Wat vinden jullie van Magnum Psyche

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

PaolaPromise

Re: Wat vinden jullie van Magnum Psyche

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:14

@ Orange & Kimmie Blond

Het is natuurlijk onzin dat MP ongelukkig en zielig zou zijn... Denk je nou echt dat hij nooit mag rollen?? En zich nooit lekker uit mag leven??? Natuurlijk wel!! Een ongelukkig paard krijg je onmogelijk aan het glanzen en stralen!! Een paard wat nooit los mag word onhandelbaar, is MP onhandelbaar ?? Nee, er kunnen zelfs kinderen op rijden! Dat zegt alleen maar dat hij gigantisch veel vertrouwen in en liefde voor zijn baas heeft...

Kimmie_Paard schreef:
Oke zal ik jou lekker in een stal zette hele dag laten glimmen (HO PAS OP JIJ GAAT NIET ROLLEN EN AL HELEMAAL NIET IN DE MODDER LOPEN OF WAT DAN OOK WANT DAN WORD JE VIES)

Denk je dat nou echt?? Buiten de fotoshoots en shows om is hij gewoon PAARD hoor!! En vind jouw paard het fijn om in de modder te lopen?? Die van mij niet hoor!!

Hengsten lopen maar zelden in een groep, alleen om hen zelf en anderen te beschermen... Maar als we daar over moeten gaan zeuren zouden er ook geen veulentjes meer zijn want dan zouden we alle hengsten moeten castreren.

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:18

PaolaPromise schreef:
Maar als we daar over moeten gaan zeuren zouden er ook geen veulentjes meer zijn want dan zouden we alle hengsten moeten castreren.

Nagelbijten / Gniffelen

om Ontopic te gaan, ik vind MP een waanzinnig mooi paard, heel soms op de foto's VIND ik dat hij iets teveel 'smeer' op zich heeft, dat heeft hij helemaal niet nodig Cool

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:30

marije86 schreef:
Ik ben zowiezo niet zo weg van arabieren mij te iel in een kruising vind ik ze dan wel weer heel leuk en de iets grovere type's zijn ook leuk.
Maar zo een als dit paard nee daar pas ik voor.

Dat doet me denken aan het commentaar dat ik vorige week kreeg... Zo'n man vroeg me wat voor ras die paarden waren... Dus ik zeg Volbloed Arabieren. "dat zijn toch geen volbloed arabieren, die zijn veel dunner en slanker, deze moeten een kruising zijn"
Clown Na een korte uitleg over fokrichtingen begon hij het te begrijpen, maar hij bleef me een beetje twijfelend aankijken...

Overigens is het apart houden van dekhengsten iets wat aan de mens ligt, niet aan het paard. Er zijn ook zat mensen die hun hengst(en) wel tussen de (drachtige) merrie's of bij ruinen/andere hengsten laten opgroeien. Het is wel altijd 1 van beide, dus of met dames, of met heren (met/zonder ballen). Allebei gaat niet want dan heb je concurrentie. Het moet wel vanaf een redelijk jonge leeftijd al zo zijn, want een oudere hengst die het niet gewend is er aan laten wennen wil niet altijd nog lukken.

en weer on-topic:
MP vind ik een prachtig paard, als je hem compleet wil zien, dus niet alleen geposeerd voor een foto, dan moet je minimaal eens naar de filmpjes van hem kijken. Daar ziet hij er toch al heel anders uit. En bedenk wel even dat hij voor film en foto natuurlijk opgemaakt, gewassen, gepoetst enz. word, het is dan niet meer een huis-tuin-keuken arabje. Maar hij zal ongetwijfeld ook wel eens vies zijn en met een wilde bos manen rondhobbelen. Zoek even rond op de website en op het internet en je vind vast wel iets waar hij er wat meer als een normaal paard uitziet en ook een foto waar hij lekker buiten staat zul je vast wel stiekem ergens kunnen vinden. Zoveel mogelijkheden op het net en iedereen stopt bij voorgekauwde info die maar 1 klein deel laat zien...

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:34

wijselijk gesproken Loon Haha! Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:39

ArabianRanch schreef:
orange1 schreef:
ik ben het dus 100 % met kimmie_paard eens

Afbeelding

het zelfde;)

ha ha Sorry hoor maar ik heb zo'n vermoede dat jij je zelf helemaal geweldig vind?

trouwens hoe oud ben je 6?
[/quote]

En hoe oud ben jij Orange? Vork

Vind jij dat je op deze manier iets toevoegd aan dit topic?
Door alleen even te zeggen... ik ben het 100% met Kimmie eens...
Voeg dan ook even een gedeeltelijke eigen mening toe Haha!

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 13:53

Ach tegenwoordig als je een jaar of 14 bent weet je alles en ook veel over vroeger Slapen
@ kimmie_paard en orange1
Gaan jullie eerst eens leren lezen, of nog beter ga zelf eens bij MP op stal kijken!!!! Jullie weten nu al hoe een dergelijk leven van 1 paard eruit ziet aan de hand van foto´s dat is echt knap Blond

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:08

Overigens, het dekgeld is 5000 dollar en daar krijg je 5 rietjes voor. Er is een lab in engeland waar de rietjes verkrijgbaar zijn voor europa.

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:23

Citaat:
Overigens, het dekgeld is 5000 dollar en daar krijg je 5 rietjes voor. Er is een lab in engeland waar de rietjes verkrijgbaar zijn voor europa.

plannen? Knipoog

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:34

prachtig paard Vingers aflikken en magnum chall mag er net zo wezen Pling schitterende paardjes

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:35

jazz-fan schreef:
Citaat:

plannen? Knipoog

Informeren staat vrij natuurlijk Knipoog wie weet, misschien ooit in de toekomst...

jazz-fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 14:37

Citaat:
Dat doet me denken aan het commentaar dat ik vorige week kreeg... Zo'n man vroeg me wat voor ras die paarden waren... Dus ik zeg Volbloed Arabieren. "dat zijn toch geen volbloed arabieren, die zijn veel dunner en slanker, deze moeten een kruising zijn"
Na een korte uitleg over fokrichtingen begon hij het te begrijpen, maar hij bleef me een beetje twijfelend aankijken...

Clown

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 17:38

En hoe oud ben jij Orange? Vork

Vind jij dat je op deze manier iets toevoegd aan dit topic?
Door alleen even te zeggen... ik ben het 100% met Kimmie eens...
Voeg dan ook even een gedeeltelijke eigen mening toe :D
[/quote]

als je wat pagina's terug leest zie je dat ik dat al geplaatst heb Knipoog

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-06 19:58

Denk dat het tijd is om weer ontopic te gaan.

MP is net zoveel paard als andere paarden, hoe zijn dagelijks dingen eruit zien weet ik niet maar ik denk dat deze niet zoveel afwijkt van het normale.
En als er behoefte is aan een discussie over het wel of niet vies worden van een paard, open dan een nieuw topic, al kan ik mij niet voorstellen dat er veel mensen om zitten te springen.

Smaken verschillen, gelukkig maar want anders werd het wel erg saai en het is onmogelijk en dom om hierover te gaan discussieren.

Gr Em

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:48

Citaat:
MP is net zoveel paard als andere paarden, hoe zijn dagelijks dingen eruit zien weet ik niet maar ik denk dat deze niet zoveel afwijkt van het normale.

precies, waarom zou hij anders zijn? vind hem juist op en top arabier Vingers aflikken en hij geeft super mooie nakomelingen die vaak ook allemaal wat bereiken Pling ook dat filmpje, super om te zien, en ik denk dat MP het zo best wel naar zijn zin heeft, anders zouden zijn ogen er niet zo uit zien, laat staan dat hij zich dan laat zien op zo'n show.

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-06 09:50

... "men" zou willen zo'n arab te mogen bezitten Knipoog

JoliekeDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 13:57

Magnum niet mooi ?? Boos! Ik vind hem ronduit SUPER !! Lachen
Als je zo'n paard niet mooi vind, ben ik benieuwd wat voor arabier je wel mooi vind ?
en als je arabieren niet mooi vind, waarom ga je dan naar dit forum ?

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:16

Jo_vales schreef:
Als je zo'n paard niet mooi vind, ben ik benieuwd wat voor arabier je wel mooi vind ?

hey Knipoog

Iedreen heeft zijn eigen mening en die mag je hier vertellen snap je Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:18

mensen laten we gewoon ontopic gaan, Jah? Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 17:19

Ik vind MP geen mooie Arabier, om eerlijk te zijn. Net iets téveel van het goede, hij heeft alles net iets meer dan een 'gewone' arabier, en nee, ik vind het niet mooi.

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-06 19:07

Jo_vales schreef:

dat zij mp niet mooi vind wil nog niet zeggen dat zij alle arabieren niet mooi vind... er zijn genoeg verschillende soorten arabieren Knipoog

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:48

vossebier schreef:
Jo_vales schreef:

dat zij mp niet mooi vind wil nog niet zeggen dat zij alle arabieren niet mooi vind... er zijn genoeg verschillende soorten arabieren Knipoog

dat bedoelde ik nou te zegen:P ha ha

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 18:49

WildWings schreef:
Ik vind MP geen mooie Arabier, om eerlijk te zijn. Net iets téveel van het goede, hij heeft alles net iets meer dan een 'gewone' arabier, en nee, ik vind het niet mooi.

inderdaad

fienntjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:19

Laatst bijgewerkt door fienntjen op 19-10-06 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:21

Bloos ik vind het best wel op een barbie paard lijken Tong uitsteken
maar als ze vraagen of ik er eens op wil rijden zou ik geen nee zegen Tong uitsteken

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 20:22

fienntjen schreef:
valt zo aan diggelen bij het eerste windje

Hamer
Ik denk dat je hem niet eens vast durft te houden aan een touwtje Haha! Knipoog