Moest vandaag trouwens wel weer om d'r lachen, Djuun was samen met haar vriendje aan het spelen en dan is het net een ruin, in elkaar benen happen en dan je zelf op je knieën laten vallen en altijd als je net wilt gaan filmen, dan stoppen ze
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

nu word ik wel nieuwsgierig haha
Maar ze is natuurlijk pas ohz, dus wie weet komt het luie nog wel haha. Maar kan niet anders zeggen dat het een heerlijk paard is om mee te werken, zo werkwillig! En dat na 10 jaar op het land te hebben gestaan.. Ik had als Shief zijnde denk gedacht: éhh wat denk jij nou, dat ik op m'n 'oude' dag nog aan de bak ga?!
Maarja Pievie geniet van elke vorm van aandacht

! Zal van de week wel eens een foto maken 

Duivenhok dus ook, maar ga morgen wel ffies foto's schieten! 
joysjuh1987 schreef:@letizia is dit bij jullie thuis?
Hier ook, hebben maar plek voor 6 paarden, maar mn vriendje en nog eentje zijn dus net verhuisd naar een ander plekkie dus staan momenteel maar met 4. Wel echt super rustig!
Stallen zijn heerlijk en die uitloop voor de stallen is echt nog heerlijker 

Hé wat anders, maak je nog steeds van die showhalsters Ersilia?

)

Ik ben nu met een bestelling bezig voor iemand, ben ook niet supersnel met maken, aangezien ik het hobby-matig naast mijn werk en andere verplichtingen doen 
Letizia schreef:Aah zwart, daar past bijna alles op *droomkleur*
Goud is erg sjiek, maar iets knals lijkt me ook super staan
Ersiel maakt idd nog steeds showhalsters.
We willen binnenkort "onze krachten gaan bundelen" dan maakt Ersiel een halster en ik de kwastjes van echt paarden haar en dan bijvoorkeur van het paard waar het halster voor bedoelt is (zal Djuun wel worden)
Ik heb net dit hangertje gemaakt:
[ Afbeelding ]
Een combi van Darmorah, onze overleden merrie en Djunnah.

En ja lijkt me leuk zo'n halster te hebben, zal eens een beetje rond kijken wat ik leuk vind qua kleuren etc 

Ze zijn echt heel mooi 
In principe is veel mogelijk, moet natuurlijk wel op dat moment de materialen hebben liggen, maar kan ook veel bestellen of bij de fourniturenshop hier halen. Alleen roze en paars is moeilijker aan te komen op de één of andere manier. Goud en zilver is beide geen probleem