[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:53

Ik ben supper blij moshana en vosje komen binnen kort bij elkaar in de wei moeder en dochter weer naar een paar maanden samen

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 19:56

ja maar ik bedoelde op bokt zelf

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:55

hier zijn nog 2 foto's van Athina
Afbeelding

Nijnteee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:55

Wat een mooierd Haha!

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:57

Rawaat schreef:
Afbeelding

hoi Eline ,
Gave merrie heb je meid, echt super Afgod .....
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEERD met je dame!!! OK dan! Cheese!
gr,sas.

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 20:58

Hartelijk bedankt!!!
Me very happy Lachen

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:01

Rawaat schreef:
Hartelijk bedankt!!!
Me very happy Lachen

neem je haar ook nog de ring mee in? Knipoog doen doen...we komen julile zeker aanmoedigen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Smaak heb je wel meid!!! Haha!

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:18

sherif schreef:
Rawaat schreef:
Hartelijk bedankt!!!
Me very happy Lachen

neem je haar ook nog de ring mee in? Knipoog doen doen...we komen julile zeker aanmoedigen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Bedankt hoor over mijn smaak. Maar die smaak van ons is zo een beetje hetzelfde

De ring in? dat weten we nog niet. Normaal ga ik haar ook rijden, misschien zo in de ring en we zien we of ze tijdig klaar is om te showen. Ze zal zeker gedekt worden, dat is een feit.

dakhilah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 21:31

@Eline,
Wat een heerlijke merrie!!!...heeeeeeeeel gaaaaf dat je d'r gaat rijden Haha! , ik ben thuis ook bezig met de harige harry's! Cool ....
gr,sas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 07:59

Rawaat
Je hebt een mooi merrie.
En leuk dat je er mee gaat rijden.
Ik hoop echt dat je de ring in gaat helemaal supper joh.
Veel plezier met de mooie aanwinst

liesjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 11:44

sherif schreef:
Rawaat schreef:
Hartelijk bedankt!!!
Me very happy Lachen

ja zeker smaak Haha! Een El Jamaal bloed lijn he !!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:03

Ik ben gister voor het eerst samen met Menno een rondje geweest met de paarden. Ik op Destiny en Menno op Firenza Lachen Menno kan (nog) niet rijden, en had hiervoor echt nog maar een paar keer op een paard gezeten.

Destiny is de laatste tijd dus echt vreselijk aan het klieren(ik rijd gewoon te weinig Schijnheilig ), dus zo ook gister. Er kwam een tractor aan(nog geen 500 meter van huis) en Destiny ging stil staan, dat doet ze altijd want dan is het minder eng Verward Alleen liep Firenza dus een paar passen door. De tractor kwam steeds dichterbij en Firenza vond het toch wel een beetje eng zo dichtbij, dus die springt ineens 180 graden om, want ja daar was Des ook, en stond daarna gewoon stil. Ondertussen had Des ook bedacht dat de tractor heel eng was, en die wilde dus omdraaien en naar huis gaan Boos! Daar was ik al een klein beetje vanuit gegaan, na haar gedrag van de laatste weken, dus toen ze omsprong zette ik haar direct op de rem, en toen was het weer goed. Ik draai Destiny weer om, en verwachtte eigenlijk dat Menno het nu wel iets minder leuk zou vinden, maar nee hoor, hij zat nog netjes op Firenz en moest er wel om lachen. Haha!
Daarna hebben het rondje afgemaakt, ik op een stuiterende Destiny en Menno op een zeer relaxte Firenza Knipoog We hebben ook een paar stukjes gedraafd, het lichtrijden ging nog wat moeizaam, maar ja dat hebben we allemaal gehad de eerste keren op een paard. Aan het eind ging het ook steeds beter.
Toen we weer bijna thuis waren, reden we langs een huis, waar achter de bomen een haflinger stond. Die moest natuurlijk ineens heel hard gaan galoperen toen wij langs reden, Firenz schrok zich rot dus sprong een paar passen weg, maar Menno zat nog steeds netjes in het zadel, en vond ook dit wel grappig Haha!

Al met al was het een super geslaagde rit, en Menno vond het zo leuk dat hij dit wel vaker wil doen Lachen Firenz is ook echt een schat, echt een ideaal leerpaard, het doet haar echt niets dat Menno nog wat stuiterd op haar rug, of dat Des alleen maar aan het stuiteren is en bij elke auto wegspringt.
Dus totdat Firenz haar buik het niet meer toelaat, gaan wij er af en toe eens lekker met zn vieren op uit, Texel onveilig maken Knipoog

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 12:20

Mijn echte voornaam is: Demelza
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Bij Exloo (Drenthe)
Daar woon ik met: Mijn moeder
Ik heb wel/geen relatie: Geen
In het dagelijks leven ben ik: Studente
Indien student: ik studeer: Bank en verzekeringswezen
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal paarden:4
De paarden zijn van de volgende bloedlijnen: Russisch en een beetje pools ( Balasjow, Abakan, G Basgier)
Ik fok onder de stalnaam: Aldershoff Arabians
Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 honden, 4 katten, 9 kippen, een kanarie en een konijn
Dit ben ik (foto):

http://85.17.151.59/123150001-123200000/123194001-123194100/123194003_5_dn8V.jpeg

Ik wil nog vertellen dat:
Ik heel veel van mijn dieren hou Haha!

http://www.aldershoffarabians.nl/Alinecol..jpg

http://www.aldershoffarabians.nl/Axlcol..jpg

http://pic14.picturetrail.com/VOL521/2902533/5859183/289734530.jpg

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 13:30

Welkom in het topic Demelza Lachen

Ook ik heb 1,5 jaar geleden mijn vriend een keertje te paard mee genomen het duin in. Lekker rustig aan natuurlijk, hij vond het zo leuk dat hij lessen is gaan nemen ( knap he van iemand die 4 jaar geleden nog niet eens wist hoe een paard er uit zag Haha! ). Hij pakt het echt netjes op, en hij heeft nu al zelfs 3 springlesjes gehad. Het leukst vind hij het buiten rijden natuurlijk. En hij hoopt ooit een keer met Raheem naar buiten te gaan Leuk he?

mokary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:10

Citaat:

zeker erg mooi Kwijl

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:20

liesjeB schreef:
ja zeker smaak Haha! Een El Jamaal bloed lijn he !!

Een Ali Jamaal Knipoog

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:38

Eline en Tom; van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst; práchtige merrie, fraaie uitstraling! Pling
Roma; gaaf verhaal, leuk om te lezen hoe veel plezier jullie met de paardjes hebben! Ik zie Menno zo zitten op Firenza haha (ps; zat even in je profiel te kijken, Tokkie is echt een schatje!! - jong ding nog hé?)
En echt mooie foto's van Firens, je ziet haar buik iedere maand weer een stukje dikker worden. Wat zal daar straks uit komen rollen...? Vingers aflikken Spannend hoor

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 15:10

De kat heet Stokkie Tong uitsteken Het is inderdaad nog een vrij jong ding, op die foto's in mijn profiel was ie ongeveer een half jaar oud denk ik.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:03

Was weer een druk dagje vandaag... Eerst de hele dag op stal, vanaaf geshopt, en net nog even een halfuur een boswandeling gemaakt langs de n35 (een paar honderd meter verderop op de n35 sprong een hert voor didi's auto, ze kon hem net niet ontwijken en tikte de achterhand aan, het dier was in geen velden of wegen te bekennen, dus hopelijk valt de schade mee, aan de auto was geen krasje te bekennen maar didi kan ook met 80 km/h in het donker erg vlug uitwijken en remmen). Wij gingen dan ook gelijk die kant op toen ze belde gewapend met lantaarns om te zien of we het arme wezen konden vinden. Ach ja, we hebben in ieder geval laten zien dat we er wel om geven en dat we zeker niet gewoon doorrijden zoals de gem. nederlander normaal doet.
Anyway, we zouden kleding shoppen en dan gelijk lange jurken passen... Alleen passen dan!! Natuurlijk kwam ik weer thuis met een lange sexy jurk... Ach, ik ben nog jong en tegenwoordig ook weer slank, dus vooruit, moet kunnen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:39

ShamalArabs wel lief van jullie dat jullie gingen zoeken naar het beesje.
Niet iedereen doet zo iets das wel wat minder.
En leuk dat je een leuke jurk hebt gekocht Haha!

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:39

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:44

Destiny02 schreef:
De kat heet Stokkie Tong uitsteken Het is inderdaad nog een vrij jong ding, op die foto's in mijn profiel was ie ongeveer een half jaar oud denk ik.

Haha, lees nu net wat ik neergezet heb. Bedoelde natuurlijk ook Stokkie Bloos
Anders is het wel een beetje een belediging Haha!
Vandaag is mijn oma bij mij in Groningen op bezoek geweest (78 jaar maar nog zo fit als wat) en natuurlijk zijn we ook bij Hadiye gaan kijken op haar nieuwe stal. Mijn oma had Hadiye voor het laatst gezien als veulentje, dus ze keek haar ogen uit toen Hadiye de stal uit kwam! Ze was helemaal verliefd en heeft even heerlijk met mijn meisje staan knuffelen Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:53

Aldewereld wat leuk dat je oma is langsgekomen en dat ze zo fit is al een vis.
en ze heeft het vast heel erg naar haar zin gehad.
Dit vindt ik leuk om te horen Haha!

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 23:29

Aldewereld schreef:
Destiny02 schreef:

Haha, lees nu net wat ik neergezet heb. Bedoelde natuurlijk ook Stokkie Bloos
Anders is het wel een beetje een belediging Haha!
Vandaag is mijn oma bij mij in Groningen op bezoek geweest (78 jaar maar nog zo fit als wat) en natuurlijk zijn we ook bij Hadiye gaan kijken op haar nieuwe stal. Mijn oma had Hadiye voor het laatst gezien als veulentje, dus ze keek haar ogen uit toen Hadiye de stal uit kwam! Ze was helemaal verliefd en heeft even heerlijk met mijn meisje staan knuffelen Pling

Haha, maakt niet uit hoor.
Wat leuk dat je oma langs is geweest, en ook bij Hadiye. Als je haar als laatst gezien hebt als veulen, is ze inderdaad flink gegroeid Haha!
Waar blijven die foto's van nou? Schijnheilig Knipoog
Oja we zijn er ook uit of we Firenz volgend jaar meteen weer gaan laten dekken of niet, maar daar stuur ik je nog wel een berichtje over Knipoog

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 12:28

Oeeeee, laat het me weten, ben heeeeel benieuwd en de eventuele nieuwe partner natuurlijk (al weet ik het denk ik wel Knipoog )

Ja, zal snel eens foto's maken van mijn prinsesje maar het komt er iedere keer niet van. Ik ga meestal na werktijd naar de stal en dan is het donker. Zal Lara eens vragen of ze een middagje mee wil naar stal met haar camera in het weekend.