[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna_

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:10

Dag dames, ik leef nog hoor!

Ben niet zoveel online vanwege de verhuizing, donderdag gaan we als het goed is over. Vanaf dan hopelijk weer gesetteld en meer tijd voor de laptop :')

Super spannend Katja! Ik duim voor je dat alles nog goed gaat +:)+

Wat super braaf van je paardje Lilian! Gaaf dat jullie zo'n aquatrainer hebben. Zie Shief er niet zo 123 in gaan :')

Wat een weer he gister, niet normaal :( heeft hier de heeeeele dag geregend

Super gaaf paardje Nicky! Mooie foto's

Tot zover Shanna's post, vandaag ff op pad het en der wat dingetjes kopen etc. en voorbereidingen doen voor de verhuizing!

Toedels, tot ergens volgende week :wave:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:12

Hooooi Shan! Lekker gesetteld is altijd goed <<) vel plezier met shoppen en verhuizen, als je helemaal weer tijd hebt kom ik Shief-knuffelen :):)

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:15

Jaa deal :D Ze is al lekker wolliebollie aan het worden haha, Shief der vacht is zo ontzettend zacht.. Ik weet niet, ze heeft echt een fluwele vachtje.. Iedereen heeft het er altijd over hoe zacht ze is, heerlijke knuffel :+:

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:09

@lilian wat een leuk filmpe
@shanna hellow en goodbye whaha

Weet niet of asal zon ding in zal gaan, gister voor de 2e keer geschoren en zat op een krukje om haar achterbenen te doen ze is wel uber braaf

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:53

Verzorgsters, heel lastig... Ik heb een tijdlang de paarden samen gehad met m'n schoonzus, dus we vingen elkaar op. Dat was een fijne regeling. Nu heb ik m'n nichtje/beste vriendin die me veel helpt. Zij helpt mij al een tijd, dus ze weet hoe ik het graag heb. Maar het uit handen geven blijft lastig, het liefst doe ik het toch zelf!

Spannend Katja, de 2e scan!

Succes met verhuizen, Shanna!

Hier is het eindelijk gestopt met regenen *\o/*
Zometeen naar de dierenarts met m'n hond, hij loopt sinds gisteravond nog maar op 3 pootjes :(:)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:54

succes met je hond :(:)

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 11:26

Welcome back Shanna ;). En succes met de verhuizing!

Annika, succes bij de DA!

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 11:57

Ik heb me zojuist ingeschreven voor wat dressuurproefjes in November. Het is toch niet normaal dat ik bij het versturen van de mail al zweethandjes krijg |o . Faalangst is echt een spelbreker! AAAHHHHH! Even mijn frustraties uiten.

Oh en op de vraag waarom ik het dan doe heb ik wel een antwoord. Omdat ik het toch ook wel heel leuk vind... Lekker tegenstrijdig! 8)7

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:05

@lilian gewoon kilometers maken dan wordt het vanzelf minder ik was eerst ook zo zenuwachtig man was er gewoon ziek van en nu...genieten we alleen maar
@annika succes straks

Net fotos gemaakt van assie zonder jassie zien???

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:06

jaa foto's! Spannend Lilian, ik snap het wel hoor :j

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:11

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:12

joysjuh1987 schreef:
@lilian gewoon kilometers maken dan wordt het vanzelf minder ik was eerst ook zo zenuwachtig man was er gewoon ziek van en nu...genieten we alleen maar
@annika succes straks

Net fotos gemaakt van assie zonder jassie zien???

Foto's!!!!

Ja, het gaat maar om een B proef, maar voor mij blijft het gewoon een stukje spanning. Gewoon doen denk ik dan maar :-)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:13

Haha Assie zonder Jassie :D ga nu kijken!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:13

Ik snap het wel hoor Lilian, heb precies het zelfde :')

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 12:40

Leuk filmpje Lilian!

Knappe asal, mooi geschoren Joyce!

Succes met de verhuizing Shanna!

Balen van je hond Annika, hopen dat het meevalt!

Jas vanmorgen naar Bodegraven gebracht waar hij morgen wordt gecastreerd, ff brok in mn keel maar hopen dat alles goed gaat en hij woensdag weer naar huis mag.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:04

@ilona thanx, spannend even voor jou, het gaat vast goedkomen

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:28

Morgen mag baby Doortje voor het eerst met andere paarden spelen (als mams het daar ook mee eens is := ).
Ik zet Ely en haar Welsh A-vriendje erbij, dat leek me wel een leuk maatje voor Door om mee te spelen.

Ik zit te twijfelen om mijn zadel alvast te verkopen. Als ik terug kijk, heeft ie eigenlijk nooit optimaal gelegen op Ely en heb ik er ook nooit optimaal in gezeten.
Maar aan de andere kant: wie zegt dat een ander zadel beter zal passen op mijn verre van ideaal gebouwde merrie?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:00

Tammy_ schreef:
Glazuur was het toch Miran? :P

Bedoel ik.. :7 :D
Goed gedaan hoor, echte die hard!

Die trap met glijbaan wil ik ook!!!!!!
Wel andere kleur. :+
En idd vanuit mijn bed.';;

Princesa in de aquamundo...het is toch wel warm he?! :P

Ik vond het toen ook lastig om iemand erbij te hebben maar ik vond het veel zieliger dat mijn paard anders te weinig aandacht kreeg.
Ik had voor mijn paard toen wel een een topverzorgster, was ik heeeeel blij mee!
Ik heb hier voor mijn tinker ook eens een tijdje een meisje gehad, dat was pas drama. :Y)

Owh Annika, ik hoop dat het meevalt met je hondje.. :(:)
Leuk dat Door mag spelen, ben benieuwd!

Sterkte Iloon, das wel spannend, maar komt vast goed!

Shan, succes met verhuizen!!
En tot donderdag dan maar weer. :j
set_elkol schreef:
Leuk dat je een filmpje hebt gemaakt Lilian! Je merrie is echt een knapperd. Vanmiddag ga ik even naar Setel, omdat ik gister te lui was *D Heb vanmorgen gebeld voor de afspraak tweede scan, spannuuuund, woensdag de 23e it is! :#

Volgende week alweer, dat gaat snel!
Als je me komt ophalen wil ik wel mee. :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 14:12

Annika, succes met je hondje! Hopen dat het meevalt. Benieuwd hoe het gaat met Door! Zadels kan ik niet echt over meepraten....weet wel dat ik een keer een zadel heb verkocht waar ik nu spijt van heb, kostte me destijds weinig en was een perfect inrijd-zadel geweest (al weet ik natuurlijk niet of het goed had gelegen). Maar goed, als je alles van tevoren weet... :+

Faalangst. Praat me dr niet van. Vroegah hele cursussen voor gehad (ik had er op school last van), t is nu gelukkig wel over. Zal eens denken of ik me er nog iets van kan herinneren, wie weet schiet me iets te binnen waar je wat aan hebt. Ik kan je iig plantvival van vsm (dacht ik) aanraden, is homeopathisch kalmeer-middeltje, haalt de scherpe kantjes eraf (je wordt er niet suf van of iets) en helpt je er miss net doorheen :)

Sterkte Iloon, kan me voorstellen dat het spannend is, maar komt idd vast goed. Hij is in goede handen :)

Assie zonder jassie al geliket op fb, ze blijft toch maar errug leuk :D

Hier drukdrukdruk geweest met verjaardag, gedoe met oma, etc etc. Wel leuke dag gehad, vrijdag met mams wezen shoppen, daarna de kroeg in met vrienden, zaterdag de keuken in gedoken (en daar gisteren nog steeds gestaan) ivm een diner voor 12. Uiteraard dan ook meteen heeeel uitgebreid, dus ben redelijk gesloopt nu, geloof dat ik er zo'n 15 uur koken op heb zitten (boodschappen doen etc niet meegerekend :') ) in 2 dagen. Oh ja, en er dan 's avonds ook nog een beetje florissant uit proberen te zien :+
Ik mag alleen steeds maar niks voor de paarden vragen -O- Heb echt hartstikke leuke dingen gehad, ontzettend blij mee allemaal.....maar gelukkig ook nog een paar boekenbonnen enz, ga mooi boek van Judith Forbes bestellen, die stond nog op mn verlanglijstje, toch nog een paarden-iets voor mn verjaardag :D

Veel met Nas aan het wandelen verder, die blijkt zo'n beetje alles-mak (alleen sommige putdekseltjes nog niet := ) en het gaat alleen ook erg goed. Tot ze zichzelf ziet in een ruit ofzo, dan komen er geluiden uit..... _O-
Umoyax is vrolijk en gezellig, zijn lekker aan het grondwerken, alles zn gangetje dus :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:31

MirandaFuego schreef:
set_elkol schreef:
Leuk dat je een filmpje hebt gemaakt Lilian! Je merrie is echt een knapperd. Vanmiddag ga ik even naar Setel, omdat ik gister te lui was *D Heb vanmorgen gebeld voor de afspraak tweede scan, spannuuuund, woensdag de 23e it is! :#

Volgende week alweer, dat gaat snel!
Als je me komt ophalen wil ik wel mee. :j

Wil je echt mee koekeloeren? Moet even kijken of dat lukt qua ophalen :+ anders is het wel gezellig! :D

Amy je zegt niks over je geweldige tv-debuut! :D

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:48

:=

Ze hebben ook gewoon zo'n beetje alles wat ik heb gezegd eruit geknipt :+ Maar goed, toch maar effe met mn poppetjeskop op tv geweest :P

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:50

Ja tuurlijk wil ik mee! (ik heb alleen geen vervoer, op de brommert is wel wat ver als het slecht weer is.) :o
Nikita gaat logeren dus aan het einde van de middag moet ik weg, dus ik weet niet hoe dat uitkomt met de dokter?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:53

De dok komt 's ochtends :D Ik weet dan nooit hoe laat dat is, dus ben er altijd van 8 tm 12 zeg maar :') ik wordt altijd gebeld als ze eraan komen. Ik ga even bedenken hoe we dat kunnen doen!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 15:56

set_elkol schreef:
De dok komt 's ochtends :D Ik weet dan nooit hoe laat dat is, dus ben er altijd van 8 tm 12 zeg maar :') ik wordt altijd gebeld als ze eraan komen. Ik ga even bedenken hoe we dat kunnen doen!

Ja, zou gezellie zijn! :))
Dit moeten we eigenlijk in Set's topic bespreken. :')
amyz schreef:
:=

Ze hebben ook gewoon zo'n beetje alles wat ik heb gezegd eruit geknipt :+ Maar goed, toch maar effe met mn poppetjeskop op tv geweest :P

Haha, Amy, het was zeker niet interessant wat je zei.. :D

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 16:13

Amy, je was op tv dus?! Leef ik in een grot of heb ik een bril nodig? Ik heb hier echt niks van meegekregen. Uitzending gemist???

Leuk hè die dinertjes? Ik ken het ;). Enne putdeksels zijn ook heel eng! Wie weet zit er een kabouter onder!