[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barcelano

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:18

Heb hem:P ik had verkeerd knopje ingedrukt:P

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:18

Helemaal goed :j hij doet het.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:21

Op facebook staat ook een typ fout maar kan niet meer bewerken:P
Geld in plaats van geldt

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:42

Wauw wat een gaaf beest is het toch! Mooie advertentie ook! :j

Ik = trots *\o/*

Vandaag voor het eerst ohz naar de duinen geweest!! Dit is voor ons wel ff een stukkie heen en terug rijden, denk dat we met 3kwartier in het duin zitten. Dus over het spoor, langs drukke autowegen, woonwijkjes ohh en ze was zo braaf! Ze liep de hele weg te genieten <3
Oké dat ze braaf was was ook wel te verwachten, we zijn al heel vaak wandelend of naast de fiets over het spoor, door wijken enz geweest maar ohz is toch wel ietsiepietsie specialer :D En duin was echt de 1e keer voor d'r!

Afbeelding

Afbeelding

En onderweg kregen we van verschillende voorbijgangers ook nog is te horen dat ze vonden dat ze er veel jonger uitziet dan 12 ( *D ), er als een happy paard uit ziet en ze prachtig in d'r vachtje zit!
Wat kan een mens nog blijer maken? :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:48

Super Shanna!! Met jullie knappe paard <3

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:01

Ja zo leuk! :D kunnen we dit jaar lekker vaak gaan doen!
Nu waren we gezellig met z'n drietjes, Angela mee op de fiets en halverwege het duin zijn we gewisseld en ben ik gaan fietsen en Angela erop :)

Op de heenweg, bij de ingang van het duin aangekomen :D

En Angela erop!
Als ik deze foto zie dan denk ik ja, Shief heeft een mooi lijntje gekregen nu :D heeel verschil met
Dit!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:06

super Shanna!! leuke foto's, wat heeft ze toch een lekker bekkie! :+:
Amy, dat vraagt om foto's :))

Ik heb vandaag weer met Noah gereden, hij heeft nog wel veel moeite met rechts, loopt rechtuit nog ietsje naar links geboven met z'n lijf, en rechtsom struikelt hij af en toe... Ik ga hem morgen even longeren zodat ik het zelf beter kan zien. Na 2 weken kan je natuurlijk nog weinig zeggen, maar rechtsom zet hij z'n lijf vast heb ik het idee, als het over een maand niet beter wordt met longeren en rijden dan moet de osteopaat maar weer langskomen. Denk dat hij teveel gecompenseerd heeft met het ontlasten van zijn beentje toen hij er last van had.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:08

Dat kan idd erg goed Tam, verstandig om het ff aan te kijken en anders een osteo erbij te halen. Soms kunnen die net helpen :)

Shanna, wat is Shief toch een prachtig dier :j En ze ziet er idd stukken beter uit nu :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:10

Heerlijk zeg Shanna, wat een braaf dier is Shief!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:33

Hmm nee idd! Osteo doet eerder goed dan kwaad :)! Hopelijk zit ie gauw weer lekker in z'n lijfie!

Ohh kan het niet vaak genoeg zeggen haha (hoor het wel als jullie 't zat zijn :D ) maar ik ben zó blij met dat beesie! Had geen beter, mooier, liever, knapper, braver, grappiger en vooral vertrouwelijker 1e eigen paardje kunnen wensen <3

Edit: had nog 2 leuke foto's van een shoot deze zomer die ik nog wilde laten zien :=

Afbeelding
Hier waren we er 'stiekem' opgekropen, hadden denk net 3x erop gezeten maar we wilden zo graag een leuke foto hebben voor de oude eigenaren om te laten zien hoe braaf ze het nu deed!

Afbeelding

Nu zal ik stoppen! O:)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:51

Noah heeft van die ontzettend a-rastypische manen... vind ik wel jammer hoor, wil ook een AV met mooie manen en een voorpluk... Heb laatst zijn manen kort gesneden omdat hij van die lelijke dunne pieken had, maar nu lijkt het wel een new forester _O- ineens zijn zijn manen super dik :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:53

Hihi groeit vast wel weer snel aan! :D en dan heb je een mooie bos dikke manen!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:55

Ah, Djuun heeft ook piel manen, misschien moeten we die van haar er ook af halen, worden ze misschien ook wel voller :')

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:57

Shief d'r manen waren ietwat aangeknaagd door veulens, maar d'r staart was meer het probleem.
Nu gebruiken we Cowboy magic en eigenlijk geloof ik niet in dat soort spul, maar toch is Shief dr staart mooi bijgetrokken! :j
En je kamt het daarna heerlijk makkelijk uit, zonder er echt haren uit te trekken

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:58

ja dat wel, maar ze worden nooit langer dan nét zijn halsbreedte -O- en zijn voorpluk.... tsja....

Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:02

Heerlijk zo duin rit :D
Denk dat je paardje een gouden halster ook onwijs mooi staat...of zo authentieke(die kan siel maken :+ ) met rood.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:02

Ja wel zonde! Persje had dat ook, vooral z'n voorpluk was zon ielig plukje hihi.
Shief wil jullie wel wat haar doneren :j

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:17

Ja, Noah z'n voorpluk is wel een beetje sip :')
Je had toch 'n toupet? :')

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:51

Haha, Noah heeft idd een toupet :)) Dat vind ik cool 8-)

Djuun heeft wel een redelijke staart voor een AV volgens mij, maar die manen zijn zo dun. Voorpluk ben ik wel trots en erg zuinig op :j

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:57

Wat een prachtige foto's weer van Shief en onwijs gaaf dat ze zo braaf was! :D

Mijn paarden zijn (op het moment) niet echt goed bedeeld wat betreft de haren :') Nas heeft natuurlijk geschuurd, begint allemaal wel weer aan te groeien maar heeft een sportcoupe, een behoorlijk uitgedunde voorpluk en een erg dunne staart. Wel lang trouwens :P
Umoyax zn manen worden aangevreten door Padri (die práchtige lange manen heeft, ook nog eens schitterend wit.. Zó oneerlijk := ), voorpluk wordt wel aardig lang intussen en hij heeft wel mooie volle staart :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 01:20

Noah heeft een toupet ja haha! dan lijkt ie ineens zo anders!! En als ik zijn voorpluk moet knotten vlecht ik er zwarte wol bij, anders zie je geeneens een knotje zitten :')

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 17:36

Shanna! :D Heb je binnenkort tijd? Heb de al-shama halsters binnen en die moeten uiteraard op de foto....en heb er een aardig aantal voor zwart :D :P

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:26

Ik heb waarss tot 4feb in ene vakantie haha, ik dacht dat ik maandag gewoon weer naar school moest := oke heb wel her en der een herkansing maarr jaa ik heb dus zat tijd haha! Shief dr wondje zie je nog wel, maar wel minimaal dus dat valt eventueel wel te photoshoppen?
Ben benieuwd naar al je halsters :D wie weet zit er wel wat tussen voor op m'n verlanglijstje :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 19:51

Mooie foto's Shanna! Je hebt echt een black beauty! Jammer van de manen van Umoyax en Nashwa, heeft Nashwa erg veel last van jeuk? Ben benieuwd naar de al-shama halsters!

Suus en ik zitten er toch aan te denken om de kleintjes tijdelijk even anders neer te zetten. Het gaat nog steeds niet lekker met Asiyah, toch weer veel aan het weven en dat komt de laatste tijd vooral door jaloezie en bang om overgeslagen te worden. Maarja... das nie makkelijk als je altijd je paarden aan huis hebt gehad... Hoop eigenlijk stiekem dat het niet nodig is, maar denk dat het wel beter is.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 20:05

Das het gekke.. Tot op het moment van ophalen heeft ze in België geschuurd (weliswaar de laatste periode heel weinig) en vanaf het moment dat ze hier het erf op is gekomen nooit meer geschuurd, alles begint ook alweer lekker aan te groeien. Geen enkel teken van jeuk ook, echt helemaal niks! :D

De halsters zijn echt fenomenaal... :D Ik pb zo wel effe voor afspreken datum, wordt wel sowieso in het weekend :)

He wat vervelend dat het met Asiyah nog steeds niet goed gaat! :(:)