Ik had Havanna ook kleiner gedacht

Doen Ersiel!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Wat een gaaf filmpje!
Ik zie niet fotoEdit; toch wel
Knappe dame zeg! Kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent
![]()
Opnames klaar, ben compleet geheel en al geslooptWat is dat vermoeiend zeg!
Havanna heeft heel goed gedaan, kreeg dikke complimenten van de gedragsdeskundige (al had ik met hem paar kleine verschilletjes van mening, maar niet echt laten merken
) en Havanna is enorm in de watten gelegd met brokken, nieuwe mand, groot bot, spelletje, etc. Was echt leuk
Cameraploeg was blij met me, was nog nooit zo vlot gegaan zeiden ze, Havanna en ik waren natuurtalenten
![]()
De uitzending is op 13 oktober, om 5 uur sbs6Was alleen lastig/balen dat er heel veel werd verteld wat ik al wist, maar aangezien het natuurlijk ook info is voor de kijkers kon ik moeilijk zeggen ''jaaa weet ik'' dus volgens mij kom ik af en toe wel een beetje onwetend over, maar so be it
![]()
Van gedragsdeskundige aantal tips gekregen, was alleen jammer dat Havanna te gespannen was voor de clickerspelletjes maar mocht de pret niet drukken
set_elkol schreef:Zag op de markt dat Nicky een verzorger zoekt voor Dayem, dat lijkt mij zo moeilijk! Om te kiezen wie er voor je paard kan/mag zorgen, Setel uit handen geven is voor mij echt problematisch. Het zou me een stuk makkelijker lijken als Set minder baasgericht was, dan kan je veel makkelijker iets regelen wanneer nodig zoals een verzorger. Ik hoop dat je een leuke vindt Nicky!