Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:23

_Malu_ gefeliciteerd geniet van de vakantie.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 11:40

yildiz schreef:
Slaapzakje mee dus.. Heb er wel zin an! Tis lang geleden dat ik op ponykamp ben geweest. ;)

Maar eerst nog een show zondag. Jullie gingen toch ook Nancy? Wordt wel vroeg opstaan... -O-

Heb weer kastopruiming gehad, waaronder voor de EKliefhebbers n orange shirt:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en-pony-s-kleding-en-laarzen/570761427-showshirt-railwork-pleasure-hms-sms.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

ok thanks.

Ja wij gaan zondag ook, heb jij al patterns voorbij zien komen?
Kan je de blouse zondag meenemen? wil hem ff irl zien, je weet maar nooit. Mocht je hem voor die tijd al kunnen verkopen, gewoon doen!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 11:56

Ja patterns zijn al bekend: check swrn.nl en dan bij shows. Alleen geen dagprogramma. Er loopt ook n topic op Bokt.
Neem m mee!

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:54

@ Raven: Ik heb enkele slechte cellen uit mijn buik moeten laten halen, ter preventie van ... (het vieze, akelige woord).
Maar eruit is eruit en daar ben ik heel blij om :j Want alles is succesvol verwijderd.
Vandaag terug een beetje pistewerk se, de wandeling van gisteren heeft me echt goed gedaan!

!Gefeliciteerd Malu!

Even nog een vraagje naar iedereen toe: Trainen jullie ook al eens met een pad en een blanket erop? Ik wissel nogal eens graag af van kleurtjes en vandaar twijfel ik om een basis pad aan te schaffen met enkele blankets. Je koopt al eens gemakkelijker een blanket ipv een volledig nieuwe pad denk ik dan :) Maar Blijft dat allemaal goed liggen en wat voor basis pad gaat jullie voorkeur dan?

Groetjes!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 16:11

Oeh Ploempje... Heftig... Hopelijk blijft t weg, elkendige rotziekte ook...
Om je vraag te beantwoorden; ik train uitsluitend met pads, vind ik toch voor dagelijks gebruik fijner en vooral praktischer. Blanket moet weer een onderlegger onder, ern pad ligt er sneller op en blijft beter liggen. De blankets gebruik ik alleen voor show en probeer ik heel netjes te houden.

Malu: +:)+

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 17:51

Ik gooi alleen het showblanket over de pad als er foto's gemaakt worden. Een blanket past perfect over mijn Prof. choice pad dus kan prima. Heb geen speciale onderlegger ofzo ervoor. Ik ben zelf nogal fan van zwart... en heb geen verschillende kleurtjes of setjes, maar als je dat tof vindt kan dat prima! Een nieuwe blanket koop je idd sneller dan een pad... stuk goedkoper :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 00:49

pfff ploempje dat is niet niets......ik schrik ervan.Gelukkig succesvol verlopen. Houden zo!!

Cyann was vandaag jarig en heeft o.a. dit bordje gehad. Dit heb ik laten maken bij http://www.houtenpaard.nl
Op het bordje staat Cyann met Nirvana afgebeeld. De foto van de DAWRA kalender
Afbeelding

Blankets gebruik ik ook alleen voor shows. Voor dagelijkse trainingen gebruik ik vilten pads (in 1 kleur), die zijn ook niet zo duur als die gekleurde pads. Die spuit ik schoon met een hogedrukreininger met de vuilfrees. Ik heb twee zwarte blankets, eentje beetje extra gepimpt met rhinestones. Zwart past overal bij, dus dat is makkelijk. Als ik de blankets op show gebruik, dan doe ik er een vilten pad onder in de kleur zwart. e.e.a. verschuift niet. Maar ivm mijn BM zadels gecombineerd met reining leg ik op de paardenrug eerst een simpel (op maat geknipt) anti slip matje (haal ik bv bij een tapijtwinkel).

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 10:03

@ploempje dat is ff schrikken om te lezen zeg. Wel fijn dat alles weggehaald is en je op de goede terugweg ben. Volhouden.

@countree wat een gaaf boordje.

Ik gebruik de blankets ook alleen met shows verder wil ik het nog wel eens doen om er een over me gewone pad te gooien als ik eens wil afwisselen.

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 15:54

Nog gefeliciteerd met Cyann! Bordje is mooi geworden. :-)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-12 20:11

Kai mooi bordje! Maand juli. :D Bogmaals gefeliciteerd netje knappe dochter, hopelijk heeft z'n toffe verjaardag gehad? *\o/*

Zo, alles weer in het vet en de zilverpoets gezet (morgen weinig tijd) dus we zijn er weer klaar voor! Vandaag nog ff de proefjes geoefend en het was n vet goeie generale! (weet niet wat dat zegt over voor t echie...?! :o ) Hopelijk verdienen we zondag genoeg puntjes om te kunnen promoveren. We willen dan met m brief van juf naar de L3. Spannund....

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:47

Vanmiddag eindelijk tijd om te oefenen, ging best aardig. En pompiedom...trailhek voorwaarts...appeltje eitje. Saampjes met Cyann Nirvana gewassen, hoefjes gelakt, smoeltje gesminkt.. Leen heeft de auto geladen en trailer aangepast. Tussenschot eruit zodat we morgen heerlijk de ruimte hebben in de trailer om te zadelen als het regent..Hooinetten heeft Cyann gevult..
Zilver poetsen? Oeps...morgen snel ff schoonmaakdoekje over het zadel en showhalster...

Nu nog ff per proef de aandachtspunten opschrijven voor Cyann, zodat ik die nog ff kan herhalen net voordat ze de bak in gaat. pfff wel weer vroeg op zeg....Gauw doorstomen naar de L3 dan maar ;-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:12

succes morgen voor cyann en natuurlijk voor onze yildiz! Zet m op dames! :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 22:18

Succes dames!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-12 18:13

Zojuist terug van de show, was lange dag! Om half 5 ging de wekker, pffff... :z Alhoewel het weer niet echt meewerkte hebben Tie en ik een topdag gehad! De resultaten waren redelijk eentonig:
SMS: 2 x 1e (double judged) en SWRN Champion
HMS: 2 x 1e en SWRN Champion
PLS: 2 x 1e en SWRN Champion

*\o/* *\o/* *\o/* :D
Heb nu genoeg puntjes bijeen gesprokkeld en mijn juf heeft de brief om te mogen promoveren naar de L3 inmiddels al verstuurd! Nog meer *\o/*

Opvallend gegeven is dat er best een aantal Arabjes mee deden die het uitzonderlijk goed hebben gedaan. Arabian Powerrrrrr!!!!!! +:)+

*Gaat nog even verder zweven op haar roze wolluk*

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:35

Super gedaan jullie!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Wauwie, dat zijn nog eens resultaten zeg! Wat zullen jullie stralen en vooral jij op je roze wolluk hahaha
Blijf er nog maar even lekker zweven, jullie hebben het verdiend hoor! _/-\o_

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 18:45

Jeetje Yildiz, super!! Toppertjes!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:33

Wij mochten iets langer slapen...hier ging om 06.00 uur de wekker. :+

En dan hier THE RESULTS van het andere ARAB toppertje TEAM :D
Cyann and Nirvana *\o/* :
Showmanship at Halter L4, 2 starts. 1x 1e en 1x 2e en SWRN Champion
Trail L4, 6 starts. 2x 1e en SWRN Champion
Ze tikte slechts 1 balk aan. Toen ik de score sheets opvroeg, viel ik bijna achterover....
Wat een super de super score voor een niet trailpaard....70,5 en 71 punten!!! *\o/* *\o/* *\o/*
Ze had bij beide jury's 3x geplust en wel 3x +1/2, verders nulletjes. Er werd 1 balk aangetikt, de ene jury gaf hier een penalty -1/2 en de andere -1. WAUW!!! WAT EEN TRAILTEAM!!
De trail won ze zeer overtuigend met maar liefst 10 en 6.5 punt verschil met de nr. 2!

Helaas DQ bij de Horsemanship.
Nog 1 puntje te gaan en dan zou ze in principe over mogen stappen naar de L3 want dan heeft ze 25 punten bij de WRAN gereden.
Hopelijk gaat dit 8 juli a.s. lukken te Wennekers.

L3 maak jullie borst maar nat...New arabians are coming :j :') :D

oh en over roze gesproken Yildiz, btw ook hier nog ff super gefeliciteerd, Cyann scoorde nog ff een ROZE horloge bij de verkoop stand in de kantine :D. haha Roze roze roze.... :+
Laatst bijgewerkt door CounTree op 24-06-12 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 19:41

Ook al zo'n toppertje! Super hoor!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 20:43

WOW YILDIZH en NANCY MEERBEPAALD CYAN, proficiat met de ARABIAN POWER!!! GO for the L3, benieuwd naar de foto's!

Mooi houten plaatje van Cyan en Niravan!!

ps gisteren na 14 dagen niet te kunnen, wegens werken voor wijk en schoolfeest en een weekendje zee, bij shameless geweest! Hij is eindelijk rustig op de stal na bijna 2 maand! Hij begint goed te focussen en kan nu mooi stilstaan en al wat opstellen, ze zijn begonnen met het longeerwerk neemt hem ook goed op, maar daar had ik thuis al hele tijd aan gewerkt! Als ik hem nu zo na een hele tijd niet meer heb gezien, verschiet ik toch hoe hard hij volwassen is geworden, die blik, zijn macho gedrag soms en dan die ogen tss zijn lange lokken, ben als papa super fier op mijn zoontje ;-) haha!

mvg Glenn spijtig genoeg geen pics, zal er dringend iemand moeten laten nemen van hem

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 21:35

WOW meiden wat een super resultaten!!!!!! _/-\o_ Jullie inzet en harde werken wordt beloond!! En wat een super merries hebben jullie toch! :j :j

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 22:36

ook super de super voor cyann!! Wauwie! Gefeliciteerd!!!

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:02

Super resultaten weer! Gefeliciteerd Yildiz en Cyann :-)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 23:45

Jeetje Glenn ...Eindelijk rustig!! Dat heeft lang geduurd zeg. Maar gelukkig nu met het koppie erbij!!

Simpel filmpje... http://www.youtube.com/watch?v=UQfdzPVXMLs

Alleen bij de side pass tikte ze een balk aan.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 08:36

Goed gereden zeg! Helemaal top de scores van Cyann, en Yildiz: chapeau! Op naar de L3!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-12 12:44

Krista schreef:
Goed gereden zeg! Helemaal top de scores van Cyann, en Yildiz: chapeau! Op naar de L3!

ja daar wordt de concurentie een stuk erger! Al die goeie arab-combies lijken zich daar te verzamelen, joehoe dat wordt een feest. *\o/* ;) :+
Nietwaar Yilz....dan vallen onze coole arabs nog meer op tussen de stuiterende quarters en paints. :')
"Arabian Rules" zoals Brigitte Wijnberg terecht opmerkte langs de kant. +:)+

Thanks voor de gave reacties.

Op naar het weekend, dan Wennekers voor het laatste puntje en dan .....is Cyann klaar voor het EK en Nirvana ook!
Nu ik nog :o