Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 13:18

Super gereden Yildiz en Cyann.

Weet iemand al of het inschrijfformulier van het EK online staat ik kan hem nergens vinden.
Vrijdag een aan me knie geholpen daarna gelijk door naar het weekend

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 13:27

Thanks dames! Super leuke reacties, ook op FB op mn asociale prijzenfoto, haha!
Volgens mij nog altijd niet Joyce... Misschien dat we dit weekend eens gezamenlijk contact op kunnen nemen?

Idd Nancy! Jeetje ik was best n paar keer benauwd een trap te krijgen in de line up. Gelukkig was Tie mega cool, heeft n paar keer heul boos gekeken naar betreffende paarden.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 16:41

Hebben jullie al een bevestiging en factuur enzo van het weekend gehad? Ik heb er nog steeds niks van gehoord....gaat wel door neem ik aan?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 17:30

Ik neem aan van wel? Het is voor mij de eerste keer... Maar kreeg je de vorige keer een factuur dan?had aangenomen dat je net zoals op shows gewoon cash betaalt aldaar.
Wat moet ik trouwens voor Tie meenemen? Alleen dr muesli of ook hooi?

Voor de niet FBers; ik probeer iets lekkers mee te nemen. Op t menu staat vitello tonato en advocadosalade met garnaaltjes en mango. :Y)

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 17:47

Vorig jaar heb ik het van te voren overgemaakt... kreeg toen een factuur en daarna nog een mailtje met wat je allemaal mee moet nemen qua beddengoed en voer enzo en wat het thema voor het avondeten is vrijdag... Hooi krijgen ze geloof ik altijd van de lokatie zelf, voer neem ik wel altijd mee. Naja zal wel cash meenemen dan.. blegh ik haat cash. :-)

Twijfel nog of ik de hunterclinic mee wil doen, heb ook geen engels tuig voor Henk....naja misschien moet ik dat ter plekke maar bedenken, kan vast ook wel met mijn westernzadel.

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 20:03

Yildiz en Cyann, wat een geweldige resultaten!

Vandaag is iemand foto's komen nemen van Athena, zodra ik ze heb stuur ik ze jullie door!

Afgelopen weekend was het hier western happening. Helaas kon ik niet meedoen maar wel fijn om een keer naar te gaan kijken! Jammer dat het hier zo weinig georganiseerd wordt :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-12 20:58

Oeh Ploempje, ben benieuwd!!!! Heb je in België geen gezellige westernverenigingen? Ik meen dat de Prab een fijne vereniging is? Ben er 1 jaar lid geweest en werd altijd keurig uitnodigingen etc verstuurd naar alle leden.

Hou je niet van cash Malu?! Neem vrijdag maar mee hoor, ik ben er dól op!!! :7 ;) :D
Ik hoop eerlijk gezegd ook nog wel op n mailtje oid...

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 22:29

facturen komen met de bevestigings mail mee die yvonne gaat verzenden, Het weekend gaat zeker door. Heb een aantal slaapplaatsen en stallen bij moeten bestellen. Betalen kan zowel cash als per bank.
Bij de stallen zit weiland, stro en hooi. Je dient zelf muslie mee te nemen. Er staan wel bedden alleen lakens enz moet je zelf meenemen. Ik baal er mega van dat ik mijn paarden niet mee kan nemen.

Er zijn wat wisselingen geweest ook voor de clinics

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 23:08

Joyce: nog geen inschrijfformulieren gezien voor het EK, klopt.... :(

Ik denk dat ik nog wel even kom kijken op het weekend. Hoop er vrijdagavond even bij te zijn, wellicht dat ik zaterdag ook nog kom om jullie te bewonderen!

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 23:29

Hier zijn we dan :D Een foto-impressie van onze allereerste echte western-ervaring.

Afbeelding

Nu nog een zadel vinden, en dan zijn we vertrokken!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 13:53

Leuk paardje Geekgirl :-)

Woei, bevestiging van het dawra weekend! Alleen heeft het meisje die mij brengt en ook van het weekend een clinic rijdt op Henk geen bevestiging gehad... hoop dat er wel plaats is voor haar....anders kan Henk niet mee |(

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:04

Malu ik ga t wel ff vragen aan yvonne. Maar volgens mij staat ze wel op de lijst

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:15

Heb inmiddels mail gehad van Yvonne en het is geregeld :-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 21:34

Gelukkig Malu, niet allen jou maar ook Henk wil ik wel eens irl ontmoeten!
Ik mag ook komen ;) en heb er echt super veel zin an! Jammer dat de clinic van JP niet doorgaat, daar had ik me echt op verheugd en dan vooral op de reining...
Yep, het blijft kriebelen. Vandaag, na een zware en lange dag op mn werk nog ff aan Tie dr reiningskills gewerkt en als de spins niet zo bagger zouden gaan zou ik al best durven starten...

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:10

Wie komt er dan ipv van JP? Jammer inderdaad, hij is altijd superenthousiast!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:19

Ja echt Jammer van JP... vond zijn clinic vorig jaar echt tof! Astrid de Visser komt nu en die geeft een pleasure/horsemanship clinic.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:55

oliebol balen...kom net van werk thuis...Ja ik werk halve dagen ;-) 12 uur op 12 uur af..zoiets whaa.

Dit is echt een domper, verheugde me ook op JP heb nog nooit les van hem gehad, maar is me reeds dikwijls aanbevolen. En dan ook natuurlijk reining gericht. Dit is echt balen, het was de enige clinic waar ik aan mee zou doen. De clinic van astrid heeft voor mij niet de gewenste toegevoegde waarde als reiner zijnde. Dus daar doe ik niet aan mee. Zo jammer, maar helaas ook hij moet naar een EK.

Dubbel balen dit want ik mis ook de grote opening van het nieuwe bedrijfspand van mijn werk. Dat wordt een hele happening en dat is dus a.s. vrijdag. Het is dat vrijdag die showtraining is, waar ik de ballen verstand van heb, anders waren wij pas zaterdag gekomen en hadden we vrijdag naar het openingsfeest gekund.

Nou ja, het zal best gezellig worden en voor Cyann en mijn plakpaarden is het een hele goede training dat weekend, maar jeetje wat baal ik hiervan zeg. :(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 07:17

Ja, jammer hè?! Wat ik me ook afvroeg; komt mevrouw Modderman nog wel vrijdag? Zag alleen Moon dr naam staan.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:53

Het is idd balen dat jp niet komt. En zeker als je de reining training wilde doen.
ik heb geen idee of mevrouw modeerman nog komt, en kan me ook geen voorstelling maken bij de showtraining.

@ nancy, Je kan ook een mail sturen naar monica of ze je zaterdag of zondag zou willen helpen met die showtraining zodat je naar de opening kan gaan van je werk. Monica doet volgens mij ook niet alles mee.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:12

raven schreef:
Het is idd balen dat jp niet komt. En zeker als je de reining training wilde doen.
ik heb geen idee of mevrouw modeerman nog komt, en kan me ook geen voorstelling maken bij de showtraining.

@ nancy, Je kan ook een mail sturen naar monica of ze je zaterdag of zondag zou willen helpen met die showtraining zodat je naar de opening kan gaan van je werk. Monica doet volgens mij ook niet alles mee.

Hey thanks joyce, ik heb monica meteen een mailtje gestuurd. Toch nog altijd het hotmail adres?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:14

Trouwens wie komen er eigenlijk allemaal? Ben toch wel benieuwd.

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 15:15

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 17:09

Prachtige foto's Ploempje!!! <3

Deel je met ons je bevindingen Nancy? Ben benieuwd! Kun jij ons geen reiningtraining geven?!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 17:37

Al zou ik het willen yildiz, ik mag alleen mijn eigen kind les geven, anders verlies ik mijn amateur status. Heb bericht van Monica. Ziet er naar uit dat wij eerst gaan feesten op vrijdag te rhoon en zaterdag ochtend vroeg vertrekken. Nog ff overleggen hier thuis met de chauffeur en dawra inlichten.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-12 18:55

Ga je er toch zeker niks voor betalen?! :P Haha, nee hoor ik snap t! Fijn dat je je feessie gewoon kan meemaken!
Komt Toto niet?