Wat erg leuk om yusraa af en toe voorbij te zien komen. (Ik zoek haar af en toe op.) Ik heb haar 3 jaar gehad Voordat ik haar aan mn bijrijdster verkocht. (Waar jij haar van hebt) Ik kocht haar als 3 jarige bij haar moeder vandaan . Ze hete toen nog silvana. FIjn te zien dat ze t zo goed heeft en je er zo blij mee bent. .. (Heb je veulen foto's van haar? Of hoe je haar naam in t Arabische schrijft? )
Dit is mijn knappe bijna 18 jarige arabiertje thalita
jacqueline_Y
Geplaatst: 04-03-15 12:02
Hier ook weer eens een leuke foto van mijn maatje! Lopen jullie arabiertjes ook zo graag voorop met buitenrijden. moest steeds omkijken om te checken of iedereen nog achter ons aanliep
Ja mijne ook altijd voorop.. neehoor mijne is een bangepoepert en loopt het liefst veilig achter een paardenkont zodat hij zich kan verstoppen. Schattig veullie! Noah doet heel erg zijn best. En Thalita, mooi paardje! Mooi schimpie, heet hij Parsifal? (Mijne ook officieel) Hij heeft grappige grijze vlekken nog bij zijn ogen. Yus en Set zijn wijze dames.
Thanks!! Ja zijn stamboeknaam is ook Parsifal, dus maar zo gehouden al zeggen we meer Pars door zijn bles vallen die grijze plekken op zijn hoofd extra op idd! Over een paar jaar zie je er niks meer van zijn vacht wordt met de maand lichter:
Jaqueline, mijne had zijn hoofd in twee verdeeld, de ene kant wit en de andere donker, heel grappig! Maar nu is hij wit met vliegjes, alleen zijn hakken zijn nog blauw en de bovenkant van zijn staart en manen nog een beetje.
SteM
Geplaatst: 04-03-15 23:47
Mijne is ook graag voorop, 't gaat anders niet snel genoeg. Al kan ze nu ook eens achteraan lopen (in 't begin dat ik haar had niet). Maar toch liefst voorop hoor.
En wat een knap dier!
canisia
Geplaatst: 05-03-15 00:08
Ha jij hier ook een puber die altijd voorop wil! Zodra hij ingehaald wordt, volgt er een mega boksalvo op zijn plek (Deze meneer is nog in opvoeding hihihi)
Mijne is ook niet snel, hij heeft een heel kalm loopje maar wel lekker ruim. Hij kan natuurlijk wel snel maar is meer van de leuke bokkensprongen.
YildizArabs
Geplaatst: 05-03-15 08:33
Komt ook weer eens binnenwaaien!
Wat n gave pics! Knappe Yus, Set en Raff. Heeeeel mooi veulentje van Jadem! Wat is de afstammeling? Nog een bruine schoonheid en wauw, mooie schimmel Pars!
Hier willen ze ook altijd voorop: Tie maar Nour net zo goed! Yazahra was ook erg maar gelukkig worden de KWPN veulens groter en baziger wat wel goed is voor t kleine draakje!
Yazahra AKA TT:
Yentl AKA Tie @ work:
En Yanour ook heel recentelijk:
silversomali
Geplaatst: 05-03-15 09:46
Ahh mooie Parsifal, altijd fan geweeest. Leuk om hem weer eens voorbij te zien komen!