Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love_sander schreef:Volgens mij horen ze zo in Arabië.
Nee, ik vindt het ook niet zo mooi
Op paardenspellen komen ze vaak voor
plagom schreef:love_sander schreef:Volgens mij horen ze zo in Arabië.
Nee, ik vindt het ook niet zo mooi
Op paardenspellen komen ze vaak voor
Nou, ik denk dat de sheiks van vroeger zich omdraaien in hun graf hoor als ze dit zien.![]()
Ik hou wel van een mooie dish hoor!
Youko schreef:AnneOmie schreef:Ja dat denk ik dus ook, alleen op type wordt er niet gekeurd. Mooi smoeltje vind ik ook wel belangrijk en bij de arabier hoort nu eenmaal een dish. Tica vind ik trouwens een prachtige merrie, heb haar zondag voor het eerst irl gezien en ze is echt heel mooi en ook een mooie maat. Is ze nog niet drachtig?
Hoi annemieke!
Thanks! Ik ben ook gek op haar... Ze haalt het nog lange niet bij die schitterende Egyptenaartjes (qua uiterlijk), maar het is een gigantische schat van een merrie...
Ze is nog steeds niet drachtig en we geven het op voor dit jaar. We gaan volgend jaar weer een poging wagen, want dit jaar was gewoon een rampjaar!
Het positieve hiervan is wel dat ik eindelijk wat buitenritten kan inplannen met Tieks! Lekker naar het Loonse en Drunense duinen (of zijn daar veel dazen?). In iedergeval ik ga er lekker op uit trekken, heeeerlijk!![]()
skara schreef:Hé RockyLover die kruising bij jouw foto's is de mijne. Wat leuk dat ze jouw favoriet is.
Shahim en horseranch dan hebben jullie de mijne ook gezien.
Dit is trouwens een foto van haar met showhalster:
Shahim schreef:Ik heb heel goed gekeken naar deze halflbloed, ik vond het er heel leuk uitzien. Ik denk als je haar nog eens laat dekken met een arabier en de generatie erop nog een keer, je iets heeeeeeeel speciaal gaat krijgen
ankie1 schreef:Isabel wat heb jij een goed onderschrift! Die blijf ik onthouden echt steen goed
jazz-fan schreef:jaja enb dit zijn nu ECHTE arabieren.. in tegenstelling tot sommige die meer weghebben van een NRPS-ER.. niks mis mee als je niet van dat type houdt maar het is nu eenmaal een RASKENMERK. Dus dan kan je toch ook NRPS-ers houden?een arabier heeft nu eenmaal een snoekshoofd en dat is bij de meeste( uitzonderingen daar gelaten) hier in NL ver te zoeken.
horseranch schreef:Snoekshoofd of niet, ze MOETEN gewoon uitstraling/charisma hebben !!
love_sander schreef:
Waar komen ze dan wel voor?
jazz-fan schreef:Jou merrie bedoel ik niet hoormooie merrie om te zien..