Tammy_ schreef:Jammer dat je parcourtje niet zo lekker ging, weet je waar het aan lag? Wel een toffe foto!
Bedankt Tammy!
Er waren een paar zaken die we veranderd hadden, dus ik vermoed dat het wat onzekerheid was en ook fouten van mijn kant. Hij had een nieuw bitje waar hij misschien nog wat aan moest wennen, en hij had zijn martingaal aan omdat hij de laatste weken zo druk/lastig is (slecht weer, weinig op de wei). Het parcours was ook 10cm hoger als anders, en de eerste sprong was net een heel rare (een soort kruisoxer in heel donkere kleuren). En ik had mijn stijgbeugels een gaatje langer gezet ivm pijn in mijn knieën, maar daardoor zat ik misschien wat anders. Alles bij elkaar gezien denk ik dat ik wat overmoedig geweest ben door een hoger parcours te willen rijden met een wat druk/lastig paard en een andere optoming.
Ik vond het alleen jammer omdat hij bij het inspringen zo goed ging, daarom verwachtte ik echt dat de hoogte geen probleem zou zijn :/ Maar alle andere keren ging het inrijden bagger, ik kan natuurlijk niet alles hebben 
Trailerladen ging eigenlijk ook perfect, dus al bij al was het misschien zo slecht nog niet. Woensdag hebben we weer les en dan zien we wel hoe hij het doet 
Wat leuk van je clinic Yildiz! Nour toont groter dan 1m51 trouwens 
Lisa, fijn dat je een zadel gevonden hebt! Wat is het geworden?