Het was al een ouder paardje maar het ging allemaal nog prima, een paar uur geleden wilde ze even heen vanwege de regen, dan een half uur later is je paard inslapen....zo sneu..
Hier is het zo: En als het regent moet ie een stukje lopen dan staat ie weer droog... De honden vinden het geen hondenweer! (als het regent willen ze niet naar buiten)
ja ik bedoelde de hals hoor, niet dikte sexy Feugo
MirandaMalik
Geplaatst: 13-10-13 15:29
Die hals is juist het belangrijkste, als hij achter staat kan hij makkelijk schuren, dus anders liggen z'n manen eraf. En hij blijft nu superschoon, das wel lekker hoor! Maar voor het aanzicht vind ik het minder, ik zie hem liever bloot. Maar dan is ie kaal en vies..dus heb ik dit toch maar gekozen.
Jeetje wat een nachtmerrie Miranda! Leuk geitenverblijf! Wij hebben ook dwerggeiten, ik heb een ding geleerd: zorg dat alles goed omheind is want ze zijn een ster in ontsnappen
Het is hier nog niet droog geweest vandaag. Lang leve de binnenbak. Inderdaad veel takken op de weg. Vanochtend op weg naar stal brak er vlak voor mijn auto een hele dikke af. Ik had echt geluk, poeh. Ik was blij dat ik er niet reed met de vrachtwagen. Dan sta je niet even zo stil.
ik houd jullie scherp Ik zit ook al de hele dag op de bank, ik zat al in de auto om naar Set te gaan en toen ben ik weer uitgestapt ik ga morgen wel langs hoor, maar ze heeft me niet elke dag nodig en vandaag was zeer uitnodigend om niks te doen
haha ja maar ik ben doodmoe door stage, haha. lekker op zondag niks doen morgen ben ik al dichter in de buurt van Slet. Ik twijfelde afgelopen week weer om Sets manen komend voorjaar weer te millimeteren, moet me echt inhouden om het niet te doen Ze heeft soms gewoon wat jeuk, en dat vind ik onprettig voor haar.
Amy op tv!
leeeeeuk, een KWPN'er Een Ferro-zoon, errrr
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 13-10-13 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt