ShamalArabs schreef:Hoi! Drukke dag vandaagMaar.......... Onze lieve Bahiyah heeft haar match gevonden
De nieuwe eigenaresse zal zich spoedig wel melden denk ik
Wat fijn, gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iloontjeehh schreef:ShamalArabs schreef:Hoi! Drukke dag vandaagMaar.......... Onze lieve Bahiyah heeft haar match gevonden
De nieuwe eigenaresse zal zich spoedig wel melden denk ik
Wat fijn, gefeliciteerd!
ik zei al tegen haar, op bokt zitten een heleboel meiden die je precies kunnen vertellen hoe fijn en werkbaar de shanaya-kids zijn

Had kerstdineetje gemaakt... Kalfsragout, daarna bospaddestoelensoep, daarna beef wellington met gekarameliseerde worteltjes en aardappelkroketjes, en als toetje witte chocolademousse met karamelsaus. Alles zelf gemaakt, geen pakje aan te pas gekomen (ok, alleen de aardappelkroketjes kwamen gewoon uit de supermarkt). Volgens mij minstens 5 kilo aangekomen

Ach, mag nog niet klagen hoor.. Ben weer enorm verwend
Van mn beste vriendin mooiste kadootje ooit gekregen, een soort tegeltje met een tekst over vriendschap erop
Had de tranen in mn ogen staan, vond zó gaaf!
Viel me vandaag ineens op dat ie een aardige speknek aan het kweken is... Hoe moet dat nou, wordt mn kleine hengstenkind straks helemaal all grown up!

Hijs leuk! Hou van zwart, maar vos heb ik ook echt een zwak voor
Maar moet bekennen dat ik hem, ondanks dat ik Shief nu heb, wel echt mis. Toch m'n lieve pony'tje geweest voor een aantal jaartjes!
).
Nouja, voor mij blijft ie gewoon Uk
Maar straks heb je wel je grote stoere bink!

Letizia schreef:Zijn Mrika en Djunnah familie
Die maakt het zichzelf ook erug graag makkelijk
Ik kan niet wachten hoe Djuun er als echt volwassen merrie uit gaat zien, ik vind ze nu met het jaar knapper worden en ik vond ze al zo knap toen we haar kochten
Hoewel het bij ons heel lang heeft geduurd dat we haar geen baby meer noemen