CounTree schreef:oooooh getver....slangen. En in het water zie je ze al helemaal niet. Moet er niet aan denken om daar tussen te zwemmen. Ja ik zag het bordje wel staan bij het hek en heb het gelezen, maar besefte niet dat ze ook in het water....
Nou clau, begin je paniek te begrijpen....een paard verdrinkt niet zo snel. Ja in een sloot omdat ie de kant niet op kan komen doordat ie is vastgezogen idd dat komt helaas geregeld voor, een paard geeft heel snel op. Zo verloor mijn schoonvader ooit eens een veulen. Maar in een flinke plas met zandbodem gebeurd dat niet zo heel gauw....maar met slangen....slik!!! Daar wordt je niet minder paniekerig door.....pfff
Hij ging eerst naar links en daar zag het eruit alsof het een soort moeras was en daar was ik bang voor dat ie daar ingezogen zou worden en idd paarden geven wel op hoor, steken dan hun neus in het water; heb het helaas zelf meegemaakt.......
En daarbij, ik dacht die zwemt naar de overkant, en wat dan?? Ik had werkelijk geen idee waar we zaten.....