Lachen en knikken

Met ons gaat het verder goed, Yus komt zachtjes aan weer aan het werk en aan het einde van de week is het helemaal gebeurd met haar luie leventje, haha!
Aan het einde van deze week komt madam weer op stal en dan mag ze weer aan het werk. Met het zadel op lijkt die buik nog groter!