[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 16:59

en dat is je straf voor het hebben van een perfecte pony ;)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:03

haha, brave Djuun! :D
Pony is een boefje *D Noah is ook niet heel braaf hoor, hij is bijvoorbeeld bang voor alles dat beweegt... en niet beweegt :j Op buitenrit kan hij ook heerlijk bang zijn. Ogen die bijna uit zijn kassen ploppen, snurken en dribbelen. Wegrennen doet hij dan gelukkig niet, en hij is nog nooit omgedraaid of stil gaan staan :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:04

:')

Ik zal niet zeggen dat Djuun alles met tegenzin doet, maar merk wel hoe vaker je iets doet, hoe leuker ze het vind en buiten vind ze gewoon heel leuk, zeker met dit weer :)
Ze gaat tegenwoordig soms van zichzelf aandraven :wow: moet niet gekker worden :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:04

Story of my life _O- heb dit soort dingen altijd :+ 't Ziet inmiddels wit buiten

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:08

Noah draaft aan zodra hij een prettig paadje onder zijn voeten voelt. Is het dan ook nog eens een recht stuk en ik echt niks doe, dan galoppeert hij aan en gaat hij sjezen *\%/* Noah vind het buiten ook erg leuk :j Maar ook heeeeeel spannend :+

Wit buiten, ohjee :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:10

Pfff Shan, zal maar niet zeggen hoe het hier is :P

Aangalopperen deed Djuun ook laatst en vorige week wilde ze er vandoor kletteren in de galop, rij je daar met je touwhalster :') Gelukkig is "euhh" genoeg om weer te luisteren :+ We hebben trouwens maar weinig paadjes momenteel die galopproof zijn, wat een blubber :\
Laatst bijgewerkt door Letizia op 19-01-15 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:11

Ik ga op dit moment helemaal niet op buitenrit, behalve een rondje over het asfalt maar dat is ook maar zo saai :+ Alles is drijf- en drijfnat... -O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:13

Verschrikkelijk he :\
Ik kan wel naar het strand, maar daar gaat toch altijd veel tijd in zitten en de weg er naar toe is alsnog waardeloos :Y) Toch maar eens sparen voor een auto met trailer :P

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:14

Afbeelding
<3

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:15

Jammer dat m'n telefoon zulke but foto's maakt, in de verte zag je de gebouwen van de boulevard van Vlissingen in de mist gehuld, was zo mooi om te zien in combi met de zon :)
Dit pad is btw ook een groot moeras...

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:20

Tammy_ schreef:
Noah draaft aan zodra hij een prettig paadje onder zijn voeten voelt. Is het dan ook nog eens een recht stuk en ik echt niks doe, dan galoppeert hij aan en gaat hij sjezen *\%/* Noah vind het buiten ook erg leuk :j Maar ook heeeeeel spannend :+

Wit buiten, ohjee :')

Haha wat grappig Shief is precies zo! Behalve dat spannende dan.. Maar als je bij shief ook niks doet is ze pleite dan ja :') *Wihoeee*

Zo was dus onze rem stuk zaterdag :'). Hoop donderdag als het weer mee zit weer even die ronde te rijden, kijken of de rem het dan wel doet :P

Het zijn hier machtig mooie luchten nu, blauw met zo'n donkere hagelwolk die weg trekt :j

Ziet er heerlijk uit Siel :D
ehhh Letiets :Y)
Laatst bijgewerkt door Shanna_ op 19-01-15 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:20

Ik zie het aan de sporen aan de zijkant, stom is dat zeg -O- Ik kan zonder trailer drie dingen doen: een rondje om de recreatieplas maar met Noah gaat dan niet want die gaat daar flippen (trauma). Andere optie doen we heel vaak, naar het natuurgebied en daar een rondje ruiterpad, zijn we met een uurtje weer terug. Of, een uur stappen naar Zeist, daar in het bos rondhobbelen, en dan weer een uur terug stappen. Dit kan eigenlijk alleen maar in de zomer :+

Soms gaan we met een groepje stalgenoten en dan regelen we wat trailers onderling, en gaan we lekker naar de Soestduinen of Den Treek :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:23

Shan >;)

Ooh, das wel beperkt Tam :\
Wat dat aan gaat hebben we hier echt geen klagen, "bos", strand en polder waar je naar toe kan :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:26

Oh we kunnen ook wel door het dorp gaan rijden, maar daar zie ik de meerwaarde niet van in :+ Ben afgelopen jaar langs de basisschool van mijn broertje en zusje gereden, zusje deed haar spreekbeurt over paarden dus dan moet er ook een echt paard bij natuurlijk :j :j :j

Ach ik mag ook niet klagen verder hoor, met onze luxe binnenbakken en mooie hindernissen :Y)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:30

Hier ook best wat mogelijkheden :j En mooi duingebied en strand. Is wel even stukje rijden maar voor Shief zeker te doen, dies nooit te stoppen!
Probeer nu de langere afstanden weer een beetje op te bouwen zodat we nog van het strandseizoen kunnen genieten voor die weer over is :D

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:33

Afbeelding

Afbeelding

No filter :D Dit is toch mooi!

Witte is alweer bijna pleite dus de kust is veilig voor Shanna om op de fiets te stappen _O-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:22

Moooi Shan!
Een paar jaar terug had ik echt elke keer als ik er net opzat, het begon te onweren..dat was niet normaal.. :+

Letiz, gelukkig kun je er wel van genieten dat het zo lekker gaat!
Heel erg gefrustreerd ben ik niet hoor, zolang er nog verbetering inzit ben ik nog hoopvol...ik heb best veel geduld.

Pony is een echte merrie, bijna net als Fu! :D

Ja Tam, met dit weer is een binnenbak wel echt lekker!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:31

Is het bij jullie zo slecht? Hier echt al heel de dag het zonnetje {:}

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:43

Zon niet gezien maar verder wel oke hier..alleen alles is vreselijk nat..

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:47

gave foto's Shan!! hier geen zonnestraaltje gezien... Mist en grijze wolken :j

Ik had het er vanochtend nog over met Noah (ik banketstaaf wat af tegen dat arme beest, waren even aan het wandelen) dat als hij over een maandje of 2-3 in de wei wilt het toch echt droger moet zijn dan nu :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:51

Nou over een paar maanden zal de regen hopelijk wel eens op zijn.. :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:53

De regen is nooit op |(

Maarre vandaag was dus Walcheren (zag nl op FB al foto's van andere delen van ZL voorbij komen die niet zo goed bedeeld waren vandaag) the place to be :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:02

Letizia schreef:
Maarre vandaag was dus Walcheren (zag nl op FB al foto's van andere delen van ZL voorbij komen die niet zo goed bedeeld waren vandaag) the place to be :D

Noord-Beveland was tot een uurtje of half 5 ook supermooi, maar toen trok het helemaal dicht met mist. Bij de Veersedam was het weer helemaal open en suuuuuper mooi <3 Stille water van het Veerse Meer met op de achtergrond mistbanken <3
En Walcheren was grotendeels weer helemaal schoon :D

:wave: trouwens allemaal :D

Kat, nogmaals, maar dat weet je, een hele dikke knuf :(:)

Letiets, held, op zo'n woeste bier :') _O- Dat je dat durft :P

Tam, wat leuk om je zo eens op een zo'n joekel te zien :D

Klinkt interessant, dat rechtrichten Yildiz :j
En die manen van Nour hè <3 Zo mooi zo'n volle bos <3

Shan, supermooie foto's <3

Miran, vind het knap dat je zoveel geduld hebt!

Joyce, had het volgens mij nog niet gezegd, maar wat een leuke nieuwe aanwinst <3

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:07

Ooooh wat n mooie foto's komen voorbij! Ja prachtig he die natuur, kan er foto's van blijven maken en nog geeft dat dan niet het echte magische moment. Qua uitrijnogelijkheden zit ik natuurlijk perfect en echt sommige woensdag of donderdagochtenden.... Zonnetje dat opkomt, de dauw in de hei, de hele DD zo ongeveer voor jou en je paard, geniet er keihard van (al zijn er mensen die me om die reden graag zouden ontvrienden op FB haha }> )

Eline echt top straks samen lekker paardrijden. Denk ook wel dat, zoals je t omschrijft, beter past dan waar ze nu staat!
Was vervolgcursus rechtrichten aan de hand. Gebaseerd op academische rijkunst maar dan voor westernhorsies.
Les en volg al jaren clinics bij Irene. Super veel aangehad en ook discipline overschrijdend. Ze komt binnenkort ook in Zuid Holland.

Andere Eline, idd elke ervaring is er een! Inspringen ging toch top? Hou dat gevoel vast! :)

Knappe Djuun! Wat is ze braaf!!! En ja Shanna jij hebt ook echt n fijne merrie!
Wat betreft longeren en Tie... :roll: Pony loopt tenminste nog, Tie krijg ik niet voorwaarts... Heb altijd t gevoel dat ik meer doe dan zij. Echt van alles geprobeerd, dubbele longe, zweep. Het maakt geen drol uit! Ze vindt t gewoon stom!
Jazzy vindt t weer wel leuk! Grappig toch die verschillen.

Ja Nour is uitklapbaar! :') Als ie n mooie meid ziet (bij voorkeur beige, wit of schimmel) dan wordt ie 10 cm groter! :D
Vind m op die foto's best klein ogen toch?
En op t filmpje onder Kris echt echt ieniemienie haha!
Ach, hij heeft normale maat voor arab. En groter hoeft ie voor mij niet te worden.
Hoe groot is Noah eigenlijk?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 20:17

Fu vind longeern ook geen klap aan, hij al van zichzelf niet zo naar voren dus ik weet leukere dingen.

Yil, jij kan ook zo mooi buitenrijden he, heerlijk!
Maar daarvoor ontvriend ik je natuurlijk niet! :D
Net een stukje op tv gezien van chris cox, (ken jij die?) was wel grappig want hij had het over de invloeden van dressuur in de western..dat er veel waren die dat niet toe durfden te geven. _O-

Siel, ja, misschien heb jij ook wel zoveel geduld op je 45e! :D