Noah springt achter over zodra hij ook maar ietsje uit elkaar valt, of als je in het zadel niet stil zit/hem niet dwingt met je zit achter goed te blijven zitten. Is echt heel raar als je dat niet gewend bent, met mijn bijrijdster springt hij bijvoorbeeld na een volte om, terwijl hij bij de vriendin die er laatst op reed weer eigenlijk de hele tijd goed blijft zitten (in verzamelde/arbeidsgalop).Als ik het hem moeilijker maak door langer te aken in zijn lijf in de galop met meer sprong, dan hupst hij nog wel eens verkeerd en meteen weer terug

Ga ik toch maar eens een lidmaatschap aan bij het AVS
Eerst shief weer opbouwen
Maar hij moet er soms net even doorheen. Ineens is dan ook het galop gedoe over, omdat hij zijn rug correct(er) gebruikt en zijn achterhand er niet meer fladderend achteraan wappert maar gaat dragen
Enige verschil is dat we toen als doel hadden dat ze uberhaupt een stukje zou galopperen want de galop knop was er nog niet echt.. Dus dat doel hadden we gehaald

Nah, we starten toch voornamelijk in het outdoorseizoen. Is met dressuur fijn want we moeten ohz naar die locatie rijden, en met springen fijn omdat Noah binnen zo'n zeikert is
. amateur is ook leuk ik dacht ergens te lezen dat het paard dan AVS moet zijn maar de gene die mee doet hoeft geen lid te zijn. Maar of de eigenaar van het paard dan wel lid moet zijn is me niet duidelijk.
Was pas om 8 uur thuis van stage en zo uitgeblust dat ik alleen wat VD met hem heb gedaan. Wat wel erg goed ging, hij deed het liggen heel snel, in de grote binnenbak nog wel! toen was mijn humeur alweer een stuk beter