Gheghe .. Wat grappig dat hier een topic over is. Ik heb ook ooit een keer een showhalster gemaakt, voor mijn vriendin d'r verjaardag. Die woont helaas in Drachten, dus ik kan d'r niet even heen om er een foto van te gaan maken .. Misschien dat zij even een foto van dat halster wil maken, en dat ik hem hier dan plaats?
En eigenlijk zou ik ook maar weer een keer eentje gaan maken voor mezelf of whatever .. Vakantie komt al in zicht!
Tja, nu zit je er toch .. Ik zal je er niet afhouden .. Mijn huiswerk ligt ook nog op de loer, op het hoekje van te tafel .. Naja, alleen wiskunde nog. Maar goed, die vent controleert nooit, en je wordt ook nooit betrapt als je je werk niet af hebt. Dus, waarom zou ik het nu ook maken? Joyce, als ik eens wist waar je woont, zou ik nu fv komen kijken ..
Ligt er een beetje aan. Ik maak mijn bakstukken ongeveer 90 cm, en dan knip ik draden van ongeveer 1.40/1.50. Je kunt beter een stuk te veel vlechten, dan te weinig
Ik maak het halster met macrame. Ik heb ong. 3 meter afgeknipt.. Dus ik denk wel genoeg, want ik zit nu al bijna op 50 cm, en heb nog een flink bolletje over ..
Ehm.. Ik denk niet, hij heeft zooooo'n groot hoofd. Dan ben ik eeuwig bezig .. Alhoewel ik nu wel al een flink eind heb .. Naja, ik zie wel. Ik heb vanavond eerst rijles, op Merel, dus dan ga ik even vragen of ik mijn beginnetje mag passen.
Gelukkig wel . Had ik toch maar babyroze moeten doen voor Yellowah .. Arm beestje. Had je gezien welke kleur elastiekjes hij in had met de wedstrijd. Hij leek echt zo'n watje. Dus dat wil ze niet weer aan doen ..