Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:08

CounTree schreef:
Ja kris, wat je zegt, het zit mij ook allemaal niet lekker! -O- Ik heb er ook een heel dubbel gevoel over. Ik vind het erg respectloos hoe er wordt omgesprongen met de western-tak.

Volgens mij blijven nu de volgende dawra ruiters over: Linda, Warren die voor duitsland en nederland uitkomt ivm nationaliteit van zijn paarden, Paulette, Angela, Krista? en ik?.

Echt gehalveerd dus -O- echt supersupersupersuf, vind het zo balen voor iedereen die zo keihard is bezig geweest. Het was voor het EK in Zweden echt 10x beter geregeld, veel duidelijker.
Ik heb echt een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH gevoel, laat het gewoon hier naar Nederland komen, ik wil zo graag helpen en organiseren. Ik weet bijna zeker dat we dat gewoon GOED voor elkaar kunnen krijgen. Ben er al in 2001 meebegonnen, met dat hele regelboek, zo vaak aanwijzigingen en verbeteringen gegeven en je wordt er gek van dat het niet beetgepakt wordt. Ook bijvoorbeeld de mono's: pleasure/reining/trail. Waarom is er geen horsemanship bij?!?!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:13

ok duidelijk. Ik hoef geen allr. titel, das veels te hoog gegrepen voor june-tje, dus daar gok ik niet op. Doe jij speed kris? En hoe zijn de kansen van nederland daar? Dan wil ik dat nog wel overwegen voor de gein. Die type en confirmation lijkt me ook wel interessant. June heeft de looks :P <3 .

Maar donders, wat je zegt zeg!! Wat als het helemaal niet doorgaat! Dan wil ik ook weten of ik mijn geld terug krijg!!! donders dat is een goeie zeg!

idd die mono EK titels slaat nergens op dat daar op zijn minst geen horsemanship bij zit. Dat moet zeker eens gewijzigd worden!!

En nu is er zelfs ook geen versatile uitgeschreven....het lijkt er echt op dat ze de western als een vervelend aanhangsel zien in Duitsland. Versatile is een pracht onderdeel voor de arabs...

Krista

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:17

ik wil speed wel overwegen MAAR, en daar gaan we weer: vraag 600 op mijn lijstje, hoe kan ik nu beoordelen of ik die wijselijk kan starten (want ik ga geen speed starten als ik vlak erna de pleasure in moet bijvoorbeeld) als er niet eens een fatsoenlijk schema van de onderdelen per dag is!?!?@!?!?!?!?!?!

Nu staat er alleen: donderdag t&c, vrijdag: warm up& kwalificaties zaterdag: allround EM & mono en dito voor zondag. Daar kan ik toch niets mee?!!?

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:19

praat me niet over die versatile -:(- -:(- -:(-

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:22

Krista schreef:
ik wil speed wel overwegen MAAR, en daar gaan we weer: vraag 600 op mijn lijstje, hoe kan ik nu beoordelen of ik die wijselijk kan starten (want ik ga geen speed starten als ik vlak erna de pleasure in moet bijvoorbeeld) als er niet eens een fatsoenlijk schema van de onderdelen per dag is!?!?@!?!?!?!?!?!

Nu staat er alleen: donderdag t&c, vrijdag: warm up& kwalificaties zaterdag: allround EM & mono en dito voor zondag. Daar kan ik toch niets mee?!!?

Oh dat is waar ja...geen schema, nee dat is dan voor mij ook niet handig als ik erna meteen reining zou hebben. Dan is june-tje uitgeblust voordat ze de arena inkomt :+ :(

pfffff......des te langer ik er over na denk en over kwek des te meer ik het gevoel krijg dat western - non grata is. (of hoe je dat ook schrijft)
Laatst bijgewerkt door CounTree op 03-07-12 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:25

dusse.... of we gaan... ?!?!?!

Maar goed, ondertussen ben ik toch maar Scorpio enigszins aan het klaarstomen, waar ik ook voor kies.
Alleen die lekker flapdrol, echt niet wakker te maken voor die t&c he, staat ie me aan te kijken 'wat dan?! Moet ik stoer doen?! Doe effe normaal zeg!' Crien was met manlief vanavond op stal, die was getuige :D :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:26

whaha ...en wat dacht je dan van June....wat was het toverwoord ook al weer om die wakker te krijgen? Lasagna? :+

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:28

nuja, ook voor de Engelse disciplines hebben ze geen duidelijkheid he, en die hebben volgens mij ook geen level B&C....
Ben ook benieuwd of er uberhaupt Nederlands 'Engelse' ruiters willen gaan. Ik hoor er op het AV-forum weinig over...

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:28

CounTree schreef:
whaha ...en wat dacht je dan van June....wat was het toverwoord ook al weer om die wakker te krijgen? Lasagna? :+

volgens mij heb ik toen 'tapas' gebruikt :D :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:33

oh ja!! Zie je mijn geheugen is echt niet groter dan een kruidnootje _O- _O- :=

Engelse geen BC? Ohhh ik dacht dat ik dan juist ergens gelezen had %), waarom moet dat EK dan zoveel dagen duren? :? 2 dagen had dan ook volstaan....
Laatst bijgewerkt door CounTree op 03-07-12 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:36

zoals ik net weer de uitnodiging doorlas, kon ik het niet vinden...

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:41

Kiek maar: zo zat ik op de grond om 'r aandacht te krijgen (toch handig zo'n fotoarchief thuis :D :D)
Afbeelding

hihihihi dit vond ik van jou Nancy: over die fotoshoot toen met June:

"Dat ze inmiddels heel moeilijk van haar stuk te brengen is, bleek ook tijdens de fotoshoot. Er ontstond een heel circus om haar heen om aandacht te vragen. Springen, kabaal maken, gooien met zand, zwepen met plastic, het kon haar interesse niet echt vast houden. Alles en iedereen was onder de indruk....behalve June. Genoodzaakt werden paarden uit de buurt gehaald, die werden wel onrustig, maar June niet hoor. Of toch wel??? Nadat iedereen al een kwartier "gek" stond te doen, riep iemand opeens "tapas". Dat bleek het toverwoord te zijn, dat wekte enorm haar interesse, daar kwamen zelfs de neusvleugels!! Wat kan ik toch genieten van haar, wat een waanzinnig paard!"

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 23:47

Whahaha ja dat weet ik nog wel, dat blijft een heerlijk en onvergetelijk verhaal!! :+ . Maaruh zo zat ik van de week ook bij Jack van Anja....ik gooide daar lollig het woord lasagna erin, maar helaas geen reactie. zwaaien met een jack...nope. Naar hem toe kruipen en blaffen, nope hielp niet. Vervolgens de bosjes in gekropen, het struikgewas in beweging gebracht en als een hond geblaft en warempel dat hielp iets!! :+

Nou ik taai af, morgen eerst maar weer eens op nirvana rijden...kijken hoe haar reining ervoor staat. Heb er al lang niet op gereden en dan wil de rechter spin nog weleens een achterwaarts worden....en het woordje "whooooo" synoniem zijn voor "gewoon door denderen".

Oh ja ...en een studie maken van het inschrijfform en regels....zucht.

Truste.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:26

ik heb nog mooie foto van je nancy ... helemaal gaaf.!!!!!!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 10:38

ditatje schreef:
ik heb nog mooie foto van je nancy ... helemaal gaaf.!!!!!!!

oh oh oh waar dan :):) ikke wil ZIEN!!

btw net het trailpattern uitgeprint van de L4 wennekers....oeps dat is een ware uitdaging haha gaaf!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 12:27

whaha soms voel ik me net als in zo'n slapstick film. Onze peppy loopt nog altijd als hengst tussen de merries, die dames hebben hem duidelijk in het voorjaar verteld dat die echt nog veeeeeels te jong is om sex te hebben! Dus meneer loopt er als een homo tussen, ongeinteresseerd in vrouwelijk schoon ;) .

Gras heeft meer zijn interesse, dus weet hij heel vaak meesterlijk te ontsnappen, waar de dames dan ook weer dankbaar gebruik van maken...zucht.

Anyway onze ouwe taart Carla heeft altijd de beschikking tot heel de wei incl. de trailtuin (omheind met hek). Het hoge gras laat ze links liggen en het jonge gras in de trailtuin heeft de voorkeur. Dit wordt te hoog dus ik stuk voor stuk de merries daar in en peppy erbij. Draaitje voor de opening en ff de draad controleren alvorens ik de stroom erop zet. Enfin controle gedaan, ik buk onder de draad door en waarempel daar staat zwarte houdini genaamd peppy buiten de trailtuin, Carla der prakkie op te smullen..Donders nog aan toe, hij is dus gewoon weer pompiedom onder de draad door gedoken opzoek naar die biks van grootje. Slimbo!! Enfin peps weer terug en ik snel de stroom erop gezet.
Kom ik nadien met nirvana onder het zadel op de heenreis langs de trailtuin en jawel hoor....meneer staat heerlijk van het hoge gras te smullen een stukje verderop BUITEN de trailtuin. Duuuuuh ja ik blijf bezig...eerst rijden dan zet ik hem wel weer terug met extra draaitje erbij. De dondersteen :D :)ddd

Maar wat denk je.....kom ik terug van rijden. Staat ie gewoon weer in de trailtuin!!! :wow: :)) :+ :'). Nou ja zeg. Blijkbaar is ie erachter gekomen dat daar het gras toch echt het lekkerst is!! :j Ja die ouwe weet dat wel.

Shetlanders heb ik nooit gewild, ook niet toen cyann klein was, daar begon ik echt niet aan. Die ontsnappen altijd!! ongeacht hoeveel draaitjes te spant, gek word je van die mormels -:(- maar nu heb ik dus een soort variatie....een Paintlander :( :(:) :D

Blij dat we onze weilanden met een stevig hekwerk helemaal hebben omheind, dan blijft ie tenminste nog een beetje in de buurt O:) ;)

Wat een clown is het zeg.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 13:41

ik zal ff kijken of ik hem vanavond ff kan plaatsen. heb net alle fotos uit gezocht het zijn er maar 2,979.... gaaf!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 15:02

Zijn die van mij nog gelukt? Of allemaal bewogen ivm natrillende handjes? ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:36

Hahah Yildiz jij was die enige samen met Tie die heeel rustig bleven hahahahaha, Tie heeft zelfs geen oor bewogen volgens mij, hahahaha.... :D ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 15:36

Hahah Yildiz jij was die enige samen met Tie die heeel rustig bleven hahahahaha, Tie heeft zelfs geen oor bewogen volgens mij, hahahaha.... :D ;)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 16:01

Ik hield dan ook geen camera vast... :P

Vandaag kwam er n pakketje uit de states binnen: een prachtig oranje showblouse van HH! Bloedmooi en zit als gegoten! Auw, doet dan toch wel ff pijn. Maar hee, bij de AVS cup zulken wij dan toch schitteren in orange! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:01

Dat vind ik een hele goeie yildiz...iedereen verblinden bij de avs cup met oranje!!! Misschien doet cyann dan wel der oranje vestje aan, zullen we toto dan ook maar gelijk uitnodigen met haar fijne slimme opmerkingen...Beginners mogen meedoen?? Ben wel benieuwd naar je blouse. Mooier dan de waanzinnige blauwe?? En haal die kerel van je nou eens over om mee te gaan! Hij moet toch ook zijn team aan moedigen? Oh en denk aan je ups hey, misschien kan je hem daarmee wel overhalen. whaha

btw vraag weer eens voorgelegd bij yvonne. We zijn nu ook vriendjes op fb. Ben benieuwd of ze dat stickerapp. nog heeft.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 17:44

Ben benieuwd naar de foto's, Kirsten, je hebt ze wel snel uitgezocht dan!

Henk heeft zich vandaag zwaar misdragen, we gingen een rondje op de drafbaan... en bij het stukje waar de merries staan ging hij zich ineens als een idiote hengst gedragen... ( ik maar denken dat ik een ruin had... maar nee, Henk kan dus ook echt hengst zijn) Gillen, brullen , springen ... echt niet normaal voor Henk z'n doen. Moest even flink boos worden... dus henk weer kalm... staat die slettebak van een merrie geil te hinniken naar hem, dus Henk weer brullen... arme ziel ook. Na een paar rondjes was het wel weer over.....maar oi oi oi, hij had even last van z'n hormonen :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-12 18:45

Arme Henk, die stomme merries ook altijd... :(:) Tja, hakkietakkiewegzakkie en Henk én jij zijn verlost van dat irritante hengstengedrag!
Als ik Erogant afgelopen zondag zo te keer zie gaan (indrukkend en knal mooi dat dan weer wel) dan begin ik er toch wel n hard hoofd in te krijgen of ik wel zon hengstenmens ben... Heb écht geen trek in zulk gedoe keer op keer!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 18:52

Henk heeft eigenlijk nooit last van z'n hengst zijn... is absoluut niet te vergelijken met Erogant. Hij is zelfs wat sloom.. blijft gok ik weinig van over als ik hem castreer.. bovendien is hij al 10 en echt nodig is het niet. Wat hij vanmiddag deed viel ook in het niks bij het gedrag van Erogant hoor, maar hij vond zichzelf wel heel eventjes stoer....