Jes, hoest met jou? Blauwe plekken weer geheeld? En je auto? Moest vandaag uiteraard aan je denken toen ik zowel rechts als links een prachtige wissel eruit knalde!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nee zonder gekheid, kom maar es kijken want ik denk dat je verstelt zult staan hoe licht de paardjes lopen en hoe graag ze het goed willen doen!
Bimmetje schreef:oh corine, is dat hoofdstel van jou? Heb ik me nu vergist met claudia? Haha wat erg.
Nou ja maakt niet uit, ik vind het een prachtig hoofdstel!
ik ben ook aan het rondkijken voor een nieuw hoofdstel. Of toch weer met zo'n v frontriem met zilver of een 1 of 2 oor hoofdtel met zilver. Het probleem is dat nada een echt heel klein hoofd heeft en het dus erg moeilijk is een passend hoofdstel zo te kopen. Ze heeft meer een ponymaat ipv cob maat. Woogy schreef:haha hoef er ook niet op hoor, wil vooral aan het dier zelf voelen. Wat voor lichamelijke problemen brengt het met zich mee, of juist helemaal niet.
Gewoon zuid holland is ook goed hoor, wil best een stukje rijden voor een educatief dagje

Al doende leert men.

Bedankt! Hoe gaat het met jullie?
Ieuwwww!!!! Je moet dat arme paard van je ook niet zo hard laten werken, haha!
Ben ook nog steeds grieperig maar had gelukkig wel de mazzel dat mijn stalgenootje Katja blijkbaar helderziend is want ze heeft heel de stal van Tie uitgemest en opgestrooid voor me. Das dan n hele fijne verassing!