ShamalArabs schreef:ja, klopt, sorry, ik bedoelde eenmalig eigenlijk maar dat is niet heel duidelijk zo. Als je 1x sprayed en niet inwrijft krijg je alleen een gladde toplaagAangezien hij nog niet gereden wordt kan dat
maar enkele voormalige verzorgsters kunnen je vertellen dat het niet geinig is om op een ingesprayed paard zonder zadel te zitten
Ach, extra uitdaging zo'n glad paard!
Aangezien hij nog niet gereden wordt kan dat
maar enkele voormalige verzorgsters kunnen je vertellen dat het niet geinig is om op een ingesprayed paard zonder zadel te zitten 
Dream is zo onwijs ongeduldig en vervelend als het regent en het binnenhaaltijd is. Dan is ie geirriteerd, wordt boos, gaat naar doen en ik ben momenteel echt zo grieperig dus ik had na de aanvaring van gisteren (hij dreigde even dat ie heel misschien er over zou denken of ie het durfde om me zijn kont toe te keren) even totaal geen zin erin. Als ik zelf niet goed in mn vel zit dan wordt ik er alleen maar nerveus en onzeker en uiteindelijk ook angstig van (sinds dat ik tegen de grond gewerkt ben door djamal toen)
Vossemans is echt een knappert
Geweldig leuk optreden van Nick&Simon gisteren in het Gelredome gehad. In B&B geslapen en vandaag naar Burger's Zoo geweest, prachtige dierentuin

, echt niet grappig!
Het is ook echt gaan stormen erbij