Pak haar het weekend weer op. Maar een weekje rust zal haar geen kwaad doen. Misschien juist wel goed voor haar. Ze heeft zoveel geleerd de laatste maanden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
yildiz schreef:Ben me een beetje aan t inlezen. Wat betreft de kosten denk ik dat je gelijk hebt Krista! En wat ik nog meer denk is dat er helemaal geen B en C levels worden uitgeschreven! Dus alleen A levels...
yildiz schreef:Gaat wel goed komen hoor Bimmetje! Soms blijven ze wat langer liggen bij customs.
Gisterenavond teruggekomen van een gezellig DAWRA weekendje. Vrijdagsmiddag na een kort ritje op de Veluwe en wat gegeten te hebben hadden we eerst showtraining van Monica. Was echt heel interessant en hard (!) rennen! Pfieuw... Die mij dan toch maar liever een rustige SMS jog!![]()
Was om 11 uur klaar en voor mij mooi geweest, ben lekker in m'n nest gekropen. Volgende dag clinic van Alice waar we met name aan de HMS hebben gewerkt. Weer wat leuke ideetjes mee gekregen waar ik thuis verder mee kan.
S middags met Claudia weer n ritje gemaakt. Fijne paden daar en prachtige omgeving, wel wat meer "aangelegd" dan bij ons. En toch mega verdwaald!!! Daar ga je dan met je zogeheten goede richtingsgevoel, haha! Gelukkig toch weer terecht gekomen na n paar uur dwalen. Nog n hert, slang (!) en een wit konijn (nog meer !!) gezien. Bijbehorende goochelaar overigens niet meer gevonden...
S avonds bij de BBQ ivm alle onduidelijkheden rondom EK het regelboek en inschrijvingsformulier gezamenlijk doorgespit. Kwamen er niet aan uit dus uiteindelijk is contact opgenomen met Duitsland. Nou.... Wat blijkt....er wordt geen C level uitgeschreven! Sta je dan met je goede bedoelingen en alle voorbereidingen tem spijt...![]()
Dus geen EK voor Yildiz.... Was behoorlijke domper moet ik zeggen..![]()
Maar goed, hou nu wel een hoop geld over en die mooie oranje blouse kan ik vast ook wel voor andere shows gebruiken!![]()
Volgende dag stond n Pleasure clinic op t programma. Heb ik echt mega veel aan gehad! Al hadden Tie en ik wel super veel spierpijn van ons avontuur van de vorige dag overgehouden.
In de middag nog even voor n fotoshoot naar n meertje in de buurt gegaan. En ja hoor... Het zal eens gewoon gaan....
Terwijl mijn shoot aan de gang was, sprong Sumo van Claudia het meer in en zwom direct naar het diepe. Gelukkig waren daar BaywatchJoyce en Kirsten die met gevaar voor eigen knie en leven naar Sumo zijn gezwommen die wel was geschrokken maar gelukkig mooi stil stond en zich dankbaar liet "redden".
Yep, het was echt pennyponykamp met de bijbehorende avonturen!
yildiz schreef:Hopelijk volgend jaar dan weer Michelle? Had je al gemist!![]()
Ow... oliebol! Dat wist ik helemaal niet Clau!!! En ik me maar verbazen...oeps... Solly!Maar goed alles is met n sisser en goed afgelopen. Alhoewel gelukkig niet met n sisser, want er zaten daar volop slangen in t water!
Hopelijk ook geen infectie in Joyce dr knie?