[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 12:47

Ja dat is het belangrijkste :D Shief vind het al heeeel wat als ze over een liggend balkje is 'gesprongen', komt me dan toch een ontlading _O-

We hebben ook altijd lol als we shief laten balkjes draven/springen, ze vind zichzelf dan echt heel stoer haha en daarna komt altijd een rondje showen/staart omhoog. We zitten ook altijd al te grappen dat ik met Shief geen springwedstrijd zou kunnen doen, want die zou na elke hindernis een ereronde moeten doen hahaha, dan gaat een parcours wel heel lang duren :')

Kennen jullie dit filmpje al? _O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 20:38

die kende ik al ja, zo leuk hoe ze ook braaf stil gaat staan! Noah is niet zo'n fan van vrijspringen, die duikt er vaak langs, maakt een rechtsomkeert en springt dan vanaf de verkeerde kant :+

GVR de 2e, meet Ukkepuk:

Afbeelding

Ukkie heeft nogal moeite met mij, hij was flink pissig dat hij zo hard aan het werk moest :') hij hangt dan ook flink op de voorhand...
hij heeft een beetje te korte hals, loopt te kort in zijn draf en heeft zo'n 80 kilo aan overgewicht :+ Maar, hij doet zijn best en er zitten al best fijne stukken bij :j

Shanna_

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 21:12

Ghehe ja vrijspringen gaat bij Shief ook niet vanzelf :') Vandaar dat we de bak zo afzetten, dan lukt het wel :)

Uk is gaaf! Hoe vaak ga je hem rijden?

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-15 22:51

In ieder geval 2x per week :j Ik ga morgen wel even kijken of een van mijn zadels op hem passen, want zijn eigen zadel zit noga. K.U.T. :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:35

Het is hier wel heel stil, ik wilde alleen even melden dat mijn relatie over is en dat ik me er erg slecht onder voel. Ik denk dan ook dat ik ook niet extreem veel zal plaatsen de komende dagen.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:46

Oh wat erg Katja -O- *knuffelt* Veel sterkte.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 14:50

Hee Letiets (en Siel) bedankt ook voor jullie advies! Fijn te horen dat de vit E en selenium ook voor Djuun goed werkt, Asi krijgt idd de E plus van Pavo (met selenium en magnesium er ook in). Vervelend van je werk Letiets, niet leuk!

Ik vind je sleutelhangers echt te gek Shan!

Heerlijk Tam en ik vind het ook echt heel stoer, zo leuk dat Noah er ook zoveel plezier in heeft!

Tjee Kat, een hele dikke knuffel voor jou! :(:) :(:) Logisch dat je even andere dingen aan je hoofd hebt, vind het echt klote voor je! :(

talithaa_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:03

Ik lees vooral mee omdat ik niet goed weet wat ik soms moet melden :')
Khaory weet helaas ook niet hoe hij moet springen, had een keer balkjes neergelegd maar loopt ie dwars doorheen. dus geen springpony denk ik.

aah Katja sterkte!! :(:)

Dan nog even een vraagje wat voor mij onduidelijk is. Mijn plan is in 2015 te starten in de dressuur. ben nog nooit officieel gestart. Nu ben ik lid van de AVS. Klopt het nou dat ik via hun een startpas kan aanvragen?

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:18

Kat nogmaals een dikke knuf :(:) :(:) Erg klote.. :*

Tnx Ilona! Echt heel leuk allemaal, al die enthousiaste reacties!

@ talithaa volgens mij moet je in elk geval lid zijn van een vereniging/club?

Och och hier een kleine draak vandaag }:)
Voor 't eerst sinds de rustpauze weer een grote ronde gedaan, begon heerlijk Shief was duidelijk aan het genieten! Maar ivm alle modder niet de ronde gedaan die we normaal doen, maar eerder omgedraaid. Komt er toch een draak tevoorschijn! Echt hoor, hoe ouder hoe gekker die paarden 8)7
De rem was even kwijt _O- wist niet wat ik meemaakte haha shief is altijd braaf, ook al is ze altijd wel een beetje hittepetitterig. Maar die dacht; 'zoek het uit, ik luister nieeeet, ik hoor je nieeeet'

Afijn, uiteindelijk de rem weer kunnen repareren :Y)

Afbeelding
Met deze vrolijke en onschuldige kop heeft ze de hele rit gelopen :') Zich van geen kwaad bewust..

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 15:37

Ik kan ook niet veel plaatsen wand mn nieuwe laptop is kapoet....
Kat sterkte.... Niet leuk

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 19:54

poedersuiker Katja :( meer kan ik er niet over zeggen.

Pony gaat woensdag aanstaande pas naar Laarakker ;) Vandaag een staprit gemaakt...jemig zeg. 16 jaar oud en in zijgangen over de weg omdat er een fiets tegen een boom geparkeerd stond...Daar ligt het dus niet aan ;)

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 20:38

Jeetje Kat, heftig...! Sterkte....!

Ik lees alleen mee, moet studeren en heb het onwijs druk.... Silver gaat goed... Eind volgende week meld ik me weer.... ;)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:06

Nieuwe laptop ook al weer kapot, Joyce? Wat heb jij een pech zeg -O-

Haha, stoute Shief, Shanna? :D Wat een vrolijke kop heeft ze toch.

*\o/* Jeej, weer op bezoek geweest bij Mish. Ze was weer zo braaf en lief. We hadden bezoek bij en die vonden haar ook helemaal leuk. Verder eindelijk ongeveer de datum geprikt dat we Mish kunnen gaan verhuizen, zodat ze bij de bijrijdpony van Desiree op stal komt te staan. Ben nu helemaal stuiterig en happy, heb er zo'n zin in :D

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 01:21

Leuk Eline! is dat ook dichterbij?
balen Joyce...
pieffie was ondeugend, hihi! en Pony had er ook veel zin in, heerlijk toch :D

Ik had vandaag een paar fijne momentjes met Uk, begonnen al een beetje aan elkaar te wennen. Noah is morgen aan de beurt, voor een rondje naar buiten of een galoptraining :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 01:47

Op fietsafstand, we zijn er ca 3-5x per week. Nu Mish nog op die andere stal staat kunnen we haar maar 1x in de paar weken zien wanneer iemand lift wil spelen met de auto, dus dat is een flinke vooruitgang ;) De bedoeling is dat dit haar voorlopig definitieve stal wordt.

Fijn dat het zo goed gaat met de grote uk :P

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:53

Katja, veel sterkte :-(

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 12:08

dat is echt heel fijn Eline! wanneer komen er weer Mish foto's :D

Tieneke, hoe gaat het nu met je moeder?

Ik was gisteren op de AVS nieuwjaarsborrel, was erg gezellig en de jureerclinic was leerzaam! Wel een domper dat de competitie geschrapt gaat worden, en dat er zo weinig deelnemers zijn in het springen en cross tijdens Arabissimo.

Ik ben wel overtuigd om te gaan 'ponykampen' bij IJzerlo :)
Joyce wat voor papieren heeft Asal? NRPS kan ook meedoen met IJzerlo namelijk :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:04

Nee Kat wat poedersuiker voor je.. -O-
Als ik ergens mee kan helpen laat het dan weten hoor!
Heel veel sterkte en dikke knuf.xxx

Jongens ik lees wel een beetje mee op mijn mobiel maar bijposten is dan wel lastig.
Alles gaat verder wel goed maar ik ben een beetje grieperig en niet zo op mijn best..komt hoplijk weer snel wat verbetering in.

Maar ik ben jullie dus niet vergeten hoor! :wave:

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 17:09

Beterschap Miran!

Ik had me voorgenomen te gaan rijden vandaag, er is selectiewedstrijd dus rijden moet buiten, of in de kleine binnenbak. Maar aangezien ik een hekel heb aan het rijden in de kleine binnenbak en zin had in een galoptraining, opgezadeld, jas aan en naar buiten... Het begon met een klein beetje regen, toen heel veel regen, en toen natte sneeuw _O- Dus ik ben trots op mezelf, bikkel geweest vandaag :j

Noah boeit het trouwens geen ene moer of het regent, eigenlijk loopt hij in de regen best wel fijn :+ Dus ook best lekker gereden! :Y)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 20:41

was ik weer, mn latopje/tablet geruild voor een nieuwe, hopen dat ik hier iets meer geluk mee heb.
@Tamara Asal heeft geen nmprs papier alleen Quarab, vind het ook een beetje te ver. Zo lang het er nog niet door is kan ik wel bb starten of op oefen parcours gaan dat ik hier ook overal wel in de buurt, wil de eerst tijd toch niet meer starten, heb je lol er een beetje af. Jij hebt wel een super leuke erbij ofniet ennuh uk?????
@Miranda beterschap

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:15

dank jullie wel allemaal :+:

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:24

Tamara, mama is alweer eventjes thuis. Ze had dus een hartvliesontsteking die voortkwam uit een zware verkoudheid. Meeste mensen krijgen dan een longontsteking, maar bij haar is het op het hart gaan zitten. Nu is het alweer zo goed als genezen. Op de foto was aan de long ook een vlek te zien, maar na tig onderzoeken was dat volgens de dokters maar een schaduw van een rib of zo. Dus al bij al is het goed meegevallen. Het heeft wel zijn weerslag op mij gehad qua vermoeidheid, daarom kruip ik dadelijk al in bed. Daar nog beerje tv kijken en dan slapen :-) Morgen begin ik aan een extra reeks injecties, ook ijzer deze keer bovenop de b12, dus dan kan ik maar beter ontspannen en uitgerust zijn :D Lief dat je het vroeg ;-)

Ik lees tussendoor ook nog steeds zeker mee hier!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:43

Sorry sorry lukt me niet goed op t moment dit topic bij te houden, echt te druk op t moment! Y;( Dus helaas, en dat spijt me oprecht, geen bijleespost.

Wil in ieder geval Katja heel veel sterkte toewensen, echt K! Jullie hadden toch toekomstplannen en al behoorlijk lang een relatie? Wens je in ieder geval het beste en dikke knuf! :(:)

Miran beterschap!

Tiene, sterkte morgen met de nieuwe medicatie. Hopelijk biedt t weer wat soelaas.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 21:44

Dat klopt Yildiz, ik dacht echt dat we samen oud zouden worden, we hadden 5 jaar en woonden 2,5 jaar samen. Bedankt :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 00:17

Fijn dat je moeder weer zo goed als beter is Tieneke :j Succes met de injecties, brrrr. Maar duimen dat je je er beter door gaat voelen! :)

Joyce, ja ik vermaak me wel met Uk, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Ik hoop dat hij snel af gaat vallen en wat conditie opbouwt want na twintig minuten stappen en draven begint hij al te hijgen :=

Gelukkig heb je je lieve paardjes om je een beetje af te leiden Kat :(:) En je weet het he, als je iets kwijt wilt mag je me altijd een berichtje sturen :j
geldt voor iedereen trouwens hoor, ik bied graag een luisterend oor :)