Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rawaat schreef:
.....
Rawaat schreef:Hartelijk bedankt!!!
Me very happy
doen doen...we komen julile zeker aanmoedigen
sherif schreef:Rawaat schreef:Hartelijk bedankt!!!
Me very happy
neem je haar ook nog de ring mee in?doen doen...we komen julile zeker aanmoedigen
![]()
![]()
Smaak heb je wel meid!!!
, ik ben thuis ook bezig met de harige harry's!
....sherif schreef:Rawaat schreef:Hartelijk bedankt!!!
Me very happy
neem je haar ook nog de ring mee in?doen doen...we komen julile zeker aanmoedigen
![]()
![]()
Smaak heb je wel meid!!!
Een El Jamaal bloed lijn he !!
Menno kan (nog) niet rijden, en had hiervoor echt nog maar een paar keer op een paard gezeten.
), dus zo ook gister. Er kwam een tractor aan(nog geen 500 meter van huis) en Destiny ging stil staan, dat doet ze altijd want dan is het minder eng
Alleen liep Firenza dus een paar passen door. De tractor kwam steeds dichterbij en Firenza vond het toch wel een beetje eng zo dichtbij, dus die springt ineens 180 graden om, want ja daar was Des ook, en stond daarna gewoon stil. Ondertussen had Des ook bedacht dat de tractor heel eng was, en die wilde dus omdraaien en naar huis gaan
Daar was ik al een klein beetje vanuit gegaan, na haar gedrag van de laatste weken, dus toen ze omsprong zette ik haar direct op de rem, en toen was het weer goed. Ik draai Destiny weer om, en verwachtte eigenlijk dat Menno het nu wel iets minder leuk zou vinden, maar nee hoor, hij zat nog netjes op Firenz en moest er wel om lachen.
We hebben ook een paar stukjes gedraafd, het lichtrijden ging nog wat moeizaam, maar ja dat hebben we allemaal gehad de eerste keren op een paard. Aan het eind ging het ook steeds beter.
Firenz is ook echt een schat, echt een ideaal leerpaard, het doet haar echt niets dat Menno nog wat stuiterd op haar rug, of dat Des alleen maar aan het stuiteren is en bij elke auto wegspringt.

). Hij pakt het echt netjes op, en hij heeft nu al zelfs 3 springlesjes gehad. Het leukst vind hij het buiten rijden natuurlijk. En hij hoopt ooit een keer met Raheem naar buiten te gaan Leuk he? Citaat:hier zijn nog 2 foto's van Athina
liesjeB schreef:ja zeker smaakEen El Jamaal bloed lijn he !!

Spannend hoor
Het is inderdaad nog een vrij jong ding, op die foto's in mijn profiel was ie ongeveer een half jaar oud denk ik.

Destiny02 schreef:De kat heet StokkieHet is inderdaad nog een vrij jong ding, op die foto's in mijn profiel was ie ongeveer een half jaar oud denk ik.
Aldewereld schreef:Destiny02 schreef:De kat heet StokkieHet is inderdaad nog een vrij jong ding, op die foto's in mijn profiel was ie ongeveer een half jaar oud denk ik.
Haha, lees nu net wat ik neergezet heb. Bedoelde natuurlijk ook Stokkie![]()
Anders is het wel een beetje een belediging![]()
Vandaag is mijn oma bij mij in Groningen op bezoek geweest (78 jaar maar nog zo fit als wat) en natuurlijk zijn we ook bij Hadiye gaan kijken op haar nieuwe stal. Mijn oma had Hadiye voor het laatst gezien als veulentje, dus ze keek haar ogen uit toen Hadiye de stal uit kwam! Ze was helemaal verliefd en heeft even heerlijk met mijn meisje staan knuffelen

)