Heel vreemd verhaal hoor Tieneke, het lijkt inderdaad of de auto betrokken was bij een ongeval met vluchtmisdrijf ofzo
Waauw Yildiz, die sneeuwfoto's lijken me wel heel leuk! Stiekem hoop ik nu al dat het komende winter gaat sneeuwen
Wat uitgesloten voor menselijke consumptie betreft, bij mijn arabiertje staat dat zo in zijn boekje omdat de dierenarts die hem kwam chippen en identificeren dat vakje automatisch had aangevinkt.
YildizArabs
Geplaatst: 25-11-14 07:51
Raar Lisa! Wel verder clear getest? Paspoort van Yazahra ligt op stal maar zal ik dan ook maar eens controleren. Is me in ieder geval niet opgevallen. Die heeft zulke lekkere billen (zeker van Tie ) die gaan tzt echt wel de BBQ op!
Vreemd verhaal Tiene! Waren het wel échte agenten? Anders morgen voor zekerheid navraag doen op bureau?
Welkom Olina!
Thanks Eline en anderen! Vind t ook n gave foto (zijn er zelfs covergirls mee geworden vorig jaar AVS magazine).
Smart
Geplaatst: 25-11-14 08:54
Lisa, vreemd joh, ik zal vanavond ook eens even kijken.... Yildiz, toffe foto... Lekkere bbq-billen Tien, nu toch wel benieuwd waar dat voor was.. Navragen op het bureau zou ik ook wel even doen inderdaad.... Desiree, welkom....
Hier heeft het flink gevroren... Eens kijken of het heel veel drukker is op de weg, moet richting Utrecht vandaag.... ..
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Geplaatst: 25-11-14 09:15
De A12 naar Utrecht is afgesloten ivm een dode op de rijbaan en alle andere toegangswegen lopen ook vast! Ik ga ook mijn klanten bellen dat ik later kom Smart.
Tieneke nog laat politie aan de deur, je schrikt je rot, en wat een rrpaar verhaal over die auto van je buurmeisje En Lyme...doodenge ziekte. Je hoort het idd steeds vaker. Ik wist niet dat je er zulke rare verschijnselen van krijgen kon.
En toch nog goedemorgen allemaal!
Annikab
Geplaatst: 25-11-14 09:59
Ik was ook wel aardig wat kwijt bij de tandarts, inclusief verdoving en reiskosten zo rond de 120 euro voor Dos alleen...
Huiselijke Letizia!
Knappe Adje!
Hier zijn ze ook aardig dik behaard, in ieder geval Ely en Euf. Dos lijkt nog wat tegen te vallen en ze is de laatste dagen ook wat sloompjes, dus ik gok dat mevrouw het toch koud heeft, dus maar dekentje op dan.
Balen van je knie, Tam!
Welkom, Rachelle!
Haha die Silver is gek! Blij paard!
Jeetje Joyce, dat is schrikken! Gelukkig is nu weer alles goed met je hondjes!
Spannend met de ezels, Tieneke, gewoon proberen maar, je zal snel genoeg zien of het goed gaat!
Sterkte, Yildiz...
Mennen lijkt me ook nog steeds wel tof!
Wat raar van Tara's paspoort, Lisa... Euffies paspoort ligt bij de opfok dus kan niet vergelijkend 'onderzoek' doen, maar ben heel benieuwd wat het AVS ervan zegt!
Welkom, Desiree!
Apart verhaal, Tieneke, benieuwd of je daar nog eens iets van hoort
Vanavond Ely weer eens aan het werk zetten, voor het eerst sinds de osteopaat, dus ben benieuwd!
Ik zag veeeel knappe bieren voorbij komen, allemaal erg gaaf.
En Silver die zich uitleefde.
Tieneke had laat mensen aan de deur en last van haar Lyme, erg vervelend
Mennen heb ik alleen weleens gedaan met een fries enkel en dubbelspan, dan reden we gewoon door Rotterdam
Veder weet ik het niet zo meer kwa reageren en bijlezen.
Ben giga druk met alles, en nu voor de 2e dag op zieke kinderen passen. Gisteren op de dochter van m'n baas en nu op het oppaskind van m'n moeder (ze is gastouder) terwijl m'n moeder naar het UWV is. Straks weer gewoon naar m'n werk en daarna nog van alles voor scouting doen.
Shanna_
Geplaatst: 25-11-14 10:00
God allemachtig Nieuwe topic is net open en jahoor de dames zitten alweer op blz 10!! Klets is niet zo gezellig
Oh was die toffe foto van jou Yildiz! Wat grappig Shief zou die keer ook op de cover komen, alleen wilde ze een gratis foto, tsja, dat gaat niet Ging om deze: Maar echt een coole foto van jullie als er sneeuw komt wil ik het sleeën achter shief proberen haha, lange lijnen gaat immers steeds beter Hoop eigenlijk dat we geen sneeuw krijgen deze winter, hoewel ik het wel tof vind voor foto's! Shief toont zo mooi in de sneeuw
Bah wat een gek verhaal Tieneke, ik zou inderdaad wat de andere zeggen even kijken of het wel echte agenten waren.. Je hoort de laatste tijd zo vaak dat het geen echte zijn
Hmm wegen afgesloten, de winter is begonnen. Trouwens lekker blijven hoor Saskia! Vind inderdaad als je reageert op iets wat je is bijgebleven of leuk vind, of wat posts boven je, goed zat hoor! Ik maakte voorheen bijleesposts voor een aantal pagina's maar dat is geen doen meer met zoveel bokkers die meekletsen ik pak altijd de laatste paar posts er even bij
Welkom Desiree! En er was nog een nieuweling, sorry naam vergeten Welkom!
Wat grappig trouwens, kennen jullie elkaar Sandra en Miranda? We moeten trouwens echt eens meeten Sandra! Staan we zo dicht naast elkaar, hebben we elkaar nog nooit gezien
Pff ik begin zenuwachtig te worden voor morgen nja zo lekker naar stal, boxen en de wei doen en paard dikke knuffels en kusjes geven en dan op naar school
Het waren wel duidelijk echte agenten, de combi stond ook voor de deur en hun manier van doen en zo, daar twijfel ik alleszins niet aan. Ik hoorde ze ook onderling zeggen dat ze gingen checken of dat meisje hier wel officieel verblijft...
is sowieso niet terug te draaien dus slachten zal haar nooit gebeuren. Geen idee of het nieuw is, en ook al ligt de fout bij hun trage gemiep...mijn paard is nu afgekeurd.
Net met Gary bij de dokter geweest, hechtingen verwijderd en nieuw verbandje gehad. volgende week donderdag controle foto en dan kan hij eventueel zelfs zonder spalk gaan opbouwen in beweging! Ben ik wel even happy mee, al dat gesjouw met die hond is niet alles
IlonavL
Geplaatst: 25-11-14 11:14
Welkom Desiree, en succes met de da vandaag dames (kwam vandaag toch?)
Shanna ook succes voor morgen, jezelf niet gek maken hoor!
Wat gaaf dat je in de kalender staat Yildiz! Een foto die door mij gemaakt is komt er ook in terecht, dat vind ik ook wel stoer Eentje van de trail pas de deux in Raalte.
@Woogy, wel idioot dat door toedoen van anderen eigenlijk jouw paard dat niet meer mag. Zou ik ook pissig om kunnen worden.
@Shanna: prachtige foto van Shief
@Iloontjeehh: Thanks! Die komt inderdaad vandaag, om ongeveer half 3. Dus ik ga heel hard duimen vandaag
ik heb me paspoort helaas nog steeds niet binnen . maar ze al gezegt dat langer ging duren ivm dat in buitenland woon . hoewel ik me nog steeds erg hollands voel
gelukkig gaat iets beter met gary is nooit leuk als ze wat hebben.
we hebben inderdaad toch besloten hem te verkopen (nashiet) , gezien ik bijna zijn hele familie op stal heb staan . is het voor ons ook niet aantrekkelijk hem aan tehouden ondanks dat hij zo leuk is . maar heb al een hengst lopen waar we ook niet mee dekken en er nu twee te hebben lopen als grasmaaiers is ook zonde
verder heb ik niet veel nieuws gebeurt hier nooit zoveel . carrie zijn pijnstiller weer gehad dommie heeft gat onder ze oksel . oh ja heb gister voor eerst sinds jaren wezen collisiteren bij de action haha
Laatst bijgewerkt door katjen op 25-11-14 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is erg leuk Kat, komt vast een goed baasje voor!
Fijn van Gary! En nog steeds stom van AVS, wtf
Verkopen lijkt me ook niet tof, is hier gelukkig niet aan de orde. Ik heb een max van 4 voor mezelf dus eventueel een baby voor Set nog erbij en als ik meer fok gaat er dus 1 weg.
Lisa, het is echt dom dat dit gebeurd is. Snap er geen hout van. Fijn dat Gary toch stilletjes aan aan de beterpoot is!
Veel succes met Mish vandaag!
Verkopen... Denk niet dat ik het zou kunnen en denk dat mijn moeder een hartaanval zou krijgen als ik Ad of Fin weg zou doen... Maar meer hoeft nu ook niet, sowieso was Fin niet gepland haha
ik heb ook beetje max paarden in me hoofd naja me kerel dan . en heb een plekje eigenlijk al gereserveerd voor een merrieveulen van senna als ze die ooit gaat geven