Hoop bij te lezen zie ik. Telefoon bokken is wat lastig.
Paarden zijn inderdaad niet van poedersuiker. Al ben ik toch pro dekens. Zo houd ik haar vacht kort en Princesa is echt een koukleum. Ze staat nu onder een wat oudere 100 grams (sinds vandaag), maar door het wassen is de voering lang niet meer zo 100 grams als hij was. Maar ik voel gewoon altijd goed aan haar oren, zijn die koud en blijven ze koud dan schroom ik net om toch wat warmer te gaan.
Over verzorgers.. Ik heb zelf een tijd een bijrijdster gezocht. Werk meer dan 40 uur. En ga uiteraard trouw dagelijks naar stal maar soms wil ik ook even overslaan als ik of verplichtingen heb of gewoon lekker met m'n kont op de bank wil zitten. Maar ik krijg meisjes van 14 die naar hun zeggen 120 paarden hebben ingereden en eigenlijk al grand prix amazone zijn. Ik heb er eentje ooit laten proefrijden, DRA-MA! Princesa is vreselijk eenkennig! Arme kind zette haar amper aan het werk maar toch besloot Ses dat het meisje even een grondig bodemonderzoek moest uitvoeren. Sterker nog, mevrouw gaat gewoon zitten in de bak. Kortom, geen succes. Eigenlijk wil ik dus gewoon iemand die even lekker poetst en knuffelt. Want dat rijden gaat hem niet worden. Maar ik beken dat ik het zelf ook heel moeilijk vind om haar een beetje los te laten omdat ik weet wat een ongeleid projectiel Ses kan zijn.
Vandaag was wel een binnen-dagje helaas

Gister was wél een mooie dag. Na het rijden heb ik poging 100 ondernomen om haar in onze aquatrainer te krijgen. Voor de zekerheid heb ik haar beste vriendje A.F. Thabay er even bij gezet en warempel, mevrouw ging erin! Echt leuk zo'n ding! Goed voor de spieren. Zal het filmpje morgen even posten. Princesa kan ook snorkelen heb ik gister gezien