Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:00

geen idee of toto komt, daar heb ik niet naar gevraagd. Het bedrag voor de "alternatieve" clinic hoef ik idd niet te betalen. Net met hubbie overlegd..vrijdag middag alles klaar zetten, vrijdag avond feesten en zaterdag ochten vroeg weg. Euh yilz....hou jij ff paar goede slaapplekken voor ons vrij? :D
Een andere fijne bijkomstigheid is ook, dat we Leen face to face kunnen feliciteren, want hij is zaterdag jarig *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 20:16

Ha! Goed dat je dat zegt! Waar kan ik m blij mee maken?

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 20:21

Een lekkere knuffel?? ;-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 20:59

Kinderhand is gauw gevuld... :D N lekker biertje oid? Je mannetje moet zich toch n béétje jarig voelen?! *\o/*

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 21:11

Ja is goed hoor yilz...Laat maar een flesje leuk inpakken haha. Grappig hihi.

Trouwens heb seconde geleden de hot pink blanket gekocht die bij eenmaal andermaal te koop wordt aangeboden door Azarlizz ...volgens mij is het de juiste kleur voor Cyann der showkleding haha pink pink pink.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:03

Ik lees net op facebook dat Linda met Korinto 2x 1e is geplaatst in de reining L2 te VeCa.

Wat nou Quarter rules??? Bij VeCa is het uiteindelijk een arabies feestje geworden!!! In de verschillende disciplines wisten ze een 1e plek te bemachtigen en sommige zelfs meermaals!
van Showmanship at Halter tot jawel de discipline waar de arabier zogenaamd niet goed in is REINING!! :j

Echt wel veelzijdig die arabieren!!!!! ARABIAN POWERRRRRR Arabian rules! Kickuh!! :D *\o/*

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:34

@ploempje gave fotos zijn al die halsters van je zelf wow

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:44

raven schreef:

Ja das waar, die moet ik nog ff bekijken.....zo die zijn echt gaaf!! Zitten echt prachtige foto's tussen zeg!! En met de onderwerpen is ook helemaal niets mis mee. ziet er toppie uit!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 22:55

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 00:51

Y;( krijgen we hier ook een clinic over??? 8)7 :list: %) Hoe dit formulier in te vullen....

Ik denk dat ik het 10x moet lezen, wil ik het eindelijk snappen. :o?

Tjonge, die formulieren ga ik denk ik maar uitgeprint meenemen, want ik heb hier echt hulp bij nodig en het moet best snel ingeleverd zijn tw 10 juli. En als ik het goed begrijp moet je dan ook direct betalen anders word je inschrijving nog geeneens behandeld :? ?

Bedankt Yildiz...als ik vannacht gillend wakker word, heb ik vast een droom dat ik achterna gezeten word door inschrijfformulieren ... -:(-

trustuh

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 01:01

Yes! Eindelijk inschrijfformulieren! Ik ga me er eens op storten...

Ploempje, wat een mooie foto's van je dame!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 07:03

Ja ik ga ze ook uitgeprint meenemen! Ik weet ook niet wat ik allemaal zou kunnen starten. Maar goed, samen komen we er wel uit!

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:05

CounTree schreef:
raven schreef:

Ja das waar, die moet ik nog ff bekijken.....zo die zijn echt gaaf!! Zitten echt prachtige foto's tussen zeg!! En met de onderwerpen is ook helemaal niets mis mee. ziet er toppie uit!

Dankje! Ben er ook super blij mee!
Het rijden begint ook weer wat vlotter te gaan, als ze een tijdje niet gereden heeft wordt ze altijd weer wat zwaarder in de hand maar dat geeft ons weer beetje werk he :Y) Ik kijk zooo uit naar het moment dat ik haar op 1 hand kan rijden! Oefenen oefenen oefenen ~~}>

Edit: Halstertjes van mij en een vriendin :)

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:43

Ik neem het formulier ook mee hoor naar het weekend want ik snap er ook helemaal niks van. Heb ook hulp nodig. En aangezien ik toch geen paard mee kan nemen stort ik me daar wel op

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:58

Niet vrijdag bespreken dan he, minstens wachten tot zaterdag aub. Ik moet er twee invullen op twee nivo's dus hopelijk ben ik eind van het weekend hierop afgestudeerd ;-) _/-\o_

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 12:59

Hopelijk kan iemand er wél wijs uit! :P Ik zie namelijk wel verschillende klasses mrt nummer aangegeven maar weet niet wat elke klasse kost en wat nou niveau A, B of C is? Erg onduidelijk...

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:03

maaruh heeft iemand al patterns gezien, behalve van de reining? Het is de bedoeling dat Cyann ook Trail en horsemanship start.

idd Yildiz, ikke ook niet. Zag wel bedragen voorbij komen van 30 euro en iets van 15 euro, maar wat nou waar bij hoort??? oh ja en ergens stalling a 150 euro en de bedragen voor hooi/bedding. En nog tijden dat je aan mag komen met paard en mag vertrekken.

BTW de verschillende klasses met nr. heb ik nog niet gevonden. whaha wat een gepuzzel.

nou ja...vrijdag overdag alles maar eens inpakken, printen, auto en trailer laden. Vanavond de was proberen te doen....en dan VRIJDAG FEESTEN *\o/* , en met een :z zaterdag ochtend /3 /3 laden en vertrekken. :Y) . oh ja...en hubbie feliciteren!!! ook nog. :+

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:12

Zo, de boodschappen voor het weekend zijn gedaan.... pff volgens mij heb ik weer veel te veel :=

Vanavond maar vast dingen voor mezelf inpakken en morgenochtend voor Henk... het is echt chaos in m'n hoofd, dus hoop niet dat ik de helft vergeet. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 13:46

Haha, dat heb ik nou precies hetzelfde Malu! Moeten we trouwens ook borden en bestek meenemen of is dat aanwezig?

15 euro is voor de warm up klasse. 20 voor de overige en 30 voor de Europese A level. Maar nergens zie ik B of C klasses.
Voor elk klasse staat n cijfer wat correspondeert met de nummers op je aanmeldformulier. Langzaam komen we dr wel...

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:28

Als ik jullie zo hoor plannen moet dat echt ge-wel-dig zijn! Ik ben jallllooooeeerrrsss!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 17:00

yildiz schreef:
Haha, dat heb ik nou precies hetzelfde Malu! Moeten we trouwens ook borden en bestek meenemen of is dat aanwezig?

15 euro is voor de warm up klasse. 20 voor de overige en 30 voor de Europese A level. Maar nergens zie ik B of C klasses.
Voor elk klasse staat n cijfer wat correspondeert met de nummers op je aanmeldformulier. Langzaam komen we dr wel...

Misschien moet ik de chips alvast opeten :o

Ik ga er even vanuit dat er borden enz zijn, vorige jaren iig wel. Hoop ook dat ze iets van een waterkoker hebben... maar die kan ik nog wel in de auto gooien!

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:06

yildiz schreef:
Hopelijk kan iemand er wél wijs uit! :P Ik zie namelijk wel verschillende klasses mrt nummer aangegeven maar weet niet wat elke klasse kost en wat nou niveau A, B of C is? Erg onduidelijk...

ik heb ze vanmorgen al gemaild met uitgebreide vragenlijst, het is niet compleet, verschrikkelijk onduidelijk, waar zijn de levels, wat gaat het in godsnaam kosten, tsssssssssssssssk. Ik hoop dat ze nog reageren voor morgen, dan weet ik wellicht al meer!

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:08

yildiz schreef:

ik had zelfs 't idee: EM klassen: 30,- + 20,- %) zou 50,- per klasse zijn, OMG

Oh vorig keer waren er borden, bestek, glas etc in Kootwijk - maar goed, altijd te weinig :D

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:09

wat een voorbereidingen toch allemaal haha. Wel erg leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! +:)+

Ik lees trouw mee, maar heb het de laatste tijd nogal druk met het werk enzo.
Ik reageer niet zo veel nu, maar lees alles! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 20:24

Jes, arm kind... Zo hard werken... Maar gezellig dat je toch blijft meelezen! Komt vanzelf wel weer toch? Nog wel hard aan (t)reinen?

Krista.... :oo Als dat zo is...dan ga ik niet zo veel starten ben ik bang.... ;( Ik was nu uitgegaan van alles bij elkaar max 200 € aan startgeld. Pffff... Idd vet onduidelijk, hopelijk krijg je snel n antwoord!