Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zit in de bus, zo tentamen didactiek
ben daardoor lekker op tijd weer thuis, maar nu zit ik te twijfelen... U2 ga ik zodra ik thuis ben rijden, dan is het lekker rustig. Noah wil ik er het liefst achteraan doen, maar vanavond is er oefenparcours en ik wil wel graag even springen, maar dat begint pas om 20u... geen zin om nog een keer extra naar stal te gaan

wel keuzes maken voor de paardjes
Woogy schreef:Ilona: heeft ze veel last van stramheid na het werken? Dan kan wellicht een vitamine e supplement helpen. Of iets in de richting van Solidago complex.
Woogy schreef:zit nog altijd crap in het velletje en heb dan geen tijd voor anderen. Echter vroeg Ilona iets waar ik zelf momenteel ook mee kamp dus altijd handig om te overleggen

.
.
Niet fijn als je slecht in je vel zit..
Maar doordat het zo enorm zeldzaam is kunnen ze niets over erfelijkheid zeggen. 
) Gelukkig kan ik het thuis best goed naast me neer leggen, maar gewoon even geen behoefte om stukken tekst te typen 
hier heeft zo wat heel de dag het zonnetje geschenen, terwijl er aan de overkant (zo noemen wij Walchenaren Zeeuws-Vlaanderen
) er wel natte sneeuw was gevallen
Super dat je paardjes zich zo goed gedragen 

Toen we Djuun kochten riep ik heel hard: de komende jaren een supplement vrij paard, yeh right
Darmoor kreeg ivm haar artrose dure supplementen om dat een beetje in de hand te houden, dus dat liep altijd aardig op per maand
Dus voor alle partijen (mens en paard) is dit een hele verademingen, nu is ze juist super lief als ze hengstig is 

Lees daar ook heel veel goede recensies over bij stijve paarden. Wij zijn er tot nu toe ook over te spreken
. Even afwachten hoe dat straks gaat als we bijv. een strandrit/duinrit hebben gedaan of hebben getraind, hoe ze dan de volgende dag is nu met die mix erbij!
Shief is gelukkig ook een mooi-weer-paard, die vind er in de regen echt niets aan om wat te doen

Gaat vast helemaal goedkomen met de wedstrijden
Maar echt, petje af 
[UK] Naambordjes en sleutelhangers door CbyC