Ben niet zoveel online vanwege de verhuizing, donderdag gaan we als het goed is over. Vanaf dan hopelijk weer gesetteld en meer tijd voor de laptop

Super spannend Katja! Ik duim voor je dat alles nog goed gaat
Wat super braaf van je paardje Lilian! Gaaf dat jullie zo'n aquatrainer hebben. Zie Shief er niet zo 123 in gaan

Wat een weer he gister, niet normaal
heeft hier de heeeeele dag geregendSuper gaaf paardje Nicky! Mooie foto's
Tot zover Shanna's post, vandaag ff op pad het en der wat dingetjes kopen etc. en voorbereidingen doen voor de verhuizing!
Toedels, tot ergens volgende week
vel plezier met shoppen en verhuizen, als je helemaal weer tijd hebt kom ik Shief-knuffelen
Ze is al lekker wolliebollie aan het worden haha, Shief der vacht is zo ontzettend zacht.. Ik weet niet, ze heeft echt een fluwele vachtje.. Iedereen heeft het er altijd over hoe zacht ze is, heerlijke knuffel
. En succes met de verhuizing!
. Faalangst is echt een spelbreker! AAAHHHHH! Even mijn frustraties uiten.

).
Heb vanmorgen gebeld voor de afspraak tweede scan, spannuuuund, woensdag de 23e it is! 
Heb echt hartstikke leuke dingen gehad, ontzettend blij mee allemaal.....maar gelukkig ook nog een paar boekenbonnen enz, ga mooi boek van Judith Forbes bestellen, die stond nog op mn verlanglijstje, toch nog een paarden-iets voor mn verjaardag