Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ArabianRanch schreef:[VN] Boktveulens 2007: Carmen Chacharel en Cayenne
Majidah heeft een 4e plaats behaald in de bokt-merrieveulen verkiezing met 59 stemmen.
Toch wel leuk voor een arabje
Ik ben benieuwd wat Laurens van de arabjes vindt ….. Succes dames
katjamanny schreef:Set Elkol mijn arabier is onderzocht door de dierenarts, ze voelde zich duidelijk niet goed en was lusteloos. Ze blijkt teveel zand te hebben binnengekregen bij het grazen en had daardoor maagklachten en diarree gekregen. Nu is alle weer goed en heeft ze zelfs voor hulp-Amerigo gespeeld met een hulpsinterklaas! Ze was echt geweldig, alleen even wat onrustig door de wapperende rode cape op haar kontMaar verder gedroeg ze zich echt voorbeeldig.
katjamanny schreef:Set Elkol mijn arabier is onderzocht door de dierenarts, ze voelde zich duidelijk niet goed en was lusteloos. Ze blijkt teveel zand te hebben binnengekregen bij het grazen en had daardoor maagklachten en diarree gekregen. Nu is alle weer goed en heeft ze zelfs voor hulp-Amerigo gespeeld met een hulpsinterklaas! Ze was echt geweldig, alleen even wat onrustig door de wapperende rode cape op haar kontMaar verder gedroeg ze zich echt voorbeeldig.
Cishashka schreef:Morgen heb ik wedstrijd in St. Oederode. Erg zin in, ben nog nooit op een arabieren wedstrijd geweest!
Aldewereld schreef:Heb even een kijkje genomen en Mawiyah vond ik altijd al mooi, ze is nu echt volwassen geworden! Erg fraaie merrie, mooi type. Wat zijn je plannen met haar?
HedwigO schreef:Ik had ook een Quarter. Wist wel wat je moest invullen om arabier te zijn maar ach, dan krijg je ook zo`n scheef beeld hè