Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:Lieve dames![]()
Ik wil heel graag een verzoekje hier plaatsen en hoop dat jullie serieus en eerlijk gaan antwoorden!
Ik wil graag van jullie horen wat jullie van Set vinden (niet als paard, geweldig natuurlijk!) maar als Arabier. Ik wil echt dat jullie eerlijk zijn en alles zeggen wat je denkt en vind, ik kan daar heel goed tegen
![]()
Als ik Set ooit door een AV wil dekken wil ik eerst heel graag van andere mensen horen wat zij Sets verbeterpunten vinden en wat voor soort hengst ze erbij zouden kiezen (ik zou zelf het liefst wel SE dekken). Ik ga zelf niks noemen, want ik heb er nog te weinig verstand van. Ik kom niet veel verder dan hoofd te weinig type te weinig dish te klein oogben vooral heel benieuwd naar lichaam.
Ik weet dat ze niet de meest rastypische is, dus ik ben voorbereid op elke mening. Als jullie een bepaald soort foto nog willen zien hoor ik het wel?Meeste foto's hebben jullie wel gezien
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
set_elkol schreef:Wauw bedankt Nataschadat vind ik best een positieve beoordeling! Bedankt voor de tips. Vroeger was ik er van overtuigd dat ik een lelijke Arabier had
maar ze wordt gelukkig elk jaar 'beter'. Als ik foto's plaats van toen ze 5 a 6 was zou ik een heel andere beoordeling horen denk ik
Over jouw laatste zin gesproken, hoe pak je dat het best aanis dat een kwestie van stamboom bekijken en dan foto's, of hoe en wat?
set_elkol schreef:kan jij dan uitleggen hoe je dat aanpakt Yildiz? Hoe bekijk je bij een hengst of de moederlijn je bevalt. Waar begin je, waar ga je kijken.