Later voornamelijk lekker recreatief rijden en misschien af en toe endurance of dressuur of springen starten. We zien wel, ik vind gelukkig heel veel leuk
jazz-fan
Geplaatst: 31-12-14 09:24
Set_Elkol schreef:
Mooie merrie! Buikje valt nog mee vind ik Hoe lang moet ze nog? April/maart ofzo toch uitgerekend?
Ze gaat vooral in de breedte . Is ook haar eerste veulen en we moeten inderdaad tot half april
Wat ziet Fahkour er goed uit! Heel anders als toen ik bij hem kwam kijken. Hoe groot is hij nu? En heb je ook foto's onder het zadel?
Rachel28061
Geplaatst: 15-01-15 22:13
Ja, je ziet hem echt uitbloeien. Hij begint een echt 'paard' te worden Hij is nu +/- 1.47. Stiekem hoop ik dat hij nog even doorgroeit, maargoed haha. Dat zou alleen voor het plaatje zijn.
Ik heb niet echt recente foto's. Hij is heel erg onzeker onder het zadel. Het ging een lange tijd echt heel erg goed, tot hij afgelopen maand ergens van schrok en ik er af viel. Sinds dien begin ik weer langzaam opnieuw, want mentaal heeft hij er een flinke tik van gehad. Gelukkig heb ik geen haast en doe ik alles lekker rustig aan! Meneer heeft wel een flinke gebruiksaanwijzing haha. Dat is 1 ding wat zeker is.