Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Noah is ook niet heel braaf hoor, hij is bijvoorbeeld bang voor alles dat beweegt... en niet beweegt
Op buitenrit kan hij ook heerlijk bang zijn. Ogen die bijna uit zijn kassen ploppen, snurken en dribbelen. Wegrennen doet hij dan gelukkig niet, en hij is nog nooit omgedraaid of stil gaan staan

moet niet gekker worden
heb dit soort dingen altijd
't Ziet inmiddels wit buiten
Noah vind het buiten ook erg leuk
Maar ook heeeeeel spannend 

Gelukkig is "euhh" genoeg om weer te luisteren
We hebben trouwens maar weinig paadjes momenteel die galopproof zijn, wat een blubber
Alles is drijf- en drijfnat...

Toch maar eens sparen voor een auto met trailer

Tammy_ schreef:Noah draaft aan zodra hij een prettig paadje onder zijn voeten voelt. Is het dan ook nog eens een recht stuk en ik echt niks doe, dan galoppeert hij aan en gaat hij sjezenNoah vind het buiten ook erg leuk
Maar ook heeeeeel spannend
Wit buiten, ohjee
*Wihoeee*
. Hoop donderdag als het weer mee zit weer even die ronde te rijden, kijken of de rem het dan wel doet

Ik kan zonder trailer drie dingen doen: een rondje om de recreatieplas maar met Noah gaat dan niet want die gaat daar flippen (trauma). Andere optie doen we heel vaak, naar het natuurgebied en daar een rondje ruiterpad, zijn we met een uurtje weer terug. Of, een uur stappen naar Zeist, daar in het bos rondhobbelen, en dan weer een uur terug stappen. Dit kan eigenlijk alleen maar in de zomer 

Ben afgelopen jaar langs de basisschool van mijn broertje en zusje gereden, zusje deed haar spreekbeurt over paarden dus dan moet er ook een echt paard bij natuurlijk

En mooi duingebied en strand. Is wel even stukje rijden maar voor Shief zeker te doen, dies nooit te stoppen!

Letizia schreef:Maarre vandaag was dus Walcheren (zag nl op FB al foto's van andere delen van ZL voorbij komen die niet zo goed bedeeld waren vandaag) the place to be
Stille water van het Veerse Meer met op de achtergrond mistbanken 

trouwens allemaal 

Dat je dat durft 

Zo mooi zo'n volle bos 

)
Pony loopt tenminste nog, Tie krijg ik niet voorwaarts... Heb altijd t gevoel dat ik meer doe dan zij. Echt van alles geprobeerd, dubbele longe, zweep. Het maakt geen drol uit! Ze vindt t gewoon stom!
Als ie n mooie meid ziet (bij voorkeur beige, wit of schimmel) dan wordt ie 10 cm groter!