Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JaneJansen schreef:Heb je een voorstel Annelies, welke hengstenhouderij?
Arabian_Girl schreef:t is niet alleen een kilo biks..hoefsmid / da etc etc + allerlei onderzoeke miss of hij nog goed vruchtbaar is enzo. miss als hij een stuk jonger was dat het wel een idee was geweest....
Arabian_Girl schreef:hij is geen gevaarlijke engerd, maar wel een dekhengst !! + dat hij geen makkelijk is (was) hij durfde te bijten/trappen iig..

hij zal nooit trappen oid..
Lenneke_ schreef:Jeetje, Detour, dat is schrikken.
Sterkte ermee.
Ik kreeg een mailtje terug dat die vrouw er zelf over zit te denken om hem te kopen
Lenneke_ schreef:Ik ga woensdag bij hem kijken, dus dan zie ik wel hoe hij is
Lenneke_ schreef:Krijg zeer leuke PBtjes. Dat ik Stallone geen goed tehuis gun, dat ik hem laat wegrotten bij z'n huidige eigenaar en dat ik geen hart voor dieren heb.
Nou nou, die je ook eens je best ergens voor
ThePast03 schreef:Laat degene die de pb's sturen zelf zorgen voor een goed tehuis.
Hoop dat jullie jezelf er niets van aantrekken, jullie hebben in ieder geval nog moeite gedaan om te kijken of jullie hem een tehuis konden bieden. Dat is alvast heel wat meer doen dan vanuit je luie stoel vervelende pb's sturen.
detour schreef:Ik krijg inmiddels vervelende pb'tjes omdat ik niet meteen voldoe aan de wensen van een bokker en het mij verweten wordt dat ik hem niet neem en niks doorgeef aan haar, en dat Lenneke ook "geen zin" had in hem.
Hier heb ik dus geen zin in!
Lenneke, heb jij het er goed gehad?