Western Arabieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 23:09

hahaha ja een zweetlel ja. Ahum, ze moet wel wat doen voor de kost he :P omdat ze altijd zo snel en zoveel zweet voer ik ook elektrolten bij tijdens de zomermaanden. Dan krijgt ze iig voldoende mineralen en zouten aangevuld. ;) Maar die tip van onder de douche ga ik maar niet doen, lijkt me ook bah haha, ga wel voor de hoge druk spuit erop :D

claudia, beterschap!

raven

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 00:56

Ik ben tijdelijk uitgeschakeld. Moet aan mijn knie geholpen worden meniscus gescheurd.

Yildiz leuke foto.

Clau beterschap

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 07:01

Jeetje Joyce!!! En hoe lang is tijdelijk? Ga je nog wel mee naar het EK? Jullie hebben echt n boel pech de laatste tijd. Duim voor n spoedig herstel!

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 07:11

Beterschap voor alle zieken.

En Raven sterkte! Wat vervelend.

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:42

OOOOO Joyce wat erg.....hoorde al zoiets gister Paulette en Tamaar over dat Paulette die van jou gaat rijden??? Nou mop heeel veel sterkte zeg..... :*

@Yildiz durf je het aan als ik t filmpje in een link hier plaats???

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:47

Mooie foto's voorbij zien komen hier, gave romals bij Henk <3 , Joyce in de ziekenboeg :(:) en nog veel meer - wel bijgelezen maar zo rommelig druk gehad dat ik toch nog maar weinig mee kon ouwehoeren. Ga mijn best weer doen :D :D

Yildiz/Nancy: hadden jullie al iets van inschrijfformulieren/prijzen e.d. gevonden voor het EK? Want op die site staat echt nog steeds helemaal niets - ik ga me bijna zorgen maken - het is al vrij snel...

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 12:05

@Krista: kijk oik regelmatig op de site. Maar nee nog helemaal niks... :( Hopelijk heeft mevrouw Modderman het laatste nieuws rondom t EK tijdens het DAWRA weekend...

@Clau: ja duhuh.... :P Das toch kai leuke link! *\o/*

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:11

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 12:42

Sterkte Raven!

Leuk filmpje claudia :-)

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 15:10

wat een leuk filmpje claudia!!

Raven, heel veel beterschap.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:36

yldiz: voorlopig rij ik nog niet maar Paulette is zo lief geweest om voor te stellen om Kerihm voor mij te rijden als ze in de buurt is. Ik word 29 juni geholpen aan mijn knie, dan is het 4 tot 6 weken dat ik niet mag sporten en rijden. Het wordt krap aan maar zoals alles er nu naar uit ziet gaan we het EK net aan redden, al kunnen we niet all round starten wat de bedoeling was. Maar ja eerst de 29ste afwachten en na de OK gelijk door naar het Dawra weekend

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 23:41

dat klinkt nog best pittig Joyce! Hopelijk knap je snel op en kun je lekker mee richting het EK!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 00:59

Tjonge Joyce, jij blijft ook maar bezig op deze manier. Weer uit de running. pfff hopelijk gaat het meevallen. Ga voor je duimen.

@krista, idd waar blijven die inschrijfformulieren....??? Op het DAWRA weekend zouden de EK patterns geoefend gaan worden...maar ik vrees met grote vrezen. NOu ja...voor ons wordt het iig een goede oefenen...constant twee paarden bij ons. Ben benieuwd hoe snel het anti plak middel zal helpen bij June ;-). Krista heb je trouwens al je overnachting geregeld bij het EK? Wat wordt het?? Een ferienwohnung of camping?

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 01:54

Ik heb nog niets voor het EK geregeld, ik wil eerst even goed kunnen zien wat het allemaal kost bij elkaar... maar in principe gaan we natuurlijk wel, en dan kamperen! Dat beviel ons in Zweden ook prima!

Maarre, wanneer in het weekend wilden ze die patterns gaan oefenen? Die staan toch ook nog niet op de site?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 17:33

Nee precies krista, maar dat werd wel gezegd tijdens de ek vergadering. Men wilde een EK training organiseren en omdat de agenda's allemaal behoorlijk gevuld zijn, is toen in samenspraak besloten het DAWRA weekend een invulling te geven zodat de EK pattern geoefend konden worden. Het bestuur ging er dan wel vanuit dat de patterns tegen die tijd op de site zouden staan.....hmmm nou niet dus. Op vrijdag hebben we iig de training aan de hand zoals die op het EK gevraagd wordt.

Op de site van het EK zag ik trouwens dat kamperen op de lokatie zelf zeer beperkt mogelijk is. En dat die plekken worden vergeven op volgorde van binnenkomst. Verders wordt er dan verwezen naar een kamping 1 km verderop. En natuurlijk de ferienwohnungen. Diverse "kampeerders" hebben dit al geboekt aangezien dat in Duitsland helemaal niet zo duur is. Voor 12.50 per nacht per persoon zit je met een beetje mazzel al luxe onder de pannen *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 18:27

Jeetje, ik hoop wel dat t doorgaat, straks zitten we een week lang taart te proeven ipv proeven te rijden... :+

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:40

whoehaha wat een leuke woord speling!! :') _O-

:9

Op de een of andere manier, denk ik dat we er dan nog een geweldige vakantie aan over gaan houden... :+ Spring maar achterop, achterop mijn vouwfiets... :=

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:05

yildiz schreef:
Ploempje!! *\o/* Bedankt! Hoe gaat het met jullie?

Hey, fijn dat je het vraagt!

Ik heb de laatste tijd niet kunnen rijden wegens een operatie en Athena heeft er ook kunnen genieten van het niets doen. Ze heeft zalig weide gelopen :)
Ik mag deze week weer zachtjes starten dus binnenkort heb ik wat meer te melden...
Vandaag een goede wandeling gedaan en dat ging goed! Jipiii!

Ooohja, maandag komt er een fotografe om foto's te nemen van Athena, ik ben benieuwd! Ik zal de foto's zeker met jullie delen!

Veel beterschap aan Raven, niet mogen rijden is echt rot, ik kan het weten ;) Maar zolang we achteraf beter zijn is het het allemaal waard he! :j

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 21:17

Dacht al...waar is ze gebleven?! Maar goed te horen dat jullie weer terug kunnen opbouwen en ja die pics.... Ben benieuwd!!! *-:)

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:31

Dank jullie wel

@ploempje niet rijden is idd niet fijn en zeker niet als t ek in de planning zit. Maar ja een hoop lieve mensen die mijn bolle op conditie willen houden. Dan snel me zelf weer op conditie en mee gaan. Wat voor operatie heb je gehad? Ben benieuwd naar je foto's

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 22:43

Mooi dat het weer beter gaat Ploempje, ben benieuwd naar de foto's.

Hebben jullie trouwens al iets van het DAWRA weekend gehoord? Ik weet wel dat mijn inschrijvingen ontvangen zijn, maar heb nog geen factuur of iets gehad of definitieve bevestiging.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 23:55

Dit is de eerste keer sinds het jub. weekend dat wij weer mee gaan. De lokatie is ons niet bekend. Diegene die vaker geweest zijn daar...euh, zijn er bedden en beddengoed of moet je dat zelf mee nemen?

Welcome back ploempje.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:03

Zelf meenemen Nancy, er waren daar stapelbedden met alleen een matras.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-12 08:27

Slaapzakje mee dus.. Heb er wel zin an! Tis lang geleden dat ik op ponykamp ben geweest. ;)

Maar eerst nog een show zondag. Jullie gingen toch ook Nancy? Wordt wel vroeg opstaan... -O-

Heb weer kastopruiming gehad, waaronder voor de EKliefhebbers n orange shirt:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden-en-pony-s-kleding-en-laarzen/570761427-showshirt-railwork-pleasure-hms-sms.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 10:03

Oh die sporenriempjes zijn gaaf, Yildiz! Alleen ik mag van mezelf even niks kopen qua showspul...zolang ik niet show :P

Ik zie net dat ik een belangrijk tentamen heb gehaald! Dus ik heb gewoon vakantie... :o *\o/* *\o/*