Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aldewereld schreef:Ben afgelopen maandag in 1 keer geslaagd voor mijn E-rijbewijs!!!!
Ik ben er echt heel erg blij mee, nu kan ik dus lekker zelf met de auto en trailer op pad; YES!!!![]()
![]()

Aldewereld schreef:Ben afgelopen maandag in 1 keer geslaagd voor mijn E-rijbewijs!!!!
Ik ben er echt heel erg blij mee, nu kan ik dus lekker zelf met de auto en trailer op pad; YES!!!![]()
![]()

) in totaal 8 uur gehad en met nog een beetje zelf thuis oefenen heb ik 'm gehaald. Bocht achteruit ging echt fantastisch (was ik het meeste bang voor) je rijdt toch met een combinatie van in totaal 10,5 meter. Je moet op een gegeven moment gewoon dat gevoel te pakken hebben. Recht achteruit rijden en afstand bepalen en meten (1 keer uitstappen) ging ook perfect, kwam precies uit bij het punt waar ik zijn moest. Dus ben best een beetje trots op mezelf haha

Aldewereld schreef:Ik zal trouwens snel wat foto's van Hadiye op haar nieuwe stal plaatsten, ze heeft het daar erg naar haar zin! Alles goed met Firens? Zag weer foto's van haar buik - wow!
Ze wordt nu al steeds meer een tonnetje
en dan te bedenken dat ze nog 6 maanden moet
Mooi dat Hadiye het zo goed naar haar zin heeft. Het is voor jou vast ook heel fijn dat ze nu wat dichterbij staat.
ArabianRanch schreef:Volgend jaar is onze favo show van het jaar verdeeld over 3 dagen (vrij, zat, zon) Exloo 8,9,10 augustus !
(foutje is menselijk toch ?) Citaat:Misschien handig om het eerst even te checken voordat je dit soort berichten op het internet plaatst.

onvoorstelbaar ! Dit stond gewoon fout op de AVS website.
ja indd, moe wordt je ervan