NoomsJJ schreef:DIE ARABIERXAPPALOOSA IS PRACHTIG!! die bovenste is trouwens ook niet verkeerd! Hahah dankje wel die wil ik quoten in mijn onderschrift
Ik dacht zo, als er tegenwoordig toch zoveel subfora-aanvragen zijn, misschien moeten de Arabieren-fans ook maar eens een subforum aanvragen?
Ik zit nooit op bokt maar post er toch maar 1. En zou het ook wel willen.Hier mijn lieverd Elmar's Florence (v. Anthal) die nu gedekt gaat worden door Enderllin
ik vind arabieren heeel mooi ik heb pas een best wel bekende arabier gehad AF KYLIAN maar dat klikte niet jammer genoeg:'(
dat kan en wat een mooie arabier is dat Elmars_floor. ik houd van bruine arabieren andere kleuren ook wel maar bruin heeft iets
Ik vind Maroush gewoon leuk Elmar's Florence ziet er ook gaaf uit!Gaat er trouwens nog iemand naar de amateurkeuring ??
Ik ben lijp van schimmel arabieren Bruin vind ik TE GEWOONtjes Ach, ieder zijn ding !!Wij komen kijken op de amateurkeuring, tenminste als onze merrie al bevallen is
Wij zitten in dezelfde categorie toch remsy ? Ik ben ook fan van schimmel, maar vind diep donkerbruin met wat wit af en toe ook wel erg mooi
Jammer! Of naja, da's maar net hoe je het bekijkt natuurlijk Maar ben benieuwd hoe Sirel het gaat doen, kom zeker ff kijken als we er dan zijn